Exchange rates:
197725
Exchangers:
238
Updated:
for 15 seconds
hi.exchange exchanger website screenshot

HiExchange exchanger

Other
Status: active HiExchange reviews: 0/53
Exchange rates: 201 Advanced Cash TS:
Reserve: $583 159 Perfect Money TS: 474.20
Age: 2 years 1 months WebMoney BL: 548
On BestChange: 7 months MyWOT rating: 3.0
Country: Turkey Forums:
Add feedback
Your name:
* Your e-mail address:
  You will receive an email for confirmation and managing your review
* Feedback:
* Order number:
  Please indicate your exchange order number
Feedback type:
 

Use this type of feedback only if get no money from the HiExchange exchanger after it is due. When the funds from an exchange or refund operation reach your account, the claim must be dismissed.

Make sure that you specify the exchange order number in this case – it will help the HiExchange administration solve the problem faster.

If you just do not like the service at HiExchange and you want to share your opinion – select the Comment feedback type.

 
Add a comment:
Mmkr 178.168.50.* May 12, 2022, 22:37
The worst exchanger ever! on 380$ pm to pp i already lost 25$ ! btw they say that they will sent funds to pp with Friends and Family, not at all! NOT RECOMEND!!!
Expand (1)
Admin HiExchange May 14, 2022, 09:10
Hello Mmkr,

Thanks for using HiExchange. We have clearly stated in our terms and conditions that we send funds as "Selling Goods and Services".
0
CommentRemove
Abrahim 185.244.153.* May 9, 2022, 19:46
The exchange is fast and reliable, the support is cooperative, I recommend them without hesitation
Expand (0)
0
CommentRemove
Akash 37.111.194.* May 9, 2022, 16:07
I ordered to exchange perfect money to USDT TRC 20 . They make payment more than an hour after .
Expand (2)
Admin BestChange.com May 9, 2022, 16:36
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Admin HiExchange May 9, 2022, 17:33
Hello Akash,

We apologize that you had to wait longer than usual for your order to be done. Our TRC20 oders are normally done no later than 5-20 minutes. Due to some technical issues your order took longer and we understand your dissatisfaction. However, our Customer support is online 24/7 and they were communicating with you the whole time until your order was done. We apologize again and hhope to see you on HiExchange :)

Best Regards
HiExchange
Claim cancelled
3
CommentRemove
Mohamed 80.253.186.* April 26, 2022, 03:32
The transaction is still pending
Expand (1)
Admin HiExchange April 26, 2022, 13:49
Dear Mohamed,

We couldn't find any orders on our website linked to your email address. Please contact our support team using your Track ID.
0
CommentRemove
Lite 142.91.155.* April 19, 2022, 10:58
The exchange was completed fast but money did not come to the Paypal account. The transaction is still pending and the exchanger does not harry to confirm it.
Expand (2)
Admin BestChange.com April 19, 2022, 11:09
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Admin HiExchange April 19, 2022, 12:00
Hello, Lite!

Thank you for using HiExchange. We're truly sorry for the delay that happened in your transaction. Your transaction is done and confirmed. Let us know if you have more questions regarding your transaction.

Best Regards
HiExchange Team
Claim cancelled
3
CommentRemove
Will 152.89.163.* March 13, 2022, 15:41
Site is saying the order will take just a couple of minutes, after day waiting magically the time becomes "1 to 48 hours, maybe more", been almost 48 hours and Im yet to receive my money, support is suddenly unresponsive even though they are "online"

Look for other services and dont use this one is my advice.
Expand (0)
0
CommentRemove
Betef 197.203.173.* March 11, 2022, 22:04
I found it very useful secure and faster also a very helpful support.
Thanks to support.
Expand (0)
0
CommentRemove
Owo 197.210.77.* February 15, 2022, 22:34
This exchange has very poor service: too much delays and hidden charges. Not recommended
Expand (4)
Admin BestChange.com February 16, 2022, 12:28
Hello, Owo!

We kindly ask you to provide us with information, whether the exchange process has been finished or not.

Thank you in advance!
Admin HiExchange February 16, 2022, 14:17
Dear Owo,

We're sorry if we couldn't meet your expectations in terms of transaction speed. Our team is working round the clock to ensure every exchange is been done in the quickest time possible. Please let us know what makes you think we charged you with any hidden fees since every fee is clearly stated on the first exchange step when you enter the amount of currency you wish to exchange. We never charge our customers for any fee and the fees mentioned in your order detail are those who are charged by the gateways and not us.
Claim cancelled
Owo February 16, 2022, 15:18
Your service is very poor. Will never use it again
Claim renewed
Admin HiExchange February 16, 2022, 15:46
Dear Owo,

We're really sorry that you feel this way. We would like to know more details about how our service could not meet your expectations and where do you think we charged you with hidden fees?
Claim cancelled
3
CommentRemove
Trust Mabaya 107.182.233.* February 9, 2022, 21:19
Amazing assistance,fast and reliable.Thank you so much for your service. Will surely use this service time and again. Great rates too. God bless.
Expand (0)
0
CommentRemove
Abduljabar abdulaziz 93.178.29.* February 8, 2022, 08:42
In their website they says the process take from 10 up to 50 minutes ?! Now after paying they said it takes more than 48 hours Wtf ???
Please refund my money or send me my money asap
Expand (2)
Admin BestChange.com February 8, 2022, 09:55
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Admin HiExchange February 8, 2022, 19:01
Hello, Abduljabar abdulaziz!

We're sorry if we couldn't meet your expectations. It is always clearly stated on the order page that orders of some exchange pairs might take longer to be completed. Our team will try their best to complete each and every order as quickly as possible. If you still want to receive a refund, we would be very happy to help you. Please contact our support team with your Track ID. They work round the clock and will guide you through the process.
Claim cancelled
3
CommentRemove
The Farhan 116.203.136.* January 12, 2022, 17:38
The best broker ever I have worked with
I loved the response time of their support team.
Expand (0)
0
CommentRemove
Adrian 45.90.58.* January 12, 2022, 15:02
Fast support, fast transaction, will choose their service again, thank you
Expand (0)
0
CommentRemove
Mario 95.216.235.* January 8, 2022, 10:39
I created order PayPal 1.01 and my money is still on hold.

I cannot get money. Every day I ask to confirm the payment, they need to press one button to release the money, and every day I hear from them the answer - yes, we will do it later. Every day for a week they feed me with promises, I still cannot get my money. They just need to press one button, I no longer have the patience. I didn't think I would get such big problems.

I am asking monitoring bestchange.com help solve this problem.
Expand (5)
Admin BestChange.com January 8, 2022, 12:33
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Admin HiExchange January 9, 2022, 09:40
Hello, Mario!

We are truly sorry for the problem that has happened here. For a part of it the fault is ours and for the other part it was PayPal's system and unfortuantely out of our control. Our colleagues tried many time to confirm your payment but PayPal sustem didn't allow the operation. That's why we asked for a screenshot from your panel to investigate the problem further. Your stisfaction is our first priority. We will contact you by email to investigate the problem further.

Best Wishes,
HiExchange
Claim cancelled
Mario January 9, 2022, 14:59
You're lying, your fellow operator told me in the chat. That your broker makes the payment and he has not answered you for a week, for this problem you cannot release the payment. The fault is yours completely, because after sending the money, you had to press a button, you cannot do that. And I, your clients have to wait more than a week to collect their money.
Claim renewed
Admin HiExchange January 9, 2022, 18:55
Dear Mario,

We're truly sorry and we did everything in our power to help you receive your payment sooner. We accept the fault on our side for this problem and we're sorry that this has happened. Your order has been completed and you can use the money in your account. Please let us know if there's anything else we can help you with.
Claim cancelled
Admin BestChange.com January 9, 2022, 19:35
Mario, we kindly ask you to confirm your refund from the exchanger.

Best Regards, BestChange Support.
3
CommentRemove
Trust 146.70.30.* January 8, 2022, 04:46
They deceive people , when buying bitcoin from them, they charge some kind of commission of 0.0005 BTC and they pay 0.00006459 BTC themselves , they do not want to return the money to the scammers

Only after the payment, the message about the additional commission appeared, I immediately wrote to you in live chat to cancel this exchange, but you did not respond for 20 minutes, and then paid the application and cheated for $ 20
Expand (8)
Admin BestChange.com January 8, 2022, 06:16
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Admin HiExchange January 8, 2022, 12:15
Dear Trust,

We're sorry for the problem you have face. When you change any currency to BTC, it is clearly stated in the first step description that how much is the transaction fee (charged by the wallet we're sending from as NETWORK FEE), how much do we send and how much you will receive. As we truly claimed, we never charge anything more than that and we never take anything more from our customers.
We never change the terms of any exchange or add any additional fees at the end of your steps. Also, we don't have any control over the network fee and we won't benefit from that or take shares.

Our customer support is online 24/7 to help you in such cases.
Claim cancelled
Trust January 8, 2022, 15:05
I repeat to you once again, When I made an application for an exchange, there was no information, only after the payment a message appeared, I immediately wrote to you in the chat so that you canceled my exchange, but you ignored it, and only after 20 minutes you made a bitcoin payment, I wrote to you in the chat but you ignored me. I have screenshots.. Please refund 0.00046 BTC.

P.S.Admin bestchange give me your email we send screenshot
Claim renewed
Admin HiExchange January 9, 2022, 09:32
Dear Trust,

Please go to our website and try the steps once again. You can see that everything is clearly stated in our exchange steps and nothing will be added iin the final step. Maybe you didn't see it in the first step while you were placing your order. We repeat, we never add anything to the fees and everything is always clearly stated in the first step.
Claim cancelled
Trust January 9, 2022, 11:39
Scammers
Claim renewed
Admin HiExchange January 9, 2022, 11:53
Trust,

Sorry for the problem you have faced. But we don't think not reading the terms before doing transaction makes some website scammers. everything has been done based on what you can see on our website. You could always make a refund based on our refund policy and you didn't even agree to those terms.

I request BestChange administrator to see this problem here.
Claim cancelled
Trust January 9, 2022, 13:13
1. You ignored my appeal to Livechat on your website, (If you had answered, you could have canceled the application, + you only made the payment after 20 minutes ,
2. You specifically did not respond to the message in your chat, when I applied for cancellation, you decided to simply ignore the appeal,
Claim renewed
Admin HiExchange January 9, 2022, 14:41
Dear Trust,

We never Ignore any chats from our customers. Sometimes the load is too high that customers have to wait a bit before we get to them.
Your order was completed only 7 minutes after you placed it. No Exchange put their reputation at risk for just one transaction with very small profit. As I mentioned before, the refund option is available. You can request a refund based on our terms.
Claim cancelled
3
CommentRemove
Jametbigwin 125.161.76.* January 5, 2022, 17:43
Great information, best secure and fast response
Expand (0)
0
CommentRemove
Ivana Ratih 114.125.5.* January 5, 2022, 06:00
Good job Exchange
Expand (0)
0
CommentRemove
Abduljabar 82.167.244.* January 3, 2022, 22:21
This is scab website they stole my money :? and they lying on their website i recommend you to not deal with them
Expand (2)
Admin HiExchange January 3, 2022, 22:56
Hello, Abduljabar!

We're sorry you have encountered problems with your transaction. For sure we have never stole anyone's money and we have tried our best to take care of customers' transactions with the best rate and quickest. Please contact our 24/7 customer support (with your track id) if you think anything has went wrong in your transaction. We stay with you until your problem is solved
Claim cancelled
Abduljabar January 4, 2022, 03:38
I receive the money now after 8 hour transaction
3
CommentRemove
AjM 70.44.230.* January 3, 2022, 14:59
Great information
Expand (0)
0
CommentRemove
Faruk Dal 31.206.201.* January 2, 2022, 13:26
Good best exchange
Expand (0)
0
CommentRemove
NiniDae 175.176.81.* January 2, 2022, 13:06
Nice interface and easy to use.
Expand (0)
0
CommentRemove
Mongg 125.162.212.* January 2, 2022, 12:39
Great, very fast service
Expand (0)
0
CommentRemove
Nisa septian 140.213.35.* January 1, 2022, 03:16
Awesome and cool Exchange
Expand (0)
0
CommentRemove
Vii. 219.100.37.* December 31, 2021, 06:51
This is cool !!
Expand (0)
0
CommentRemove
Eyad 102.185.43.* December 29, 2021, 23:02
Great, went fast and quick!
ty
Expand (0)
0
CommentRemove
Ciprian 79.114.131.* December 28, 2021, 23:39
The best service that i used for exchange from webmoney to paypal .
Very fast service, fast transfer , great support and secure transfers.
I recommend you this service !!
Expand (0)
0
CommentRemove
Melissa 5.2.70.* December 27, 2021, 18:49
Best rates, helpful service, offers features that are not available on other top ranked DEX's. Well done team!
Expand (0)
0
CommentRemove
Alexandria 36.81.11.* December 27, 2021, 16:14
Fast and secured
Expand (0)
0
CommentRemove
Jelho 112.202.251.* December 27, 2021, 09:57
This is fast and reliable exchanger.This is amazing
Expand (0)
0
CommentRemove
Faruk Dal 31.206.205.* December 27, 2021, 00:52
Best Exchange
Expand (0)
0
CommentRemove
Ayaan Khan 94.59.104.* December 26, 2021, 07:34
It's pretty damn amazing. They paid me out in less than 24 hours. not bad rates as well.
Expand (0)
0
CommentRemove
3 pages: 123

HiExchange exchange service's most popular directions for the last 30 days:

Expand (40)



001K 1-Online 1Mile 1Obmen 1WM 24BestEx 24PayBank 24Zone 365Cash 365Exchanger 4ange 4Money 4Pay 60cek 7Money A-Exchange AbcObmen AlfaExchange AllCash AllMoney AllTrustMe AnyExchange AtChange AtPayz AvanChange BaksMan Bankcomat Bchange BestCoin BestKurs24 Binance BissonExchange Bit-Changer BitCash Bitcoin24SU Bitfinex BitHunter Bitkonan BitObmen BitOkk BitokMe BitPride-Exchange BitStamp Bittrex BlaBlaMoney BroExchange BTC-Volga BTC24pro BTC2Cashin BTC2WM BtcBit BtcChange24 BTCKassa BtcTenge BuyBank Cash-Bit Cashex CashOut CashTransfers Cexio Change-X ChangeCoins ChangeMoney24 Changer4u ChBy CityBit CleanBTC Coin-Bank CoinBase CoinBlinker CoinBox CoinDrop CoinGuru CoinJoin CoinsBlack CoinShop24 CoinTransfer Coinumm Crybex Crypster Cryptex24 Crypto-Bank Crypto-Market24 CryptoBarMen CryptoBroker CryptoHome CryptoMate CryptoMoney CryptoObmen CryptoPay24 CryptoStrike Currency CyberBTC D-Obmen DorPay DotSatoshi E-Obmen E-Scrooge Easy-Changer EasyBit eCashMe EExchanger El-Change EliteObmen EraXchanges EuroBit Ex-Money ExBase ExBox ExchangeKey ExchangeTeam ExchangeX Exchanging Excoin ExHub ExLine ExWallets ExWm Exwp F-Change Fair-Exchange FastChange FastEx FastExchange Ferma FixedFloat FlashObmen GeeExchange Gemini Goldux GrandChange Guardarian HASchange HD-Change HiExchange HitBTC HoBit Huobi IceBTC IChangeOne ImExchanger Itez JPMarket Kassa Keine-Exchange Kraken LasloBit LeoExchanger Lionex Livex Magnatus MagneticExchange Makoli MChange Micro-exchange Mine MinedTrade Money-Office MoneyChange MoneyMix MultiChange MultiVal My-Xchange MyBTC MyCryptoMarket MyInvestStory NetEx24 NewLine NiceChange NixExchange Nordex Ob-men Obama Obmen-Box ObmenLite24 Obmennik-UZ Oborot OkCoin OKEx OpenChange Papa-Change PayBTC PayGet Paynote Plutus PM2WM PMCash Pocket-Exchange Poloniex ProstoCash Quantex QuickChange Quickex Rapid-Obmen Receive-Money RoyalCash Ru-Bas RuChange SimpleSwap Smart-Pays SpbWMCasher StealthEX Sunduk SuperChange SwapCoin TetChange TheRockTrading Top-Exchange TopCash TransCoin Transfer24 Treddr Ukr-Obmen UniCash UnioChange WestChange Wiki-Exchange WikiPays WM-Obmen WMChanger WMGlobus WmMoney WmPayCash WMSell WMStar WMStream WMT WorldChange WW-Pay XbitMoney XbiTrade Xchange Xenex XMoney YChanger YoBit YoChange ZB