Exchange rates:
475953
Exchangers:
355
Updated:
11:48:28
exwallets.com exchanger website screenshot

ExWallets exchanger

Other exchangers
Status: active ExWallets reviews: 013890111
Exchange rates: 644 Advanced Cash TS:
Reserve: $3 000 564 Perfect Money TS: 983.30
Age: 8 years 9 months WebMoney BL:
On BestChange: 5 years 8 months MyWOT rating: 3.0
Country: Georgia Forums:
Add review
Your name:
* Your e-mail:
* Review:
* Type:
 
 
 

When creating a financial claim, please make sure that the exchange regulations specified on the website ExWallets have been violated and that you haven't received funds for the order. Please note that the claim may be turned down in the following cases:

  1. The regulated exchange period has not expired yet.
  2. The exchanger's regulations were violated. For example, the incoming transaction did not pass the AML check.

Be sure to indicate the exchange order number. It will help the ExWallets administrator resolve the problem more quickly.

If you didn't like the ExWallets's service and want to write about it, use the Comment review type.

* Order number:
*
 
Add a comment:
Sarmad Sultan 149.71.34.* February 19, 2024 02:26
The review is being checked by the monitor's administration
I have paid the additional amount. but exchange is not responding.
Expand (2)
BestChange admin February 19, 2024 04:40
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
ExWallets admin February 19, 2024 13:40
Hello Sarmad Sultan,
Returned !
Claim solved
3
CommentRemove
Liubov 192.162.32.* February 14, 2024 06:53
Very satisfied with the Kingex exchanger.
I will continue to use your services.
Expand (0)
0
CommentRemove
Pirozhok 94.234.100.* February 7, 2024 09:48
All perfect, thank you!
Expand (0)
0
CommentRemove
Todd 146.70.83.* January 20, 2024 15:27
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
The claim's status has been changed to neutral by the monitor's administration
They say that PayPal may take some transaction fee and then send family&friends transfer for which no fee is taken. So basically, they just stole 20 EUR from me not mentioning anywhere they can do such a trick. Don't recommend.
Expand (6)
BestChange admin January 21, 2024 08:30
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
ExWallets admin January 21, 2024 09:27
Hello Todd,
If you are honest then refund our payment and then we refund your full amount.you received what you should receive when we send funds as service.
Todd January 22, 2024 11:56
I am honest. Your site states customer will receive the exact amount indicated in the order and then you send a lower amount not honoring the contract and simply stealing money.
BestChange admin January 30, 2024 18:28
Dear Todd,

The exchanger has informed us that they sent you payment as "Family & Friends", so there is no fee that should appear.
To resolve the issue, they offered you to send them the funds they had sent, and then they refund the whole amount of USDT you sent.

Please get in touch with the exchanger if the issue is actual for you.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
Todd February 1, 2024 13:00
Exactly, there is no fee that should appear, yet they sent 20 EUR less than they were supposed to and than what we agreed for. I'm expecting them to send the money they owe me to the paypal account used in my order.
BestChange admin February 4, 2024 14:02
Dear Todd,

Please, reply on our mail from the address support@bestchange.com, so we will try to look into the the issue and regulate it. Or you may contact the exchanger in order to receive refund.

Unfortunately, according to our rules https://www.bestchange.com/faq.html#complaint, a "complaint" type of feedback is allowed on our website if "the client has not received funds from the exchanger, and the due date has already passed" only. In any other case, please use a "comment" type of feedback.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
0
CommentRemove
Javed 51.15.81.* February 2, 2024 22:18
Personal data was removed by the monitor's administration
Hello I am still waiting for my refund of USD 1260. as transfer never happened due to mistake in account name other info was correct so wrong name transfer always returned to sender and they don't reply on whastapp email and telegram. Please trace my payment it's in your system and refund me on my perfect money account. Waiting for refund more than one month now. Transaction id ***.
Thanks.
Expand (1)
ExWallets admin February 4, 2024 13:52
Hello Javed,
We are still waiting your refund too. We already paid your invoice and we have receipt shows our payment is completed but you claim your bank refunded our payment due to your mistake as you used third party account under your name . You donít have any receipt for refund and we have not received any refund from your bank so are not able to help you.Contact your bank or account holder to resolve this issue.
Claim solved
3
CommentRemove
Tariqul Islam 58.145.185.* January 28, 2024 13:06
Already 60 minutes late, I've no my fund. They're very slow transaction.
Expand (0)
0
CommentRemove
Maria 217.170.197.* January 18, 2024 09:50
Issue has been fully resolved
I made exchange on 16.01, they sent me the reciept only on 17.01, and today 18.01 I still didn't get money on my account. They take 30 euro for 100 euros exhcange and I think that they need to use SEPA INSTANT.
Expand (3)
BestChange admin January 18, 2024 11:21
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
Maria January 18, 2024 15:33
HI! Finally I recived transfer, but nobody answer me on exchange service homepage.
Claim solved
BestChange admin January 18, 2024 15:38
Maria, thanks for your feedback. We will contact the exchange office and clarify why you were not provided with a response.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
3
CommentRemove
Sandor Sverha 91.196.221.* January 17, 2024 20:43
Excellent services.
Expand (0)
0
CommentRemove
Michael 105.35.24.* January 12, 2024 22:41
Issue has been fully resolved
I paid USDT and have not received Perfect Money yet.
Expand (4)
Michael January 13, 2024 00:03
More than two hours and I have not been paid yet.
ExWallets admin January 13, 2024 06:13
Hello Michael,
Now your order is paid.
Claim solved
BestChange admin January 13, 2024 06:14
Hello,

Dear user, we kindly ask you to confirm the receipt of funds from the administration of the exchanger.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
Michael January 13, 2024 08:23
Hello, I have been paid. Thank you.
3
CommentRemove
Nikolay 37.214.69.* January 11, 2024 12:32
Twenty-four hours ago I ordered a transfer of 100 USDT in GEL to a Credo Bank card. Had to wait over 24 hours, but the money finally arrived!
Expand (0)
0
CommentRemove
Skrypnyk Andrii 82.193.105.* December 29, 2023 17:44
Made an order for 133.01 EUR, exchange supoort viz chat told me that i need to send more 30 EUR fees if i want to get proper summ to my account.
I sent it aswell, now support doesn't answers, i am already waiting more than 7 hours just to get an answer or get my money to EUR account.
Expand (1)
ExWallets admin December 29, 2023 18:16
Hello Skrypnyk Andrii,
Refunded!
Claim solved
3
CommentRemove
Mascuud 192.145.175.* November 26, 2023 17:39
Issue is taken under control by the monitor's administration
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
Hello all ready i paid the order and u cancelled my order.
Expand (14)
ExWallets admin November 26, 2023 17:58
Hello Mascuud,
We havenít received yet after more than 1 hour itís why we canceled your order.
Claim solved
Mascuud November 26, 2023 18:08
I sent the usdt the address u sent me in 2 minutes.
ExWallets admin November 26, 2023 18:12
Mascuud,
Contact our support for any issue.we refund your payment when we receive but you should inform us on time otherwise you loose your money.
ExWallets admin November 27, 2023 07:53
Mascuud,
After 15 hours we have not received yet!
Mascuud November 27, 2023 09:16
I sent messeage for the supporters and they are not giving me answer.
Mascuud November 27, 2023 19:01
Unfortunately my order is cancelled and i am not refunded two days today, the customer support of the platform too is poor and denial of my funds, i completed payment under two minutes through trust wallet, kindly complete my order or make refund my USDT, my complaint will stand for ever until you complete my order.
Claim renewed
ExWallets admin December 2, 2023 07:25
Mascuud,
We didnít receive your payment you can contact bestchange admin for any more help.
Claim solved
Mascuud December 3, 2023 20:55
I can proof you received my transaction to the provided wallet donít put my claim down, i am here to send all the required proof to best exchange Admin. I consider you as *** i am not willing to discuss with you further. You are not the first to *** and not the last but I assure this will bring your true colour out.
Claim renewed
BestChange admin December 4, 2023 11:41
Hello Mascuud,

Please provide the hash (ID) of the transaction you sent.

Kind regards, BestChange administration.
Mascuud December 4, 2023 17:06
Here is the hashtag thanks

b604272b05f76d331e2b1cb69d571853eec410ab1f4a443d3b01c8c0a8ce03e3.
ExWallets admin December 9, 2023 19:52
Mascuud,
We have not received your payment. Contact trust wallet support.
Claim solved
Mascuud December 9, 2023 20:21
Mr have paid the order in two minutes to your provided wallet in the order, have kept screenshot of the order as well, how on earth you can deny USDT transaction that is publicly broadcasted from trust wallet. please let best exchange Admin decide who is the culprit here and not take down my complaint.
Claim renewed
ExWallets admin December 28, 2023 07:37
Mascuud,
We have not received your payment. When you check this hash on tron blockchain it says:
[Risk Warning] This account has been reported to be a phishing account by multiple users. Please be cautious!
Claim solved
BestChange admin December 29, 2023 06:31
Mascuud, There is suspicious activity at your address. The address is marked in the Tronscan as phishing, screenshots https://bc.to/EwFYBk , https://bc.to/S7vkUX
We also see that your address recently received funds related to the victim report, screenshot https://bc.to/cZ2sWF

Kind regards, BestChange administration.
3
CommentRemove
Timofei Shabalin 212.58.114.* December 16, 2023 20:08
Will never use this again. Order's payment been confirmed on service's side almost 2 hours after real confirmation, support was unaccessible the whole time. after about 4 i requested a refund, as they messaged they can't complete the order. Still, they charged me fee for their (no) service.
Expand (1)
ExWallets admin December 16, 2023 20:25
Hello Timofei Shabalin,
We told you as itís holiday( Saturday ) you receive money on Monday then you asked refund. We immediately refunded your money , in this case you pay fee of transaction( 2 USDT)
0
CommentRemove
Svitlana 91.90.11.* December 11, 2023 09:18
Funds received on PayPal.
Be ready to wait about 20 hours.
Expand (0)
0
CommentRemove
Jabor 37.211.84.* December 9, 2023 11:03
My third time useing that website, I do recommend it for anyone need safe and fast service.
Expand (0)
0
CommentRemove
Artiom 46.166.60.* December 2, 2023 04:14
Issue has been fully resolved
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
Please help, I exchanged 118.55 usdt trc20 for $130 payeer you are still here and this monitor did not send the money payeer in exchange it is a ***.
Expand (2)
ExWallets admin December 2, 2023 07:24
Hello Artiom,
Your order is paid.
Claim solved
Artiom December 2, 2023 07:28
Aga to an automatic transaction, it has been paid for over 10 hours and I assume it's because I contacted the bestchange administrator, you *** me exchange, people like you should be excluded from here.
3
CommentRemove
Abdul 146.70.129.* November 26, 2023 08:58
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
Before placing the order I've read their terms of services. That's one of them: "Dear customer! generally we send your money using PayPal as service, in this case you receive about 5% less! But we can send money using family&friend or mass payment service too, in this case we deduct only 5% from final amount and you save 1.5%."

So I choose the option family and friend, writed this in the order. And got the payment as goods and services, blocked for 21 days. I didn't need the payment as goods and services, I was ***.
Expand (2)
BestChange admin November 26, 2023 09:44
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
ExWallets admin November 26, 2023 12:06
Hello Abdul,
Refund money if you are not happy.
Claim solved
3
CommentRemove
Joe 188.215.95.* November 2, 2023 10:08
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
This seller will send money to your paypal and it will be placed on hold for 21 days.

Do not do business with them, I repeat, do not do business with them if you need to use the funds urgently. Then they will request for 20% if you decide to ask for refund, which is soo ***!

Be warned!
Expand (6)
ExWallets admin November 2, 2023 18:13
Hello Joe,
You should wait PayPal to release your money.
Claim solved
Joe November 6, 2023 12:30
Don't be deceived, this claim is not solved. I don't even understand how bestchange will delete a negative review without confirmation of the issue that was reported. I suspect a foul play here. Guys be careful!
Claim renewed
ExWallets admin November 6, 2023 12:51
Joe,
Contact PayPal support and provide them what they asked you.
We canít help you even you delete you review or put positive feedback.
Claim solved
Joe November 6, 2023 22:22
Paypal will not respond because the funds sent by you is on hold until 21 days. Hence I insist this claim is not resolved because I paid for an exchange and I have not received it.
Claim renewed
BestChange admin November 7, 2023 10:55
Hello Joe,

Please get in touch with the exchanger for instructions. The service support team will advise you on how to speed up the resolution of the situation.

Kind regards, BestChange administration.
BestChange admin November 17, 2023 04:55
Joe,

The exchanger's administration told us you have yet to contact them for help. The service support team will advise you on how to resolve the situation. Please contact them.

Kind regards, BestChange administration.
Claim solved
3
CommentRemove
Ahmedhatem 156.195.195.* November 6, 2023 23:17
Really fast website I changed usdt to payeer in second thanks exwallet.
Expand (0)
0
CommentRemove
Sergey Maksimenko 91.242.229.* November 3, 2023 17:26
I will not use this service nevermore. The transfer took 20 hours to be completed, the amount came to sender in three parts from different addressees and, as a result, PayPal has put the money on hold and they are possible to be received in parts.
A lot of discomfort, lazy support.
Never use this exchanger.
Expand (3)
Sergey Maksimenko November 4, 2023 09:30
Now it appears that one of your senders has transferred his part of amount as a payment for goods and services, and now PayPal demands to provide proof of purchase, proof of fulfillment, more info on transaction and so on, without that all the money are on hold. What am I supposed to do with that?
ExWallets admin November 4, 2023 10:15
Contact us directly
Sergey Maksimenko November 4, 2023 11:49
I will appreciate if you gave me that opportunity. But he feedback form at your site doesn't work since you have marked the order completed, and when I'm trying to login to site I get "Access denied" reply. I have written you an e-mail, but it was not answered. How else am I supposed to contact you? Hardly you mean personal meeting;)
0
CommentRemove
Ahmed Ali 78.137.88.* October 30, 2023 13:48
Best deal, thanks, i send 400 USDT to get 405 payeer, fast pay

Thanks ExWallets.
Expand (0)
0
CommentRemove
Aleksei 95.62.211.* October 26, 2023 10:50
Issue has been fully resolved
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
3 days, still didn't get the money.
Expand (9)
ExWallets admin October 26, 2023 12:54
Hello Aleksei,
Check your inbox and reply our support ema about your account issue.
Claim solved
Aleksei October 26, 2023 14:09
Your feedback form on the site doesn't work, i can't send anything.
What account doesnít work? I got another payment today from other service and it was done well.
What address do you want to get? Trc-20 or eur?
Aleksei October 26, 2023 14:11
All info is in the order anyway.
Claim renewed
Aleksei October 26, 2023 14:27
I can't answer on your site, your form doesn't work! When i push the Submit ó nothing happens. give me an email or smth. Or just make the order right.
BestChange admin October 27, 2023 08:08
Hello Aleksei,

We ask you not to duplicate reviews. Duplicate review will be deleted. Please communicate in this review.

Kind regards, BestChange administration.
Aleksei October 27, 2023 09:32
Did you see any answer here? i've been *** for 290eur and nobody answers me.
Aleksei October 27, 2023 09:44
*** is not abusive.
ExWallets admin October 27, 2023 09:48
Aleksei,
We tried to send money to your account using 2 different bank account but it was not possible. It seems your account has some issue , contact your bank!
Your usdt was returned.
Please do not try to put new order in our system.
Claim solved
Aleksei October 27, 2023 10:16
There is no issue ó i got another payments without any problems. thx for refund my money.
3
CommentRemove
User 78.160.157.* October 26, 2023 16:17
Was fast and smooth. thank you.
Expand (0)
0
CommentRemove
Arnold 93.173.81.* October 25, 2023 18:17
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
This is the first and LAST TIME I use this exchanger, I donít advise anyone to do business with them if you donít want your money to be stolen, this exchanger deceives people like me and does not pay money that should have been paid
they stole my money in a sneaky way that I didnít even know about...hereís the proof:
in this picture is the money that they should have paid me https://bc.to/1Q1jxb and in the other picture https://bc.to/ORRJQ8 is what I received, + on top of that I also paid a fee of 20 usd to paypal for their transfer, in the end instead of 300 usd I received only 259...!
Expand (14)
Arnold October 25, 2023 18:22
Order ID: [Personal data was removed by the monitoring's administration]
transaction ID [Personal data was removed by the monitoring's administration]
ExWallets admin October 25, 2023 18:24
Hello Arnold,
Order amount was 399.35 USD , but we sent mistakenly 380$ and asked you to refund so we could send correct amount but you denied now we sent the difference amount for balance 19.35$ to complete your order. We apologized for our mistake.
Arnold October 25, 2023 18:46
I have not received anything, your exchanger is deceiving people and wasting their money and time, i have been waiting for 48 hours to receive my money, despite the fact that i paid you the entire amount two days ago including taxes, you received the entire amount from me and you tried to steal my money, and this is the only conclusion that can be drawn from this situation.... I donít advise anyone to trust these people, they donít know how to do their job and their clients pay for their mistakes...
And you haven't solved my problem so don't classify this review solved you canít even solve a basic money transfer without mistakes.
ExWallets admin October 26, 2023 10:17
Arnold,
You mean you didnít receive 380$+19.35$ for your order amount 399.35$ ?
Arnold October 26, 2023 10:31
Your mistake cost me a lot of time and money and the way you demanded your money back every time I asked you to complete my transfer of funds but when you found out that I donít have all your money because your money was taxed due to your stupid incompetence and not being able to make a typical money transfer so I no longer care what I received and that since my time is more valuable than any money and you took it away without shame, forced me to send you all sorts of evidence and screenshots until your empty heads finally realized that they transferred the wrong amount to me and tried to evade responsibility...
I donít advise anyone to trust these people, they donít know how to do their job and their clients pay for their mistakes...
And you haven't solved my problem so don't classify this review solved you canít even solve a basic money transfer without mistakes.
BestChange admin October 26, 2023 11:21
Hello Arnold,

Did you receive the amount of $399.95 from the exchanger's administration? Please clarify.

Kind regards, BestChange administration.
Arnold October 26, 2023 11:24
No i didn't receive yet..
I've been waiting for the 3rd day because of their incompetence.
Arnold October 26, 2023 11:52
I received only $359 after paying fee to paypal
this is complete irresponsibility
https://ibb.co/X86ch6T.
ExWallets admin October 26, 2023 12:53
Arnold,
We send full amount as service and as you can see we sent 380$ +19.35$ for your order amount 399.35$
And this is your message about 19.35$ , we sent 19.35$ as you asked and we should to, read carefully:

I know about the fee and i I prefer to get 375 usd instead of 259 usd that i have right now after paypal fee i dont have 380 usd to return it back cos paypal tookme a fee of 20 usd..now you understand me? just send me 19.35 this is my money why to waste my time i paid you the whole amount
BestChange admin October 26, 2023 13:03
Dear user

The exchanger provided evidence of full payment of the order. In this case, the exchanger has no financial obligations to you. The claim will be transferred to neutral status.
Arnold October 26, 2023 13:14
This all just proves how much you donít know how to do your job, do you think itís normal that I should beg you for my own money? you should be ashamed of your inability to satisfy the simple requests of your clients, I did not receive the full amount from you and there is no need to mislead everyone, your service is simply terrible, technical support has no idea what to do in situations when they make trivial mistakes
and who pays for all your failures? yes, these are the clients who, just like me, found themselves in this situation
so I didn't even get $399.35 and not even 375 I got $259
Of course I have evidence that will prove this very soon.
Arnold October 26, 2023 13:31
Here is my evidence of full activity transactions on my paypal account
and dear Admin BestChange.com I hope after this you will switch the neutral status of my complaint back from neutral to deceived user who faced deception
screenshot of latest transaction from ma paypal account https://ibb.co/YDvwDwG
and another screenshot of my total ballance on paypal https://ibb.co/XWk1VNY
I was not paid the full amount and I ask you to leave my review open
All users should know the risks before tranfer them money.
BestChange admin October 26, 2023 14:02
Dear user.

We have sent you an email with information about the transfer. Please check it out.
Arnold October 26, 2023 14:14
Thank you but I didnít receive this translation, thatís why I left this review yesterday, I provided all the evidence at your request, Iíve had enough of this [Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration], my goal was to warn users like me not to use this service and do my mistakes
do business with these [Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration]
they still haven't paid me extra and I ask you not to close this dispute as a warning for people.
0
CommentRemove
Ibrohimjon 62.89.208.* October 5, 2023 07:38
Issue has been fully resolved
I've been waiting for my transfer for a week now. Customer support doesn't respond at all. I asked for my money back
and they didn't respond either.
Expand (3)
BestChange admin October 5, 2023 08:05
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
ExWallets admin October 5, 2023 08:51
Hello Ibrohimjon,
You should provide your 16 digits card number and name on it then we can send money to it. Itís 1 week we ask you to provide this information but you didnít.If you canít provide this then we return your money.
Claim solved
BestChange admin October 13, 2023 14:56
Ibrohimjon, according to the information we have, the exchanger has provided you with a refund. Please check receipt of funds.

Best regards, BestChange administration.
3
CommentRemove
Derek Wightman 95.149.99.* October 1, 2023 10:51
Funds received, thanks.
Expand (0)
0
CommentRemove
Rlx 78.183.86.* October 1, 2023 08:11
Fast and safe, highly recommended.
Expand (0)
0
CommentRemove
Tatiana 195.34.91.* October 1, 2023 04:01
Everything went great! No problems at all. Will use their service again.
Expand (0)
0
CommentRemove
Artem 89.72.127.* September 28, 2023 14:10
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
We've been racking our brains for three hours and we've come up with nothing. Typical self.
Expand (1)
ExWallets admin September 28, 2023 14:18
Hello Artem,
Your verification was rejected. Please donít try more.
Claim solved
3
CommentRemove
Dacia 178.18.36.* September 26, 2023 17:16
Issue has been fully resolved
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
Not recieved money as i expected! they doing virtual visa cards for online shopping not to recieve to your own card!
highly do not recommend this exhanger!

best exchange admins why u exept not prefessionals to deal with money?
Expand (3)
BestChange admin September 26, 2023 19:09
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
ExWallets admin September 26, 2023 19:18
Hello Dacia,
We could fill your card tomorrow but you are very inpatient person.
Your money was returned including PM commission.
Batch#Transaction batch#: 542714647
Claim solved
Dacia September 26, 2023 19:23
I will NEVER USE your slow&weak service!
other exchangrs doing their job verry fast!
3
CommentRemove
Peter 196.97.118.* September 23, 2023 07:14
It was smooth and efficient. Took less than an hour. 5stars
Expand (0)
0
CommentRemove
Victor 102.219.210.* September 20, 2023 21:32
Thanks for helping me offer my tutoring services easily to friends.
Reliable exchange services, promise to use your services again.
Expand (0)
0
CommentRemove
Eric Ma 45.77.245.* September 17, 2023 07:53
It is a great platform, we always use it to exchange money.
Expand (0)
0
CommentRemove
Max 188.58.116.* September 14, 2023 15:32
Everything is fine. Worked quickly.
Expand (0)
0
CommentRemove
Nikola 87.116.133.* September 5, 2023 04:26
Fast as always. This is the second time im using ExWallets and i love it. I got my money in a few minutes. Thanks guys!
Expand (0)
0
CommentRemove
Mathias 87.59.146.* September 5, 2023 03:34
Was great and quick. Thank you.
Expand (0)
0
CommentRemove
Nikola 87.116.133.* August 28, 2023 15:40
WOW, amazing. Fast. I got money in 3 minutes:) Thanks guys!
Expand (0)
0
CommentRemove
Shaker 185.88.83.* August 26, 2023 21:07
I send money received nothing do not deal with this exchange.
Expand (1)
ExWallets admin August 27, 2023 08:00
Hello Shaker,
Where did you send money? What is your payment transaction id? What is your order number?
0
CommentRemove
Montlha 197.184.161.* August 26, 2023 20:47
The service was quick, effective and efficient. My order was completed within an hour. Love it!
Expand (0)
0
CommentRemove
11 pages: 1110974



001K 1-Online 100Bitcoins 111Obmen 1654Exchange 1Mile 1Million 1WM 24BestEx 24ExPay 24Obmin 24PayBank 24Zone 2rbina 365Cash 365Exchanger 4ange 4Money 50Cents 60cek 7Money 7Pay 99Francs A-Exchange AbcObmen AceXchanger AjuBit AlfaBit Alfacash AlfaExchange AllCash AllMoney AltinBit Arbuz ArmChange AtChange AtPayz AvanChange Aztec-Gold BaksMan BankaExchange Bankcomat Base-Exchange BazaObmena Bchange BelkaPay Best-Obmen BestKurs24 BestObmen BigBank Binance Bit100k BitCash Bitcoin-Armenia Bitcoin24SU BitcoinObmennik BitExchanger Bitfinex Bitfondo Bitmore BitObmen BitokAi BitStamp Bixter BlaBlaChange BlaBlaMoney BroExchange BroGuru BTC-Obmennik BTC-Volga BTC24pro BTC2Pay BtcBit BTCBoss BtcChange24 BTCKassa BTCRotor BTCSale BtcTenge BTCWorm BucksBunny BuyBank Buycoin C1kWorld C4Changer Cash-Bit Cash2Pay CashBox CashFlow CatChange Cerber Cexio ChangeCoins Changee ChangeHero Changelly ChangeNow ChangeProject Changer4u ChangerBiz ChBy City-Exchange CityBit Clean-Exchange ClickPay Coco-Pay Coin-Bank Coin24 CoinBase CoinBlinker CoinBox CoinChanger CoinCraddle CoinDrop CoinFusion CoinGuru CoinJoin CoinPayMaster CoinsBlack CoinShop24 CoinStart CoinTok CoinTransfer Coinumm Convertex24 CoolCoin Crybex Crypcie Crypocto Crypster Cryptex Crypto-Bank Crypto-Dom Crypto-Polis Crypto-Store CryptoBar CryptoBarMen CryptoBox Cryptofiat Cryptohub CryptoKarma CryptoLavka Cryptologic CryptoMoney CryptoObmen CryptoPay24 Cryptos CryptoStrike CryptoSwap365 CryptoTonna CryptoXchange Crystal-Trade CrystalMoney CyberBTC D-Obmen Dashka DigiChanger DorPay DotSatoshi DoubleSwap Dvizh Dzengi E-Scrooge EasyBit EasySwap eBTCpro ECashExpert eCashMe EExchanger EezyCash El-Change EliteObmen Enter-Change EpiChange EuroBit Ex-Bank Ex-Money ExBit ExBox ExCenter Exch-em ExchangeForMe ExchangeKey ExchangeTeam ExchangeX Exchanging ExHub ExLine Exolix Expa24 ExWallets ExWhite ExWm Exwp F-Change FarhadExchange FastChange FastEx FastWM Ferma FinchPay First-BTC FixedFloat FlashObmen FloatChange FlyMoney FreeChange GeeExchange Gemini Global-Ex GoExme GramBit GrandChange GreenBit GrumBot HD-Change HiExchange HitBTC HotExchange HTX IceBTC IceSatoshi IChangeOne ImExchanger InstaCrypt InstantExchangers Intercontinental Itez IziBTC JarvisExchange JetMonet Kassa Keine-Exchange KindExchange Kingex Kraken KZ007 LasloBit LemonchikCash LeoExchanger LetsChange LetsExchange LetsPay LigaBTC LightObmen Lionex Magnatus Makoli MasterChange MChange Menyala Metka Micro-exchange Mine Mitninskii Moment Monease Moneta365 Monetkin Money-Change Money-Office MoneyMate MoneyMix MultiChange MultiVal My-Xchange MyBTC MyCryptoMarket MyInvestStory N-Change Nadex NetEx24 Nexchange NextCoin NiceChange NitroCrypt NordChange O-Paxum Ob-men Obama ObmenAT ObmenAT24 ObmenLite24 Obmennik-UZ ObmenoFF Oborot OkCoin OKX OneMoment OpenChange PartnerExchange Paspar PayExchanger PayGet PayMarket Paynote PayStore Pocket-Exchange PocketBank Poloniex PoneyMoney PoTeme ProstoCash Quantex QuickChange Quickex R-Obmen R2Exchange Rapid-Obmen Receive-Money RoyalCash Ru-Bas Ru-Change SCSObmen Sellver SendNow SimpleSwap Sova SpectrumChange Staff-Obmen StealthEX Sunduk SuperChange Swap-Exchange SwapCoin SwapEx SwapsApp Swop TipTopObmen Top-Exchange TopCash TradeToCash Transfer24 TrustMeCash Tuco UAchanger Ukr-Obmen UkrExchange UltraChange UniCash UnioChange Vilcov VN-Exchange Vobmenka WayBit WeDoExchange WestChange Wiki-Exchange WikiPays WM-Obmen WMChanger WmMoney WMStar WMStream WMZSale WxMoney X-Obmen XbitMoney XbiTrade Xchange XChanger Xenex XMLGold YaObmen YChanger Yoa YoBit YoChange ZB ZombieCash