Exchange rates:
417878
Exchangers:
376
Updated:
04:44:14
simpleswap.io exchanger website screenshot

SimpleSwap exchanger

Other exchangers
Status: active SimpleSwap reviews: 16314148
Exchange rates: 3493 Volet TS:
Reserve: $27 938 554 Perfect Money TS:
Age: 6 years 1 month WebMoney BL:
On BestChange: 5 years 4 months MyWOT rating: 3.0
Country: Marshall Islands Forums:
Add review
Your name:
* Your e-mail:
* Review:
* Type:
 
 
 

When creating a financial claim, please make sure that the exchange regulations specified on the website SimpleSwap have been violated and that you haven't received funds for the order. Please note that the claim may be turned down in the following cases:

  1. The regulated exchange period has not expired yet.
  2. The exchanger's regulations were violated. For example, the incoming transaction did not pass the AML check.

Be sure to indicate the exchange order number. It will help the SimpleSwap administrator resolve the problem more quickly.

If you didn't like the SimpleSwap's service and want to write about it, use the Comment review type.

* Order number:
*
 
Add a comment:
Jer 5.62.61.* September 22, 2023 19:39
Issue has been successfully resolved by the exchanger's administration
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
I sent them 35 XMR specifying the wrong addres to receive btc, as it was changed by the seller. I sent them a secret key to prove that the funds were sent from my side, where all the details of my transaction are visible

They do not want to give me the BTC to a new address and do not want to return my XMR to the address that I indicated to them to return in a letter to support. They're just ***!

BIG ***
Expand (6)
SimpleSwap admin September 22, 2023 19:45
Hello Jer,
According to our data, you asked to stop the exchange because you indicated the wrong recipient address. The exchange has been stopped, but we need time to verify before changing the address, as we care about the security of our users' funds.

Unfortunately, you indicated a different recipient address several times and changed the refund address twice. We understand all your arguments and the reasons for your actions, but we still need additional time to check this case.
We will try to come back with an update as soon as possible.

Thanks for understanding!
Claim solved
Jer September 23, 2023 07:57
Bestchange administration! i paid attention to it turn off this *** exchange

the seller to whom i made the exchange from my xmr changed the address for btc several times, and now all i ask is to return my xmr to the address that i send them to support. They just ignore me! they say there is no update, and other nonsense, without even realizing how important it is for me.

I gave them the secret key for the xmr transaction that was sent for the xmr-btc exchange. The secret key shows and proves that i sent them 35 xmr to the address from the exchange. Everything is visible there and proves that it is from me.

All i have been asking for more than 24 hours is to return my xmr to the address that i send them to support.

Don't give them the opportunity to *** people, make them nervous.
Claim renewed
SimpleSwap admin September 23, 2023 08:06
Dear Jer, initially, you provided the return XMR address 4A3Q5dGSX1f6nzsGTKvkVBTUmKM..... and we were about to issue a refund, but you've changed your mind and started to provide the new BTC addresses and new XMR address.
Please understand that address change is a very important procedure so our team still needs more time to review your case.

We definitely don't ignore you and do our best to resolve your issue as soon as possible.
Thank you for understanding!
Claim solved
Jer September 23, 2023 09:25
I have already told you that due to an incorrect or erroneous seed phrase, I cannot receive a refund to the address specified earlier. So I asked to change it.

Besides, I've given you all the proof of possession of the funds

This is duplicity on your part! You asked for information, I gave you information. Give me an exact answer when I get my refund to the XMR address I specified?
Claim renewed
SimpleSwap admin September 24, 2023 20:15
Jer, glad to inform you that the refund was completed successfully!

Thank you for your patience and understanding. We will be glad to see you again on SimpleSwap!
Claim solved
BestChange admin September 24, 2023 20:44
Hello!

Dear user, we kindly ask you to confirm the receipt of funds from the administration of the exchanger.

Best regards, BestChange administration.
3
CommentRemove
Won 46.149.77.* September 16, 2023 20:38
Customer service is top-notch. All problems, easy or complex, were wrapped up in a hours. The support team usually gets back to you within 10-15 minutes or even sooner for any questions, so don't hesitate when in doubt. Glad to be using such a great swapping service.
Expand (1)
SimpleSwap admin September 17, 2023 07:25
Hello Won,
Thank you for taking the time to leave a positive review!
Feel free to contact us with any questions, our support team is always ready to help you.
See you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Alex 185.76.9.* September 5, 2023 05:06
The AML case arose due to high-risk markers in the assets that the user had sent
It's been three months since the funds were exchanged. I exchanged BNB, but did not receive my coins to the address. I wrote to support, sent documents, waited for a positive response from them, but in the end the guys just spit on my problem and stopped replying to me and I never saw my money. I hope the administration will pay attention and help me to close this issue.
Expand (1)
SimpleSwap admin September 5, 2023 05:22
Hello Alex,

Your exchange was suspended because the initial address was marked as suspicious. It could be marked due to several reasons, so currently, we need a bit more time to review this case in detail.

We will notify you as soon as we get any update, thank you for understanding!
Claim solved
3
CommentRemove
Mike 84.239.49.* May 4, 2023 15:10
Hello, I want to share my experience with this service, I exchanged wbt 1250 coins, which is about 6 thousand dollars, I have not received the money yet, 48 hours have passed since the creation of the order, at first they told me the exchange would take 5-60 minutes, after that it has already turned into 12-24 hours, and now they say we will provide you with information, wait 6-8 hours, after that they gave me an email to which I have to write, I do not understand what I have to write? This service is illegally holding my coins! Also, bestchange monitoring ignores my messages, does not try to influence the service that I saw in its list!!! Please resolve this issue IMMEDIATELY!
Expand (3)
SimpleSwap admin May 4, 2023 15:55
Hello Mike,
your transaction has been selected by our security system for verification. Unfortunately, your funds came from an address with a fairly high risk level, so we need to verify your identity as well as the legality of the origin of your funds.
We have contacted you with the verification details, please check your email and provide all necessary info.
Thank you in advance!
Claim solved
SimpleSwap admin September 4, 2023 07:46
Hello,
Glad to inform you that the coins were refunded successfully!
Feel free to contact us if any additional questions arise, we are always glad to help!
BestChange admin September 4, 2023 07:57
Hello,

Dear user, we kindly ask you to confirm the receipt of refund from the administration of the exchanger.

Best regards, BestChange administration.
3
CommentRemove
Nancy 156.146.59.* August 31, 2023 02:26
I was very impressed by how easy and fast it was to convert my currency online.
The support guys answered all my questions promptly and professionally. They even followed up with me after the transaction was completed to make sure everything went smoothly.
Expand (1)
SimpleSwap admin August 31, 2023 04:29
Hello Nancy,
Thank you for your review! We're glad our service suits your needs. Always welcome on Simpleswap!
0
CommentRemove
Rikko 31.172.72.* August 16, 2023 11:14
I've used several cryptocurrency exchanges in the past, but SimpleSwap truly exceeded my expectations. Their user-focused approach, efficient exchange process, and outstanding customer support make them a standout choice for anyone looking to exchange cryptocurrencies. I'll definitely be using SimpleSwap for my future exchanges and recommending it to others in the crypto community.
Expand (1)
SimpleSwap admin August 16, 2023 13:59
Hello Rikko,
Thank you for the feedback. We are always glad to help with any questions. See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Jeremy 5.62.58.* August 14, 2023 14:33
Great use experience for exchanging my eth to usdt. My swap was processed in a few minutes with an excellent rate, which turned out to be even a little more than was indicated at the stage of creating the exchange. I am grateful and will come back again
Expand (1)
SimpleSwap admin August 14, 2023 14:38
Hello Jeremy,
Nice to hear, thanks for your review. We hope you will become a frequent guest on SimpleSwap :)
0
CommentRemove
Sam Yoel 211.186.131.* August 13, 2023 04:43
I exchanged Kas to Eth quickly without issues. Good service!
Expand (1)
SimpleSwap admin August 13, 2023 05:04
Hello Sam Yoel,
Thank you for the review. We will be happy to see you again ?
0
CommentRemove
Favo 159.89.23.* July 31, 2023 21:05
Hello, I had the issue with my transaction that was my fault, i contacted support gave them the detail, the support was quick and professional and quickly resolved. Great service!
Expand (1)
SimpleSwap admin August 4, 2023 18:46
Hello Favo,
Thank you for your review! We're glad our service suits your needs. Always welcome on Simpleswap!
0
CommentRemove
Ziyaudin 94.19.194.* July 22, 2023 17:55
I am not satisfied with the service at all. Ordered a KASPA to USDT BSC exchange, sent the tokens right away. KASPA is rather fast network, so no need to wait tens of minutes to get a confirmation. But yeah, we're more than an hour in already, still at the "Pending deposit" step despite the transaction is clearly completed according to the block explorer. It takes more than 10 minutes (sometimes even 20) for support agent to answer and sometimes they even copy-paste their previous responces (classic "Thaks for the info, stay tuned..."). The exchange is not completed yet, just want to warn other people.
Expand (8)
SimpleSwap admin July 22, 2023 18:03
Hello Ziyaudin,
we sincerely apologise for the delay, we will check your swap and get back with the update as soon as possible!
Ziyaudin July 22, 2023 18:07
Hello,
It's not okay to wait for the deposit confirmation for more than an hour on the network with a transaction time less than 10 seconds. I've provided transaction hash and trasaction ID to your agent 10 minutes after the transaction was completed. Don't see a problem to check the hash via block explorer and confirm the deposit...
SimpleSwap admin July 22, 2023 18:13
Ziyaudin, currently we are experiencing some issues with the deposit recognition. Our team is on it, we are doing our best to resolve this issue as soon as possible.
Thank you for understanding, we will keep you updated.
Ziyaudin July 22, 2023 18:18
Excuse me? Was there a public warning? A banner on the site, a twitter message, anything? I was promised to get my fund in a hour at the worst, yet it's been more than 1.5 hours already. What's the ETA?
SimpleSwap admin July 22, 2023 18:20
The issue is unexpected and should be resolved in the near time. Please don't worry, we are working on it!
SimpleSwap admin July 22, 2023 18:51
Thank you for waiting! Glad to inform you that your swap was completed.
Once again we apologise for the inconvenience and delay.

We will be happy to see you again on SimpleSwap!
Ziyaudin July 22, 2023 18:53
Well, I've finaly got my funds but less than initally ordered. It was a "floating rate", but as far as I'm aware it's not a floating rate from the moment I've created an exchange. And of course, the rate was lower at the moment they sent the funds. That's funny. Can't reccomend SimpleSwap to anyone, won't use it again.
SimpleSwap admin July 22, 2023 18:56
Ziyaudin, as an apologise we would offer you a bonus, please check your conversation with our support team and let us know if you accept it.

Thank you!
0
CommentRemove
Susan 51.159.105.* July 12, 2023 18:25
I am very happy with my first experience using SimpleSwap. From the very beginning, I was impressed by the wide range of coins offered and the speed of exchange. The service team was very professional and always ready to help me with any questions or problems I encountered.

One of the things that particularly pleased me was the ease of using the platform. I don't have much experience in the field of cryptocurrencies, but thanks to the intuitive interface of the service, I was able to easily get used to and start trading.
Expand (1)
SimpleSwap admin July 12, 2023 19:18
Hello Susan,
We appreciate your positive feedback and thank you for taking the time to share it with us! Feel free to contact our support team at any time.
See you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Daniel 188.162.86.* July 6, 2023 07:38
I recently had the pleasure of using SimpleSwap as my go-to crypto currency exchange service and I must say, it was an exceptional experience from start to finish. SimpleSwap truly delivered on their promise of simplicity and efficiency, leaving me thoroughly impressed.
Expand (1)
SimpleSwap admin July 6, 2023 08:27
Hello Daniel,
Thank you for sharing your positive experience with us! We are always happy to help you with any questions, feel free to contact us anytime.
See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Lilul 31.172.72.* July 1, 2023 07:46
I wanted to get XRP, and created an exchange. I sent the coins, and waited. But, the exchange received failed status, and I contacted the support team. I forgot to specify a MEMO for my address, and I could lose my funds. Fortunately, the support team helped me, and I got my money.
Expand (1)
SimpleSwap admin July 1, 2023 07:49
Hello Lilul,
Thanks for the positive feedback! Glad to know that your issue has been successfully resolved. Our support team is available 24/7 for any questions.
We will be glad to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Melek 156.146.59.* June 30, 2023 16:19
Are you looking for a reliable exchange service that can handle your crypto payments with speed and security? If so, you should check out this place that I use every month. They are fast, safe (I have done many transactions and never had any issue with getting paid) and they have nice perks like bonus cashback. Withdrawing my salary is now profitable for me, lol. I just want to share my experience with this awesome service.
Expand (1)
SimpleSwap admin June 30, 2023 17:03
Hello Melek,
Thank you for the positive feedback! We are grateful that you find our service enjoyable. Feel free to contact our support with any questions.
See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
M1ke 5.44.169.* June 23, 2023 11:48
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
***. The exchange is not fixed and you are not warned about it anywhere. In the end, the exchange you get less money, as exchanger deliberately delays transaction, and eventually you will get less money, as the exchanger itself chooses a favorable exchange rate for them but not for you. And at the same time I have waited for 1 hour and 30 minutes, although the transaction was in the Moonbeam network, and from my side funds were transferred in full in 10 minutes. No one recommend this exchanger.
Expand (1)
SimpleSwap admin June 23, 2023 12:08
Hello M1ke,
Thank you for sharing your experience!

As we can see, your swap took a bit longer than expected, we sincerely apologise for the delay and inconvenience. Your swap was made as a floating rate exchange which is a classic cryptocurrency exchange type when the approximate receiving amount is shown at the time of the exchange creation. You can get either more or less coins than expected at the beginning of the floating rate exchange due to the volatile nature of the cryptocurrency market.
Anyway we would like to apologise and offer you a bonus to make your experience better.

Please check the live chat, we have sent you a message and looking forward for your reply.
Claim solved
3
CommentRemove
Arthur 213.231.57.* June 23, 2023 10:45
I vote for this exchanger! excellent
Expand (1)
SimpleSwap admin June 23, 2023 10:47
Hello Arthur,
Thank you very much for review! We are delighted to hear that you appreciate the work of our service. Looking forward to your next swaps!
0
CommentRemove
Jafolo 159.89.23.* June 15, 2023 21:23
I have to say that SimpleSwap is a great platform. Customer service was great. I had one issue and it was resolved in no time. I highly recommend them based on my experience! Good job.
Expand (1)
SimpleSwap admin June 15, 2023 22:10
Hello Jafolo,
Thank you for taking the time to leave a positive review! Feel free to contact us with any questions. We will be glad to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Alex 5.62.58.* June 14, 2023 12:34
I have been choosing an exchange here for xmr to btc for a long time, and decided to use a Simple swap. Everything went just fine and in a few minutes coins was received. I will definitely come back here next time. One of the best exchanges in my opinion!
Expand (1)
SimpleSwap admin June 14, 2023 12:50
Hello Alex,
Thank you very much for review! We are delighted to hear that you appreciate the work of our service. Looking forward to your next swaps!
0
CommentRemove
Joe 203.241.183.* June 12, 2023 01:24
In my experience with them, I had a few questions and concerns, and their customer support team was outstanding. They were prompt in their responses and displayed excellent knowledge about the platform. The team was not only friendly and professional but also dedicated to resolving any issues I encountered. Simpleswaps commitment to customer satisfaction was truly impressive.
Expand (1)
SimpleSwap admin June 12, 2023 10:03
Hello Joe,
Thank you for your kind review! We highly appreciate it.

We'll be happy to see you again. Thank you for choosing us.
0
CommentRemove
Ivan 51.83.185.* June 3, 2023 08:02
Issue has been fully resolved
Worst exchange I have ever seen. Traded ronin for a throne. Only 50$ .... the exchange went on for 7 hours, then the application was rejected. Experts write incomprehensibly. Then create a new application with a new course, then wait. That's horrible. -1 and no more Although they have already transferred the ronin funds to another wallet. And they can't send it to me. HORROR
Expand (4)
SimpleSwap admin June 3, 2023 09:59
Hello Ivan,
First of all, we deeply apologixe for the inconveniences. Unfortunately, the deposit was not recognized by the system due to the one-time technical issues. Our team fixed this issue. We will update the current exchange rate for your exchange, and we will get back to you with updates.
Claim solved
SimpleSwap admin June 3, 2023 11:02
Ivan,
Hasten to inform you that now it's possible to complete your swap at the current rate. Is this acceptable to you?
We also sent you a request to your email address. Looking forward to your reply.
SimpleSwap admin June 3, 2023 13:41
Ivan, glad to notify you that your swap was completed successfully and you received even more than expected!
Thank you for your patience and understanding, see you soon on SimpleSwap!
BestChange admin June 3, 2023 14:10
Hello!

Dear user, we kindly ask you to confirm the receipt of funds from the administration of the exchanger.

Best regards, BestChange administration.
3
CommentRemove
Anna 217.64.127.* May 29, 2023 22:52
I've tried to exchange usdc for btc and ended up transferring usdc over mainnet instead of Arbitrum. The Simple Swap support was kind enough to proceed with the exchange. Offering a Refund or Exchange, which was great. But we got stuck at that since Saturday. Today is Tuesday. Looking forward to the transaction hash promised 9 hrs ago. Thanks!
Expand (6)
BestChange admin May 30, 2023 04:19
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
SimpleSwap admin May 30, 2023 06:44
Hello Anna,
Thank you for leaving your feedback!

Unfortunately, your coins has been stuck because you sent your coins in the wrong network. However, you shouldn’t worry, your funds are fully safe! Currently, we are doing our best to speed up the resolving process.

Once again we apologise for the delay and inconvenience! We will get back with the hash as soon as possible.
SimpleSwap admin May 30, 2023 07:40
Anna,

Thanks for waiting! We highly appreciate your patience and understanding.
Hasten to inform you that your exchange was successfully completed.
Should you have any additional questions, please feel free to contact our support team (support@simpleswap.io) anytime.

Have a nice day!
SimpleSwap admin May 30, 2023 07:57
Anna, we will be glad to see you again on SimpleSwap!
Claim solved
Anna May 30, 2023 08:15
Solved! Thank you, guys, so much!!! Yes!
SimpleSwap admin June 1, 2023 02:30
Anna, thank you for confirmation! We will be glad to see you again on SimpleSwap!
3
CommentRemove
Roman 2.60.226.* May 28, 2023 22:22
I have been using a crypto exchange service for some time now and I must say that I am thoroughly impressed with their services. The entire experience has been flawless and I have never faced any issues with their platform.
Expand (1)
SimpleSwap admin May 29, 2023 09:26
Hello Roman,
Thank you for sharing your positive experience! Glad to know that you enjoy our service. Feel free to contact our support team anytime, we are available 24/7.
See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Aicomp 185.195.232.* May 23, 2023 13:01
Issue has been successfully resolved by the exchanger's administration
I transfer usdt and then they said there is an issue that they system can recognize my transaction,i think its a kinf of volatility scam,and they said i should wait to technical team response! my transaction is complete but the system stucked!
Expand (4)
BestChange admin May 23, 2023 13:23
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Aicomp May 23, 2023 13:40
Funds recieved.
Claim solved
SimpleSwap admin May 23, 2023 13:41
Hello Aicomp,
thank you for letting us know about the issue!
Unfortunately, your deposit wasn’t recognized due to a one-time tech issue that was fixed successfully. Currently, your swap is in the sending stage and you will get 12.009021 XMR (a bit more because the rate changed for the better!)

We sincerely apologise for the inconvenience and will provide you with the hash soon!
Claim renewed
SimpleSwap admin May 23, 2023 13:41
Thank you for confirmation! We will be glad to see you again on SimpleSwap!
Claim solved
3
CommentRemove
Bejamin 156.146.59.* May 16, 2023 19:59
That was amazing. I made some mistakes ( even now I didn't get what I have done ) and contacted their support. The guys solved my problem just in several minutes. Appreciate their help, guidance and service.
Expand (1)
SimpleSwap admin May 16, 2023 20:55
Hi, thank you for your feedback
We are glad that our team were able to help you. Doing our best to be at your service.
Hope to see you again at Simpleswap.io
0
CommentRemove
Wajih 185.77.217.* May 13, 2023 16:41
I express my gratitude to David from customer support! Sending xrp without a destination tag (I didn't even know it was necessary). I thought I lost my xrp it's almost $500, but David helped me fix my stupidity and got my xrp back. He explained to me in detail what a destination tag is and now I have experience. David is a real professional, I'm grateful to you bro!
Expand (1)
SimpleSwap admin May 13, 2023 19:59
Hello Wajih,
Thank you for sharing your experience. We are very grateful for your feedback! See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Denis 2.60.227.* May 2, 2023 00:18
SimpleSwap is an amazing crypto exchange service that I would highly recommend. It's incredibly user-friendly, fast, and reliable. I have tried multiple exchanges in the past, but none compare to SimpleSwap. The process of exchanging cryptocurrencies couldn't be simpler; all I had to do was select the currencies I wanted to exchange and enter the amount, and voila, my transaction was successfully completed within minutes. The interface is intuitive, and the team is also very responsive and helpful. I never had any issues with my transactions, but even if I did, the 24/7 customer support would have my back. The rates are also competitive and transparent, which adds a lot of peace of mind. Overall, if you're looking for a hassle-free way to exchange cryptocurrencies, SimpleSwap is your go-to service.
Expand (1)
SimpleSwap admin May 2, 2023 00:20
Hello Denis,
Thank you for your feedback! glad that we were able to help you there. Hope to see you again soon.
0
CommentRemove
Gehi 178.62.193.* April 30, 2023 21:12
The SimpleSwap support team responds very quickly. They answered all my questions and solved the issue that I had when I made a mistake when sending coins. I was very impressed with SimpleSwap and will use it much more often from now on.
Expand (1)
SimpleSwap admin May 1, 2023 02:16
Hello Gehi,
Thank you for your feedback! glad that we were able to help you there. Hope to see you again soon.
0
CommentRemove
Roxanne 62.210.91.* April 24, 2023 20:55
I was advised this service by my close friends who have been engaged in this business for a long time. I immediately noticed the exchange time (about 10 minutes) and an extensive list of coins to exchange.

I thank the entire Simple Swap team for such a wonderful project!
Expand (2)
SimpleSwap admin April 24, 2023 21:02
Hello Roxanne,

Thank you for sharing your experience. We are very grateful for your feedback! See you soon on SimpleSwap!
SimpleSwap admin April 24, 2023 21:02
Hello Roxanne,
Thank you for the positive feedback, really appreciate it! Feel free to contact our support team anytime, we will be happy to help you with any questions.
Hope to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Patrick 5.62.56.* April 17, 2023 15:28
I sent an xlm without a tag and the exchange got stuck. I thought I had lost my coins, but David from the support service kindly found my transaction and offered to return my coins. I got the funds back and got a great experience using your service. I am grateful to David and the simpleswap team for the honesty and speed of solving my problem.
Expand (1)
SimpleSwap admin April 17, 2023 15:45
Hello Patrick,
Thank you for the positive review! Glad you enjoyed our service. Feel free to contact our support team anytime.
See you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Hye Djong 211.186.131.* April 13, 2023 04:41
My wallet was hacked and I reported about that. A scammer sent coins to simpleswap. Somehow they detected the scammers address and stopped the exchange. I provided all requested info and my funds were returned back in 5 days. Thank you for your efforts, really!!
Expand (1)
SimpleSwap admin April 13, 2023 07:06
Hello Hye Djong,
Thank you for taking the time to leave a positive review, really appreciate it! We will always be happy to help you with any questions.
Hope to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
7 pages: 65432

SimpleSwap exchanger's most popular directions for the last 30 days:




001K 1-Online 100Bitcoins 111Obmen 1654Exchange 1Mile 1Million 1WM 24BestEx 24ExPay 24Obmin 24PayBank 24Zone 2rbina 365Cash 365Exchanger 4ange 4Money 50Cents 60cek 7Money 7Pay 99Francs A-Exchange AbcObmen AceXchanger AjuBit AlfaBit Alfacash AlfaChange AlfaExchange AllCash AllMoney AltinBit AnyExchange Arbuz ArmChange AtChange AtPayz AvanChange Aztec-Gold BaksMan Banka Bankcomat Base-Exchange BazaObmena Bchange BelkaPay Best-Obmen BestKurs24 BestObmen BigBank Binance Bit100k BitCash Bitcoin-Armenia Bitcoin24SU BitcoinObmennik BitcoinVN BitExchanger Bitfinex Bitfondo Bitmore BitObmen BitokAi BitStamp Bixter BlaBlaChange BlaBlaMoney Brabus BroExchange BroGuru BTC-Obmennik BTC-Volga BTC24pro BTC2Pay BtcBit BTCBoss BtcChange24 BTCDeal BTCKassa BTCRotor BTCSale BtcTenge BTCWorm BucksBunny BulldogExchange BuyBank Buycoin BuyCrypt C1kWorld C4Changer Cash-Bit Cash2Pay CashBox CashFlow CashOut CatChange Cerber Cexio ChangeCoins Changee ChangeHero Changelly ChangeNow ChangeProject Changer4u ChangerBiz ChangerClub ChBy City-Exchange CityBit Clean-Exchange ClickPay Coco-Pay Coin-Bank Coin24 CoinBase CoinBlinker CoinBox CoinChanger CoinCraddle CoinDrop CoinFusion CoinGuru CoinJoin CoinPayMaster CoinsBlack CoinShop24 CoinStart CoinTok CoinTransfer Coinumm Convertex24 CoolCoin Crybex Crypcie Crypik Crypocto Crypster Crypt-On Cryptex Crypto-Bank Crypto-Dom Crypto-Polis Crypto-Store Crypto-Trans CryptoBar CryptoBarMen CryptoBox CryptoChicken Cryptofiat Cryptohub CryptoKarma CryptoLavka Cryptologic CryptoMoney Cryptomus CryptoObmen CryptoPay24 CryptoRoyal Cryptos CryptoStrike CryptoSwap365 CryptoTonna CryptoVortex CryptoXchange Crystal-Trade CrystalMoney CyberBTC D-Obmen Dashka DigiChanger DorPay DotSatoshi DoubleSwap Dvizh Dzengi E-Scrooge Easy-Changer EasyBit EasySwap eBTCpro ECashExpert eCashMe EExchanger EezyCash El-Change Elibrax EliteObmen Enter-Change EpiChange EuroBit Ex-Bank Ex-Money ExBit ExBox ExCenter Exch-em ExchangeForMe ExchangeKey ExchangeTeam ExchangeX Exchanging ExHub ExLine Exolix Expa24 ExWallets ExWhite ExWm Exwp F-Change FarhadExchange FastChange FastEx Ferma FinchPay First-BTC FlashObmen FloatChange Fly-Pay FlyMoney FreeChange GeeExchange Gemini Global-Ex GoExme GramBit GrandChange GreenBit GrumBot HiExchange HitBTC HotExchange HTX IceBTC IceSatoshi IChangeOne ImExchanger InstaCrypt InstantExchangers Intercontinental Itez IziBTC JarvisExchange JetMonet JohnnyDo Kassa Keine-Exchange Kingex Kraken KryptoSwap KZ007 LasloBit LemonchikCash LeoExchanger LetsChange LetsExchange LetsPay LigaBTC LightObmen Lionex Magnatus Makoli MasterChange MChange Menyala Metka Micro-exchange Mine Mitninskii Moment Monease Moneta365 Monetkin Money-Change Money-Office MoneyMate MoneyMix MoneyRoll MultiChange MultiVal My-Xchange MyBTC MyCryptoMarket MyInvestStory N-Change Nadex NextCoin NiceChange NitroCrypt NordChange O-Paxum Ob-men Obama ObmenAT ObmenAT24 ObmenLite24 Obmennik-UZ ObmenoFF Oborot OKX OneMoment OpenChange PartnerExchange Paspar PayExchanger PayGet PayMarket Paynoom Paynote PayStore Pocket-Exchange PocketBank Poloniex PoneyMoney PoTeme ProstoCash Quantex QuickChange Quickex R-Obmen R2Exchange Rapid-Obmen Receive-Money RoyalCash Ru-Bas Ru-Change SafelyChange Sellver SendNow SF-Changer ShapeBTC SimpleSwap SmartMoney Sova SpectrumChange Staff-Obmen StealthEX Sunduk SuperChange SuperChangeNet Swap-Exchange SwapCoin SwapEx SwapsApp Swop TipTopObmen Top-Exchange TopCash TradeToCash Transfer24 TrustMeCash Tsunami Tuco UAchanger Ukr-Obmen UkrExchange UltraChange UniCash UnioChange Vilcov VN-Exchange Vobmenka WayBit WeDoExchange Wiki-Exchange WikiPays WM-Obmen WMChanger WmMoney WMStar WMStream WTC-Ex WxMoney X-Capital X-Obmen XbitMoney XbiTrade Xchange XChanger Xenex XMLGold YaObmen YChanger YoBit YoChange ZombieCash