Exchange rates:
295138
Exchangers:
235
Updated:
08:07:38
mine.exchange exchanger website screenshot

Mine exchanger

Other
Status: active Mine reviews: 0/127
Exchange rates: 831 Advanced Cash TS: 4
Reserve: $19 613 967 Perfect Money TS: 1172.70
Age: 6 years 7 months WebMoney BL:
On BestChange: 6 years 6 months MyWOT rating: 3.0
Country: United Kingdom Forums:
Add feedback
Your name:
* Your e-mail address:
  You will receive an email for confirmation and managing your review
* Feedback:
* Order number:
  Please indicate your exchange order number
* Feedback type:
 

Use this type of feedback only if you get no money from the Mine exchanger after it is due. When the funds from an exchange or refund operation reach your account, the claim must be dismissed.

Make sure that you specify the exchange order number in this case – it will help the Mine administration solve the problem faster.

If you just do not like the service at Mine and you want to share your opinion – select the Comment feedback type.

 
Add a comment:
Ali 119.160.29.* March 17, 2023, 11:40
I can't receive pm but order paid
Expand (7)
Admin Mine March 17, 2023, 11:48
Hello Ali,
The stated time for the execution of the application is 5-15 minutes after the receipt of funds from you. Your application is being processed, in the near future the funds will go to your wallet.
Claim solved
Ali March 17, 2023, 11:49
Can't receive but status show paid to much time taking
Claim renewed
Admin Mine March 17, 2023, 11:51
Ali, Your application is being processed, in the near future the funds will go to your wallet.
Claim solved
Ali March 17, 2023, 11:52
Plese complete my order
Ali March 17, 2023, 11:54
Still not complete how much time it take
Admin Mine March 17, 2023, 11:55
Ali, Your execution request. The claim is irrelevant.
Admin BestChange.com March 20, 2023, 04:23
Hello, Ali!

We kindly ask you to confirm the receipt of funds from the administration of the exchanger.

Best regards, BestChange administration.
3
CommentRemove
Ssebalamu Andrew 41.210.146.* March 17, 2023, 16:15
[Issue has been successfully resolved by the exchange service's administration]

I sent 674.2 USDT trc20 to exchange to perfect money U9892928
Expand (3)
Ssebalamu Andrew March 17, 2023, 16:17
And it was not transferred to my perfectmoney and they did not confirmation email. Am now trying to reach them but it's hard
Admin Mine March 17, 2023, 16:22
Hello Ssebalamu Andrew,
Your application has been completed, the funds have been successfully sent to the details you specified. We apologize for the delay, it was caused by technical difficulties on our part.
Claim solved
Admin BestChange.com March 17, 2023, 17:02
Hello!

Dear user, we kindly ask you to confirm the receipt of funds from the administration of the exchanger.

Best regards, BestChange administration.
3
CommentRemove
Ahmed 185.200.215.* March 16, 2023, 18:08
The staff at the site are not nice in dealing at all and do not help you. I contacted them to get a copy of the payment for the transfer. They did not agree to my request and asked me to take pictures of my mail and messages!!
Expand (1)
Admin Mine March 16, 2023, 18:18
Hello Ahmed,
Your application has been successfully completed. As a result, after completing the application, you will receive a confirmation code at the e-mail address specified in the application. If the confirmation code has not arrived, we have the right to request additional information from you despite the avoidance of fraudulent actions. This information was provided to you in the Support Service chat on the site.
0
CommentRemove
Onyeka 102.215.57.* March 14, 2023, 09:36
Please pay me
Expand (3)
Admin Mine March 14, 2023, 09:37
Hello Onyeka,
At the moment, there may indeed be delays in depositing / processing USDT withdrawals on the TRC20 network.
We are aware of this issue and are working on fixing it. Your application will be completed shortly.
Claim solved
Onyeka March 14, 2023, 09:49
You guys are wasting my time
Onyeka March 14, 2023, 09:49
Be fast with this
3
CommentRemove
Bashir 37.111.225.* March 14, 2023, 09:32
Send the paymet to their trc20 address. Order not complete yet.
Expand (1)
Admin Mine March 14, 2023, 09:35
Hello Bashir,
Your application has been completed, please delete the claim.
Claim solved
3
CommentRemove
Onyeka 102.215.57.* March 13, 2023, 20:47
I made and exchange for more than 1hour and uptill now I haven't seen it
Order ID 10616168
Expand (1)
Admin Mine March 13, 2023, 20:48
Hello Onyeka,
At the moment, there may indeed be delays in depositing / processing USDT withdrawals on the TRC20 network.
We are aware of this issue and are working on fixing it. Your application will be completed shortly.
Claim solved
3
CommentRemove
Oleg 185.150.117.* March 10, 2023, 13:53
For verification card you must take photo your card in an order as backgraund. Security high level... 3ds? what is it?!
Expand (1)
Admin Mine March 10, 2023, 13:57
Hello Oleg,
You entered an invalid order number.
If you have any questions related to the exchange, then contact the support service chat, the operator will be happy to help you sort out this situation.
Claim solved
3
CommentRemove
Stanislav 185.160.38.* March 2, 2023, 15:02
[The AML case arose due to high-risk markers in the assets that the user had sent. Thus, the customer needs to undergo KYC procedures]

Russian:
Ужасный отвратительный обменник. Закинул в 1ый день 50 тыс, вывел, все вроде нормально, на следующий день вывел еще 50, и тут на тебе, говорят AML какой-то не такой стал, хотя деньги все теже самые, смешно. Заблокировали короче обмен, говорят возврат в течении 7 рабочих дней + отгрызут себе 5% с этих денег, это вообще наглость, нигде такого нет. Вообщем, требуют теперь фотки, селфи с паспортом на фоне сайта, какие-то переписки, короче не советую никому пользоваться, если не хотите потерять время, деньги и нервы.
Rus.Translit:
Uzhasnyj otvratitel'nyj obmennik. Zakinul v 1yj den' 50 tys, vyvel, vse vrode normal'no, na sledujushhij den' vyvel eshhe 50, i tut na tebe, govorjat AML kakoj-to ne takoj stal, hotja den'gi vse tezhe samye, smeshno. Zablokirovali koroche obmen, govorjat vozvrat v techenii 7 rabochih dnej + otgryzut sebe 5% s jetih deneg, jeto voobshhe naglost', nigde takogo net. Voobshhem, trebujut teper' fotki, selfi s pasportom na fone sajta, kakie-to perepiski, koroche ne sovetuju nikomu pol'zovat'sja, esli ne hotite poterjat' vremja, den'gi i nervy.
Expand (1)
Admin Mine March 2, 2023, 15:05
Hello Stanislav,
Your order has been suspended for review by the security department due to a policy violation. Your transaction failed AML verification. You will appreciate a high-risk BTC transfer (this transfer denigrates our stream), which includes AML/CTF and KYC policy (https://mine.exchange/aml-ctf-kyc-policy) and clause 4.8 of the exchange clause rules. For all questions regarding your applications, please contact security@mine.exchange
Claim solved
3
CommentRemove
Iman 165.231.182.* February 21, 2023, 05:23
I didnt get pm voucher, Because of this problem, my work was disrupted and I suffered losses
Someone please solve this problem
Expand (8)
Admin Mine February 21, 2023, 05:24
Hello Iman,
Email with voucher sent. Delete your claim!
Claim solved
Admin Mine February 21, 2023, 05:24
You have been informed that you need to wait a bit to send the second email with the voucher. Please wait
Iman February 21, 2023, 05:31
I didnt recieve email with voucher, i send screen shot of my mail box in online chat
Claim renewed
Admin Mine February 21, 2023, 05:32
Iman, Email with voucher sent. Delete your claim!
Claim solved
Admin Mine February 21, 2023, 05:32
You have been informed that you need to wait a bit to send the second email with the voucher. Please wait
Iman February 21, 2023, 05:33
I told the support that I am in a hurry, but you don't pay attention
Iman February 21, 2023, 06:48
Two hours have passed and the voucher has not been sent to me, which is not good for your site
Iman February 21, 2023, 06:49
Please help me bestchange admin
3
CommentRemove
Eran Payment 95.217.156.* February 2, 2023, 07:31
I have placed order 10404966 and support tell me merchant have failure! If merchant have failure, they must disable direction or send alarm for delay in orders before I paid order. They tell payments is automatic but not tell anything for this dalays !!
This comment placed for their lack of responsibility.
Expand (11)
Admin Mine February 2, 2023, 07:38
Hello Eran Payment,
The problem occurred on the side of the exchange after your payment. We see the transaction from you, but there is no transfer from the exchange yet. Please be patient and wait for the funds to arrive. We are sincerely sorry that such a situation occurred, but the exchange office cannot foresee force majeure situations.
Eran Payment February 2, 2023, 07:47
The support is weak and lack of responsibility is clear !! After 2 hours my order is completed and I need it 2 hours ago ! Just for you failure and you can disable this direction. This case happen before my payment and you not accepted this.
Admin Mine February 2, 2023, 07:56
Eran Payment, The problem occurred after your payment. The direction of the exchange is not disabled, because even if you create a new application, you will not be able to pay for it during the gap, because the details for payment are not issued.
Your application has been completed, funds have been successfully sent to your details
Eran Payment February 2, 2023, 08:02
You tell in FAQ that orders will completed automatically and under 30 minutes! But in this cases, before I started the chat, your supporter tell failure!! So, you know the problem before I created order. I paid order immediately. So you can tell order will complete with delay or disable this direction. This is "lack of responsibility". After 2 hours my order completed !! It's not good. The manual exchanges is faster than it !!!
Admin Mine February 2, 2023, 08:05
Eran Payment, In normal mode, from our side, the exchange is carried out within 5-15 minutes. Work on the side of the exchange is not a regular situation, but force majeure. Your application has been completed. Please do not renew the claim in order to avoid self-copying.
Eran Payment February 2, 2023, 08:11
Self-copying !!!!!!
Your support is terrible !! I wish bestchange fine you for this words !!!
Every force majeure situation can handled. You not disable direction for more profit !!! It's clear. Your support before I started the chat, tell this :
"There was a failure on the exchange side, we are waiting for recovery
The request will be completed soon.
Please be patient and wait for the funds to arrive.
You are not the only user with this problem"

It mean this situation happened before I placed order. So I repeat that you can tell this to your customers !!! But not do this for more profit. Your words is so bad !!!
Admin Mine February 2, 2023, 08:14
Eran Payment, All comments on the application are given above. Your application has been completed, the claim is not justified. Please do not renew the claim in order to avoid self-copying.
Eran Payment February 2, 2023, 08:21
Your services is not good today and you not accepted this.
I wish bestchange fine you for this words.
Admin Mine February 2, 2023, 08:25
Eran Payment, All comments on the application are given above. Your application has been completed. The claim is unfounded. Request to the administration of BestChange to forbid this person to renew the claim in order to avoid self-copying.
Claim renewed
Admin Mine February 2, 2023, 08:27
Eran Payment, Claim withdrawn
Claim solved
Admin BestChange.com February 2, 2023, 08:27
Dear user.

A review with a claim status can be left if the exchange office has financial obligations to the user. In any other case, the review should be in a neutral status, where you can discuss other details and questions.

Sincerely, monitoring administration
3
CommentRemove
Fast 154.177.32.* February 2, 2023, 07:28
Order from 2 h until now not complete it is not good for me and my work please solve your problem fast and send perfect money Order 10404907
Expand (4)
Admin Mine February 2, 2023, 07:34
Hello Fast,
Payment has been received from you, but there is no transfer from the exchange yet. Please be patient and wait for the funds to arrive.
Fast February 2, 2023, 07:37
I ask to refund if you didn't complete order fast it is not my problem if your site have problem why you need me and my customer to wait more than 2 h it is not good for my work
Fast February 2, 2023, 07:39
And when you have problem must remove your ad from bestchange but still see you ad
Admin Mine February 2, 2023, 07:45
Fast, The problem is not on our side, but on the part of the exchange on which our funds are located. It is also impossible to make a refund while the exchange is carrying out technical work.
We apologize for the inconvenience caused, please be patient and wait for your tie to be completed.
0
CommentRemove
Md Rehduy 37.111.205.* February 2, 2023, 05:56
This Website is [Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration], I Don't Received Payment, [Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration] Website
Expand (3)
Admin Mine February 2, 2023, 05:59
Hello Md Rehduy
Payment has been received from you, but there is no transfer from the exchange yet. Please be patient and wait for the funds to arrive.
Claim solved
Md Rehduy February 2, 2023, 06:27
First paid then solve said ok, I haven't received the payment yet
Claim renewed
Admin Mine February 2, 2023, 06:28
Md Rehduy, please be patient and wait for funds to arrive.
Claim solved
3
CommentRemove
Bogdan 78.137.6.* December 30, 2022, 03:10
My first payout USDT to UAH (Visa/Mastercard) was split into 2 parts. The greater one was completed in a moment, the other one took several hours and failed in the end because of my bank (Kredobank). So I was asked to provide another card from another bank and I was provided with a list of recommended banks. I used Oschadbank. The transfer was completed fast.
The support was helpful. Thanks! Will try to use this exchange again next time
Expand (1)
Admin Mine December 30, 2022, 22:55
Hello Bogdan,
Thank you for taking the time to rate us and write a review.
Always yours, Mine.exchange team!
0
CommentRemove
Anvar 194.9.226.* December 26, 2022, 15:31
Was exchanging XRP to UZS UZCard, it got through in less than 2 minutes. Maybe due to how XRP works itself but nonetheless.
Expand (1)
Admin Mine December 27, 2022, 11:08
Hello Anvar,
Glad to exchange!
0
CommentRemove
Konstantin 178.126.252.* December 26, 2022, 22:54
It's outrageous! these miners are just crazy. their pickaxes work faster than I can blink. everything is top notch, instant transfers, responsive chat. I've been with them for a year now and have no complaints.
Expand (1)
Admin Mine December 27, 2022, 11:35
Hello Konstantin,
You can always count on our service.
Mine.exchange team.
0
CommentRemove
Mui 115.87.152.* December 23, 2022, 01:38
You guys are the fastest money exchange site.
I apologize that I previously commented on the wrong website.
sorry from the heart of a friend
Expand (1)
Admin Mine December 23, 2022, 09:46
Hello Mui,
We are very grateful to you for your kind words about the work of our exchange office.
Best regards, Shakhta team.
0
CommentRemove
Nix 176.216.3.* December 9, 2022, 16:11
I’ve paid but the site doesn’t transfer to me
Expand (1)
Admin Mine December 9, 2022, 16:14
Hello Nix, There were difficulties sending funds to your details. Please contact the support chat on the site, they will definitely help you.
Claim solved
3
CommentRemove
Onyeka 197.211.58.* December 3, 2022, 06:09
You guys are taking too long to convert my money, please kindly attend to it order number 10064808
Expand (3)
Admin Mine December 3, 2022, 06:13
Hello Onyeka,
The Perfect Money website is carrying out technical works, for this reason your order has not been completed yet. After the Perfect Money website resumes work, your order will be completed.
Claim solved
Onyeka December 3, 2022, 09:44
The site is working now
Claim renewed
Admin Mine December 3, 2022, 09:49
Onyeka, Right. The PM website has been restored. Don't worry, your application will be completed soon.
Claim solved
3
CommentRemove
Iman 51.158.237.* December 3, 2022, 05:21
This order has not been completed, please follow up
Order id 10064668
Expand (4)
Admin Mine December 3, 2022, 05:28
Hello Iman,
There was an error in sending the e-Voucher USD on your mail. The application will be completed soon. We apologize, but unfortunately, delays can sometimes happen.
Claim solved
Admin Mine December 3, 2022, 09:19
Iman, The Perfect Money website is undergoing technical work, for this reason your order has not yet been completed. After the resumption of the Perfect Money website, your order will be completed.
We apologize for the inconvenience caused.
Iman December 3, 2022, 10:28
The perfect money site is working now
Admin Mine December 3, 2022, 10:30
Iman, Right. The PM website has been restored. Don't worry, your application will be completed soon.
3
CommentRemove
Prateek 182.64.196.* October 24, 2022, 14:35
I got my money exchanged real quick :)
Thanks a lot for the fast exchange
Expand (1)
Admin Mine October 25, 2022, 07:20
Hello Prateek,
Glad to exchange!
0
CommentRemove
Liudmyla 188.163.210.* October 18, 2022, 09:39
Hello,
I got mail that "order status: completed", but haven't got my BTC yet((
how long i have to wait?
Expand (1)
Admin Mine October 18, 2022, 09:44
Hello Liudmyla,
Your order was completed automatically within 5 minutes after receipt of payment. The funds have been successfully sent and credited to the wallet address you specified in the application. Here is a link to a transaction that is awaiting online confirmation: https://blockchair.com/bitcoin/transaction/95456bdbe884f69365169f2cc2df75036fee78db1820ee0d2c4b66be8524658b/?from=mineexchange .
Contact the technical support of the recipient's service regarding the transfer of funds to your details.
0
CommentRemove
Wed 194.169.217.* September 12, 2022, 11:46
I created order, but my order is pending since 45 min.
no quality and no service . Be aware
Expand (2)
Admin Mine September 12, 2022, 11:57
Hello Wed,
There was a delay in accepting funds from the processing side. Unfortunately, such unplanned delays may happen. A question about your transaction has been sent to merchant and we are waiting for an answer. Please be patient and wait for a reply from an operator in the support chat.
Claim solved
Admin Mine September 12, 2022, 12:09
Wed, you have created an order to exchange Tether ERC20 USDT to Perfect Money USD. You made a payment with a totally other token - Tether USD
3
CommentRemove
Ishtiaq 119.160.59.* August 29, 2022, 09:28
Usdt sent completed but pm not received why?
Expand (1)
Admin Mine August 29, 2022, 09:32
Hello Ishtiaq,
At the moment there is a delay in the transfer of TRC, please contact the technical support chat on the website for more information on the application.
Claim solved
3
CommentRemove
Rifat 103.138.31.* July 16, 2022, 08:20
I'm using mine exchange since more than 6 months .. so i belive this one .. but today i just create an order exchange rate was 1.030 that i see on bestchange.. after creating i just send my usdt without review my application . after that i can see the exchange rate changed 1.030 to 1.021 . and now they telling the exchange rate was 1.021 ..my question is why i will chose 1.021 exchange rate where others offering 1.0301 at the same time?/ it's totally cheating . they just cheat with me.
Expand (5)
Admin Mine July 16, 2022, 08:28
Hello Rifat,
Your application was created at a different rate, this rate was indicated on the exchange page and also duplicated in an email to you. The order was paid and executed according to the rate of 1 USDT = 1.0211 USD
Your application has been successfully completed and you have received the transfer, delete your unfounded claim.
Claim solved
Rifat July 16, 2022, 08:34
I'ts cheating. when i was crated this order exchange rate was 1.030 .and also i indicated that i didn't notice the application before sending usdt . as i trust mine exchange.. but after sending usdt i can see exchange rate different which one was saw when creating the order.. ..just answer this why i chose 1.0211 rate at the same times others offering 1.030 rate?????
Claim renewed
Admin Mine July 16, 2022, 08:36
Rifat, Your application was created at a different rate, this rate was indicated on the exchange page and also duplicated in an email to you. The order was paid and executed according to the rate of 1 USDT = 1.0211 USD
You can open the letter and make sure that the rate was 1 USDT = 1.0211 USD
Claim solved
Rifat July 16, 2022, 08:46
I hope you're understanding what i want to say.. by the way i just lost 17$ it's not a big problem.. but you're doing cheating with users name of changing exchange rate without a second after creating the order.. ..
Claim renewed
Admin Mine July 16, 2022, 08:58
Rifat, You have created an application for a specific.
This crus was indicated on the application page and duplicated in your mail.
Your claim is unfounded.
Claim solved
3
CommentRemove
User 139.162.128.* July 9, 2022, 23:30
When you send exchange money to my advcash?order id 9291775
i sent money to you by PM,you got my money,but you delete my order id???? what? are you scammer?
when you send money to my advcash
Expand (9)
Admin Mine July 10, 2022, 06:39
Hello dear customer,
Contact the technical support chat and please provide a screenshot of the payment from the PM so that we can check the receipt and complete the application.
Claim solved
Admin Mine July 10, 2022, 06:39
Hello dear customer,
Your application did not receive payment, the application was deleted. Please contact the support chat and provide the batch of the translation, please.
Claim renewed
Admin Mine July 10, 2022, 06:40
Claim withdrawn.
Claim solved
User July 10, 2022, 15:28
Account Transfer -80.00 Sent Payment: 80.00 USD to account U2263380 from U30137505. Batch: 471870107. Memo: Shopping Cart Payment. Order 9291775.

i sent money to you,but you delete my order id???? what? are you scammer?
when you send money to my advcash
Claim renewed
Admin Mine July 10, 2022, 15:33
You are not answering the support chat. Please contact the chat again
Claim solved
User July 10, 2022, 23:03
I already contact them,

Чат в канале Email info@mine.exchange [1996825-468330]
reply to
notifications@jivo-mail.com
starred mail
inbox
yesterday
Email tracker not found
sender
Fully enclosed encrypted storage
dhyw@protonmail.com
starred mail
Has been sent
1 attachment included
yesterday
recipient
notifications@jivo-mail.com
show details
This email contains external links.
load
Mark as unread
Move to Trash
more options
Custom filter rules
move to
tagging
Reply
Reply to all
Forward

21.55KB
1 accessory
Download all

1.jpg
21.55KB

21.55KB
Claim renewed
User July 10, 2022, 23:03
I still no got my advcash
User July 10, 2022, 23:07
Are you really exchange or you want try to scam my money? i already sent email to your support chat,are u kindding me?
Admin Mine July 11, 2022, 05:47
You are not answering the support chat. Please contact the chat again.
Working hours of operators from 10:00 to 00:00 Moscow time.
Claim solved
3
CommentRemove
Amin zeynali 5.122.55.* July 1, 2022, 08:19
First time i used , it was fast and good
Expand (1)
Admin Mine July 1, 2022, 08:45
Hello Amin zeynali,
Glad to exchange.

Best regards, Mine.exchange.
0
CommentRemove
Munashe 41.175.79.* June 11, 2022, 22:37
Im actually impressed. Received my PM in less thsn 30 minutes. Looking forward to more trades
Expand (1)
Admin Mine June 12, 2022, 07:07
Hello Munashe,
We are very pleased that we have such responsive and grateful customers.
Sincerely, Shakhta
0
CommentRemove
Pedo 157.90.194.* June 6, 2022, 13:10
Like always. Great. thank you.
Expand (1)
Admin Mine June 6, 2022, 13:44
Hello Pedo,
Thank you for taking the time to rate us and write a review.

Always yours, Mine.exchange team!
0
CommentRemove
Ruslan 178.133.11.* May 23, 2022, 10:12
Great exchanger. three minutes. recommend
Expand (0)
0
CommentRemove
Ramdn 85.114.127.* May 22, 2022, 15:17
I paid 1995 USDT to receive 2028 USD prefectmoney.
3 hours gone and I am still waiting although they received USDT
Expand (1)
Admin Mine May 22, 2022, 16:01
Hello Ramdn,
There is no reserve of Perfect Money USD at this time. Your order will be completed as soon as a reserve of Perfect Money USD is available. We apologize for the inconvenience. We can return to your details.
Claim solved
3
CommentRemove
6 pages: 12345



001K 1-Online 100Bitcoins 1654Exchange 1Mile 1Million 24BestEx 24Obmin 24PayBank 24Zone 2rbina 365Cash 365Exchanger 4ange 4Money 60cek 7Money 99Francs AbcObmen AjuBit Alfacash AllCash AllMoney AllTrustMe AnyExchange Arbuz ArmChange AtChange AtPayz AvanChange BaksMan Bankcomat Base-Exchange Bchange Best-Obmen BestKurs24 BestObmen BigBank Binance BitCash Bitcoin-Armenia Bitcoin24SU Bitfinex Bitfondo BitHunter BitObmen BitokAi BitOkk BitStamp Bittrex Bixter BlaBlaMoney BroExchange BTC-Obmennik BTC-Volga BTC24pro BTC2Cashin BTC2Pay BTC2PM BTC2WM BtcBit BTCBoss BtcChange24 BTchange BtcTenge BTCWorm C1kWorld Cash-Bit CashAdmin CashOut Cexio ChangeCoins ChangeHero ChangeNow Changer4u ChangerClub ChBy CleanBTC ClickPay Coin-Bank CoinBase CoinBlinker CoinBox CoinChanger CoinDrop CoinGuru CoinJoin CoinsBlack CoinShop24 CoinTransfer Coinumm Crybex Crypocto Crypster Crypto-Bank Crypto-Dom Crypto-Polis CryptoBarMen CryptoHonest CryptoKarma CryptoMoney Cryptonex CryptoObmen CryptoPay24 CryptoStrike CryptoXchange CrystalMoney Currency CyberBTC D-Obmen DorPay DotSatoshi E-Scrooge EasyBit eCashMe EExchanger EezyCash El-Change EliteObmen EuroBit Ex-Money ExBase ExBit ExCenter ExchangeKey ExchangeX Exchanging ExHub ExLine ExWhite ExWm Exwp F-Change FastChange FastEx FastExchange First-BTC FixedFloat FlashObmen GeeExchange Gemini Goldux GrandChange GrumBot HD-Change HiExchange HitBTC HoBit HotExchange Huobi IceBTC IceSatoshi IChangeOne ImExchanger Itez Kassa Keine-Exchange Kraken LasloBit LeoExchanger LetsPay Lionex Magnatus MagneticExchange Matbea MChange Micro-exchange Mine MinedTrade Moment Money-Office MoneyMix MultiChange MultiVal My-Xchange MyBTC MyCryptoMarket MyInvestStory NetEx24 NewLine NiceChange NiceObmen NitroCrypt NordChange Number1 Ob-men Obama ObmenLite24 Obmennik-UZ Oborot OkCoin OKX OpenChange Papa-Change Paspar PayExchanger PayGet Paynote PM2Cashin Poloniex ProstoCash Quantex QuickChange Quickex Rapid-Obmen Receive-Money RoyalCash RuChange SafePayTm SCSObmen SimpleSwap Smart-Pays Sova Staff-Obmen StealthEX SuperChange SuperChangeNet SwapCoin TheRockTrading TipTopObmen Top-Exchange TopCash Transfer24 Treddr Tuco UAchanger Ukr-Obmen UniCash UnioChange Vobmenka WestChange Wiki-Exchange WikiPays WM-Obmen WM007 WMChanger WMStar WMT WMZSale WxMoney X-Obmen XbitMoney XbiTrade Xchange XChanger XMLGold YaObmen YChanger YoBit YoChange ZB ZombieCash