Visit the new website The new BestChange website is live — take a look and tell us what you think!
Exchange rates:
912879
Exchangers:
470
Updated:
01:44:57
deltachanger.com exchanger website screenshot

DeltaChanger exchanger

Other exchangers
Status: active Reviews: 71
Age: 3 years 2 months Financial claims: 026
On BestChange: 1 year 9 months Exchange rates: 60
Country:
United Arab Emirates
Reserve: $7 342 981
Add review
Your name:
* Your e-mail:
* Review:
* Type:
 
* Star rating:
 

When creating a financial claim, please make sure that the exchange regulations specified on the website DeltaChanger have been violated and that you haven't received funds for the order. Please note that the claim may be turned down in the following cases:

  1. The regulated exchange period has not expired yet.
  2. The exchanger's regulations were violated. For example, the incoming transaction did not pass the AML check.

Be sure to indicate the exchange order number. It will help the DeltaChanger administrator resolve the problem more quickly.

If you didn't like the DeltaChanger's service and want to write about it, use the Comment review type.

* Order number:
*
 
Add a comment:
Leonid 171.6.228.* May 4, 2026 09:17
Under review by the monitor's administration
They don't answer more than 16 hours
money not sent.
Expand (9)
DeltaChanger admin May 4, 2026 09:52
Hello Leonid,

Your Order is in processing state, remaining amount will be sent soon.
Claim solved
Leonid May 5, 2026 03:24
They sent part of the amount yesterday, but the request is still not completed. I demand a refund — the terms have been violated, and more than 36 hours have already passed.
Claim renewed
DeltaChanger admin May 5, 2026 08:43
Leonid,

Its already completed, if you have any issue please Open Live Chat or Whatsapp us.
Claim solved
Leonid May 5, 2026 09:41
Order not complete
Again: My order was create 03.05
Today 05.05 — full summ not received and they send me screenshot in whats app where I deceted payment date: 05.05 — why? if order created 03.05 and how it can be if order process period is 24 hours?

I asked questions about this to exchanger team in whats app — they sad me that I m customer and liar and nobody had problems like me

But there is 3 negative comments

I want refund, bestchange help please.
Claim renewed
DeltaChanger admin May 5, 2026 09:43
Leonid,

You already received full payment from us. What refund you demanding from us?
Claim solved
Leonid May 5, 2026 10:15
Bestchange why they can close? Please check — why they do payments before 24 hours? And try to show it like is it normal
They not answering more than 22 hours on web site chat.
Claim renewed
DeltaChanger admin May 5, 2026 10:28
Leonid,

We sincerely apologize for the delay, but your payment already completed, majority of payment yesterday and small remaining payment today.
Claim solved
Leonid May 5, 2026 11:19
You violated the terms of the deal (you did not make the transfer within 3, 6, or 24 hours). The exchange rate increased during this time, and I have the right to request a refund — which I am doing. Or are you the only one allowed to set the rules and hold my money until the rate goes up?
I needed the money to make a payment — an exact amount. During the time you failed to fulfill your obligations (more than 16 hours beyond the 24-hour deadline for processing the request), the exchange rate increased. Now I cannot pay for the product I need because I do not have enough in tenge to purchase the required amount of currency.
Either return my funds --I will return the tenge and go to a NORMAL exchange service — or compensate for the difference caused by the exchange rate increase.
Claim renewed
DeltaChanger admin May 5, 2026 11:34
You placed an order for USDT to Kaspi Bank, and it has already been completed. You are requesting additional payment due to a small remaining amount being received slightly late.

We have already provided all payment receipts to you via WhatsApp. According to our website terms, up to 24 working hours are required for this type of transaction, and your order was placed during non-working hours.

Therefore, no additional payment is due.
Claim solved
3
CommentRemove
Gafe 223.24.190.* May 5, 2026 03:30
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
Website showing that operator online — but nobody answer
Bad service. Very bad.
Expand (3)
BestChange admin May 5, 2026 06:07
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
DeltaChanger admin May 5, 2026 08:43
Hello Gafe,

We did not receive any payment from this client
Claim solved
DeltaChanger admin May 5, 2026 08:52
Gafe,

If you send us any payment then please provide us payment proof via Live Chat or Whastapp
3
CommentRemove
Time3 46.205.204.* May 5, 2026 07:38
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
Looks like a ***. You never know if the operator is there or not.
I have made the payment and sent the proof.

Asked if they received the money. But the operator just ignored that question. Now there's no response. Processing time passed.

$420 is ***.
Expand (3)
BestChange admin May 5, 2026 07:57
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
DeltaChanger admin May 5, 2026 08:42
Hello Time3,

Your Order already completed
Claim solved
BestChange admin May 5, 2026 08:47
Hello,

Dear user, we kindly ask you to confirm the receipt of funds from the administration of the exchanger.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
3
CommentRemove
Oleksii 95.42.77.* April 29, 2026 08:16
Thank you more one time for fast exchange!
Expand (0)
0
CommentRemove
Oleksii 195.158.103.* April 22, 2026 08:09
It is some strange exchanger but it is works) Thank you!
Expand (0)
0
CommentRemove
Alex 109.108.247.* April 15, 2026 19:16
This exchange is listed in a pair of paypal -> usdt trc20 and has the required buttons but it is false.
I've created a few requests for exchange but never got any order number or instructions on how to proceed. After 2 days support managed to answer in whatsapp saying that they do not have exchange for this pair.
Expand (0)
0
CommentRemove
Stan 82.78.21.* April 14, 2026 17:22
Overall, I’m satisfied with the service, but the transfer from Wise to USDT took almost four hours. During that time, I didn’t receive any updates on the status, and I had to follow up and ask for information myself.
Expand (0)
0
CommentRemove
Arda 188.132.149.* April 9, 2026 12:02
2th purchase from them 0 problem.
Expand (0)
0
CommentRemove
Ilia 81.172.115.* April 7, 2026 08:16
Incredibly slow service. USDT-KZT took almost 22 hours.
Worst exchanger I ever met.
Never again.
Expand (1)
DeltaChanger admin April 7, 2026 08:21
Hello Ilia,

Sorry for delay, but its mentioned in our website term that this exchange direction can take 3 hours to 24 hours.
0
CommentRemove
Vladislav Poluektov 103.231.72.* April 6, 2026 09:23
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
I sent the funds yesterday during working hours, but I still haven't received anything on my card (Kaspi). Support is responding strangely and slowly. Just send my usdt back or complete the order.
Expand (3)
DeltaChanger admin April 6, 2026 09:27
Hello Vladislav Poluektov,

Order was placed during non working hours. Please wait it will be done soon.
Claim solved
DeltaChanger admin April 6, 2026 10:39
Vladislav Poluektov,

Its completed now. Sorry for Delay.
Vladislav Poluektov April 6, 2026 13:42
The funds were credited. Thanks.
3
CommentRemove
Reda 105.158.247.* March 16, 2026 15:39
Good exchanger. Transaction completed and USDT received. Support was helpful. Thank you.
Expand (0)
0
CommentRemove
Oleg 195.34.205.* February 23, 2026 16:36
Payoneer to USDT. Good support. Fast transaction.
Expand (0)
0
CommentRemove
Youcef B 105.108.146.* February 10, 2026 15:24
Swapped Payoneer to USDT. got a problem and resolved. will use again.
Expand (0)
0
CommentRemove
Abdel 41.251.9.* February 6, 2026 15:57
Exchanged Payoneer to USDT without any issues. Transaction was fast and secure. Great service!
Expand (0)
0
CommentRemove
Anatolii 98.97.23.* February 5, 2026 17:49
Swapped USD from Wise to USDT — easy, fast, no drama. Money in, crypto out. Would definitely use again.
Expand (0)
0
CommentRemove
Anna 94.43.143.* February 5, 2026 06:19
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
Unfortunately, I have to write here as well in a try to receive my funds.
I transferred USDT to Delta on 03.02, 04.02 in the morning I got less than 1/3 of it equivalent on Payoneer. They promised I get the rest same day but no. Support is not even online (it's working hours). Now it's 05.02 and I still don't have my money.
Expand (1)
DeltaChanger admin February 5, 2026 07:54
Hello Anna,

Sorry for Delay, we will soon complete your order remaining payment.
Claim solved
3
CommentRemove
Eduard 190.48.27.* January 27, 2026 07:22
Exchange with Payoneer is fast and hassle-free.
Expand (0)
0
CommentRemove
Sergei 173.239.216.* January 26, 2026 22:39
Under review by the monitor's administration
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
It's been 24 hours since I transferred USD. It still hasn't arrived on my card, and support hasn't responded. I assume this is a ***?
Expand (2)
BestChange admin January 26, 2026 23:54
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
DeltaChanger admin January 27, 2026 04:37
Hello Sergei,

Your order placed during non working hours, it will be completed Today.
Claim solved
3
CommentRemove
Jason 185.139.137.* December 17, 2025 15:15
I have used this exchange several time, and so far everything is good.
Expand (0)
0
CommentRemove
Ildar 57.129.66.* December 1, 2025 20:30
Issue has been fully resolved
I exchanged a TRC20 for a Kaspi. There's been no feedback, none of the support channels are responding, and there's no feedback. The money hasn't arrived, and I don't know if it will. I'm asking the bestchange.com administration to talk to the exchanger and disconnect them from the service. It's a shame I checked the reviews too late. When will the money arrive?
Expand (2)
BestChange admin December 1, 2025 20:59
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
DeltaChanger admin December 2, 2025 08:02
Hello Ildar,

You place order during non working hours, we will soon process your order
Claim solved
3
CommentRemove
Alex 46.205.205.* November 20, 2025 14:00
I don't recommend this site for USDT-to-WISE transactions if you're in a hurry. Both times, the service took more than 48 hours, and I had to contact them via WhatsApp to get updates on my exchange status.
Expand (0)
0
CommentRemove
Arseniy 173.183.103.* November 14, 2025 20:16
Issue has been fully resolved
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
On November 10, I sent 1,000 USDT for exchange to Payoneer through Deltachanger. The next day I received $255. I wrote to WhatsApp, and they replied that they would send another $400… I received the $400 the following day — but where are the remaining $340? It feels like they have problems with basic math.
Last time I used this exchange service, I had the exact same problem. I thought they had improved, but clearly nothing has changed — the same issues remain.
Deltachanger administration — is it really that hard to keep proper accounting so clients don’t have to beg support to get their own money?

Now 14 november but I still haven’t received the $340, and they are not responding on WhatsApp!
Expand (2)
BestChange admin November 14, 2025 20:42
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
DeltaChanger admin November 15, 2025 16:11
Hello Arseniy,

Sorry for Delay its completed
Claim solved
3
CommentRemove
Igor 174.216.213.* November 3, 2025 20:02
Issue has been fully resolved
Today I made an exchange of 5000 USDT (TRC20) to USD Payoneer via deltachanger and nothing. I didn't get my USD Payonner. no reply in website chat or WhatsApp support. Thasts look like ***.
Expand (5)
BestChange admin November 3, 2025 20:42
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
Igor November 3, 2025 22:24
No one contact me.
Igor November 4, 2025 10:03
Support didn't answear me. What I should do?
BestChange admin November 4, 2025 10:07
Dear Igor,

We are sorry to hear about you dissatisfying experience.

We made a request to the exchanger for your order. As soon as we have new information, we will notify you.

Please, do not hesitate to contact us if you need further information.

We wish you reliable and profitable exchanges with BestChange.
DeltaChanger admin November 4, 2025 13:04
Hello Igor,

Our Normal Time For Payoneer transfer 3 hours to 24 hours. 3394$ already sent remaining will be sent soon.

Best Regards

Support Deltachanger
Claim solved
3
CommentRemove
Vitalii 194.183.167.* October 21, 2025 14:22
Issue has been fully resolved
On October 20, 2025, I made an exchange of 10,000 USDT (TRC20) to 10,010 USD Payoneer via deltachanger.
The exchanger sent only 1,100.38 USD and stopped responding.

It’s been over 24 hours since the transaction — no reply in website chat or WhatsApp support. The remaining funds were never sent.
Expand (1)
DeltaChanger admin October 21, 2025 15:03
Hello Vitalii,

Sorry for Delay, remaining payment will be sent soon.
Claim solved
3
CommentRemove
Naveed 223.123.86.* October 4, 2025 08:28
Site is not opening since long. Showing error 403.
Expand (1)
DeltaChanger admin October 4, 2025 12:38
Hello Naveed,

Sorry we do not support your country.

Best Regards

Support Deltachanger
0
CommentRemove
Arseniy 173.183.103.* September 27, 2025 16:40
I used their service on September 24 and sent 3000 USDT for exchange to Payoneer. The next day, only 2000 arrived, and the order showed as “closed.” After contacting them on WhatsApp, they sent an additional 400 and another 400, but in the end there was still 185 missing. I wrote to them again, and they promised either to refund or send the remaining amount the next day, September 26, but nothing ever arrived.
A very unpleasant experience: money goes missing, you have to constantly write and remind them, and their promises are not fulfilled.
Expand (2)
BestChange admin September 27, 2025 16:54
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
DeltaChanger admin September 28, 2025 01:46
Hello Arseniy,

You already in contact with us on WhatsApp, please respond their so we can fix this issue.

Thanks

Best Regards

Admin Deltachanger
Claim solved
3
CommentRemove
Alejandro 79.116.175.* September 18, 2025 09:11
Just completed 2 exchanges, fast and with great exchange rate. Recommend.
Expand (0)
0
CommentRemove
Taras Bidenko 36.255.204.* September 12, 2025 13:55
I have exchanged 2900 Payoneer USD to USDT and got payment with in 5 minutes best service recommended.
Expand (0)
0
CommentRemove
Vasya 188.125.171.* September 10, 2025 17:15
Issue has been fully resolved
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
I paid 1000 USDT at 16:30 my local time. Now 20:10 and still no money (UAH) on my card account. I have never had to wait so long before. And I need the money today. And I don't have the opportunity to wait for an unknown amount of time for the exchange. Support is not responding.
Expand (4)
Vasya September 11, 2025 03:49
Since I needed the money urgently, I ordered an exchange in another exchanger — PocketBank, Order number 171176. And from there the money has already arrived to my account. But the current service has not made the payment yet, and the support does not respond either on the website or in WhatsApp.
DeltaChanger admin September 11, 2025 09:28
Hello Vasya,

Your Payment has been completed.
Claim solved
Vasya September 11, 2025 09:44
Äåíüãè ïðèøëè ïîë÷àñà íàçàä. Ïðè ýòîì íà äðóãóþ êàðòó, ò.ê. íà òó, ÷òî áûëà â çàÿâêå (Ìîíîáàíê) ïëàòåæ ïî ñëîâàì îáìåííèêà íå ïðîõîäèë. Âîïðîñ çàêðûò, íî äàííûé ñåðâèñ íå ðåêîìåíäóþ èç-çà î÷åíü äîëãîãî îáìåíà è î÷åíü ìåäëåííîé êîììóíèêàöèè ñî ñòîðîíû ïîääåðæêè.
Claim renewed
DeltaChanger admin September 11, 2025 09:46
Vasya,

You already received the payment
Claim solved
3
CommentRemove
Fedor 147.45.116.* September 1, 2025 11:27
Very slow exchange USDT for Skrill. Manager told me that it will take 48-72 hours. Too much for me. I had to ask for cancelation for the fee 1.99%
Expand (0)
0
CommentRemove
Max 217.119.78.* August 18, 2025 11:30
All good, under 30 minutes to exchange Payoneer USD to USDT, can recommend!
Expand (0)
0
CommentRemove
Nicolas 186.128.74.* July 19, 2025 18:57
According to the information available, the exchanger has no financial obligations to this user
I Created and paid for the order 16/7/2025 00:14, more than 48 hours have passed (it is 2025/07/19 15:55) and i have not received my money in wise account.
I contacted them over whatsapp and asked me for a refound address, which i gave and told me they are going to pay me on workdays.
As soon as i receive back my usdt or get my wise money i will remove the claim.
Expand (3)
Nicolas July 19, 2025 18:58
The order was USDT>WISE.
BestChange admin July 19, 2025 19:09
Hello,

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
Nicolas July 20, 2025 03:13
USDT was refound. 20205/7/20 00:13.
Claim solved
3
CommentRemove
Rongrongli 219.76.131.* July 12, 2025 06:27
It has been 45 hours since USDT was exchanged for Wise, and the order has not been processed. There has been no response from the website customer service, email, or Telegram robot.
Expand (5)
Rongrongli July 12, 2025 06:32
It has been 45 hours since USDT was exchanged for Wise, and the order has not been processed. There has been no response from the website customer service, email, or Telegram robot.
DeltaChanger admin July 12, 2025 07:42
Hello Rongrongli,

It will be done today sorry for delay.
Claim solved
Rongrongli July 12, 2025 09:20
Additional exchange rules from Tether TRC20 USD to Wise USD:
Processing time 3 hours to 48 hours at Max.
The order has not been processed for more than 48 hours now, and no transfer has been received. The customer service representative on the consultation website is not online, and the WhatsApp customer service representative is very slow to reply. Not actively handling, may I ask if the order will not be processed within 48 hours? May I ask if it takes 48 hours for Wise transfer? Normal transfer only takes 1 minute to arrive, but orders are not processed. I don't know if your own rule is up to 48 hours and you haven't processed the order even after 48 hours? I am very worried that it will never be credited.
Claim renewed
DeltaChanger admin July 12, 2025 11:30
Rongrongli,

Completed
Claim solved
BestChange admin July 12, 2025 11:36
Hello,

Dear user, we kindly ask you to confirm the receipt of funds from the administration of the exchanger.

Sincerely, administration of the BestChange exchanger monitor.
3
CommentRemove
Jeh 67.241.74.* July 12, 2025 07:34
I had no idea what I was doing, and I had a series of failed exchanges due to my lack of understanding of the process. Their support ticket process was not great, but once I submitted my concern here they promptly directed me to their What's app support, and my issue was fixed and the money delivered in under an hour. Ultimately, a solid service if a bit rocky on the customer service (initially)
Expand (0)
0
CommentRemove
Dmitry 201.216.227.* July 5, 2025 12:32
Everything’s great! Took about 15 minutes Payoneer>usdt.
Expand (0)
0
CommentRemove
Marat 58.136.52.* July 3, 2025 06:42
Everything’s great! Took about 10 minutes Payoneer>usdt.
Expand (0)
0
CommentRemove
Maksym 190.210.32.* July 1, 2025 22:25
Perfect service for payoneer exchange, received a response quickly, everything went smoothly. Can recommend.
Expand (0)
0
CommentRemove
3 pages: 321



001K 1-Online 111Obmen 1Change 1Mile 1Million 1tab 1WM 24Exchange 24ExPay 24Obmin 24PayBank 2rbina 365Exchanger 369Change 4ange 4esnok 4Money 50Cents 60sek 7Money 7Pay 818Finance 99Francs 99Rates AbcObmen AceXchanger Air-Buy AjuBit AlfaBit Alfacash AllCash AllTop Almazex AlpinaEx AlteWay AltinBit AltSwap AlwaysMoney Amgchange Ant AnyExchange AppBit Arbuz ArmChange AtChange AtPayz AuraExchange AvanChange AVPay Aztec-Gold BaksMan Baltex Banka Bankcomat Bankir Bankomat001 BarskiyDvorObmen BarterHub BelkaPay Best-Obmen BestKurs24 BetaTransfer BigBank Binance Bit-Exchange Bit100k BitBerry BitBox BitCash Bitcoin-Armenia Bitcoin24SU BitcoinBox BitcoinObmennik BitcoinVN Bitfinex BitFlaming BitFm BitKit Bitmore Bitok777 BitokAi BitoxNet BitStamp BitStore Bitsz BitWorld Bixter BizOn BlaBlaMoney BlazarexSwap Boss-Exchange Brabus BroGuru BTC-Obmennik BTC-Volga BTC24pro BTC2Pay BtcBit BtcChange24 BTCDeal BTCRotor BTCSale BTCWorm BucksBunny BuhtaObmena BulldogExchange Buy-Bitcoin Buycoin BuyCrypt BuySell Cash-Bit Cash2Pay CashBox CashFeelings CashFlow CashRocket CatChange Cerber Cexio Changebox Changee ChangeHero ChangeNow ChangeProject Char ChBy City-Exchange CityBit Clean-Exchange ClickPay Coin-Bank Coin24 CoinBase CoinBlinker CoinCat CoinChanger CoinClick CoinCraddle CoinDrop CoinFusionOne Coinfy CoinPayMaster CoinsBar CoinsBlack CoinShop24 CoinStart CoinSwap CoinTok Coinumm ColibriPay Convertex24 CoolCoin CosmoChanger Crybex Crypcie Crypik Crypster Crypt-On Crypto-Dom Crypto-Polis Crypto-Rolex Crypto-Trans Crypto007 CryptoBar CryptoBarMen CryptoBox CryptoChicken Cryptofiat CryptoGin Cryptohub Cryptojet CryptoKarma CryptoLavka Cryptologic Cryptomat CryptoMonitor CryptoPay24 CryptoRoyal CryptoStrix CryptoVortex CryptoXchange Crystal-Trade CrystalMoney D-Obmen DeltaChanger Device DigiChanger DimmarEx Dmoney DoubleSwap Drakkar Dubai-Tether Dvizh Dynasty-Pay Dzengi E-currency E-Scrooge EasyBusy EasyGlobal EasySwap eBitok eBTCpro ECashExpert Edinorog EExchanger EezyCash El-Change EliteObmen Enter-Change EpiChange EuroBit Ex-Bank Ex-Money ExBaza ExBit ExchangeExpress ExchangeForMe ExchangeMafia ExchangeX Exdex ExFMpro ExHub ExObmin Expeer Express-PM Exswaping ExWallets Exway ExWell ExWhite ExWm FastChange FastEx FastexerCom Fastify FastWM Ferma Fiatex FinBitFlow FinchPay Finex24 First-BTC FixedFloat FlashObmen Flexy69 FloatChange Fly-Pay FlyMoney FreeChange Fswap Fury-Exchange GeekChange Gemini GetMoney GhostRocket Global-Ex Go-Go GoExme GoldenGate GoodBoySwap GoodObmen GramBit GreatChange GreenBit Groza GrumBot HamsterBit HASchange HD-Change HiExchange HitBTC HodlBase HotExchange HTX IChangeOne IconFinance InstaCrypt InstantExchangers Intercontinental Itez Izi IziBTC JarvisExchange JetMonet JohnnyDo Kassa KeysTop Kingex KingsExchange KizilCash Konvert Kraken KriptoMenyalka KryptoSwap Kupitman Kursov24 KZ007 Lampabit LasloBit LelekaCash LemonchikCash LetsChange LetsExchange LetsGo LetsPay LigaBTC LightObmen LionChange Local-Pay LovanPay LoyalExchange LuckyChange MafinCash Magnatus Makoli Mario MarketCoin MasonEx MasterChange MasxCrypto MChanger Menyala Metka Mili Mine MisterBit Mitninskii Monease Moneta365 Monetkins Money-Office MoneyCame MoneyMate MoneyRoll MoonLight More-Ex Moscoin MrMoney MTexchange MultiKassa MultiVal MultiXchange MyBTC MyInvestStory N-Change N-Obmen Nadex NewLine NextBit NextCoin NiceObmen NicexChanger Nimlab NordChange NorthCapital NovaChange O-Paxum Obama Obmen24 ObmenLite24 ObmenMoney Obmennik-UZ ObmenoFF ObmenOne ObminMe OKX OmegaExchange One-bro OneMoment OofChanger OpenChange P1exchange PandPay Papa-Change Paspar Payex24 PayGet PayMarket Paynoom Paynote PayStore Perfect-Change PinPin Pkr2Dollar PlannEx Platov Pocket-Exchange PocketBank Poloniex PoTeme PremierCash ProstovCash ProtonPlus PureChange Quantex R2Exchange Rabbit Rapid-Obmen RavenChange Razmen Receive-Money Revbit Rex RoyalCash Ru-Bas Ru-Change SafuExchange SaintExchange Sapfirex Sapsan Satoshi Sawgus SectorMoney SecuredChange SecureShift SF-Changer SharksExchange Sharky ShoPoKursu SimpleSwap SmartMoney Sona Sova SpbWMCasher Staff-Obmen StoreBucks StreamX Strela Sunduk SuperChange Swap-Line SwapCoin SwapGate Swappix SwapsCenter Swapter Swex Swop Tarifex Tasty-Changer TheGrail TJSpay Tochka24 TokenTrade Top-Exchange TopCash Transfer24 TroyChange Tsunami Tuco UAchanger UkrExchange UltraChange UmaPay UniCash UnioChange Vilcov VN-Exchange Vobmenka W-Box WayBit Wirebit WMChanger WmMoney WMStream Worldex WswOne WTC-Ex WxMoney X-Capital X-Obmen X-Pay XbitMoney Xchainger Xchange XChangic Xenex Xgram YaObmen YChanger YoBit YoChange