Exchange rates:
490168
Exchangers:
371
Updated:
14:13:41
simpleswap.io exchanger website screenshot

SimpleSwap exchanger

Other exchangers
Status: active SimpleSwap reviews: 15513148
Exchange rates: 3731 Volet TS:
Reserve: $24 836 891 Perfect Money TS:
Age: 6 years WebMoney BL:
On BestChange: 5 years 3 months MyWOT rating: 3.0
Country: Marshall Islands Forums:
Add review
Your name:
* Your e-mail:
* Review:
* Type:
 
 
 

When creating a financial claim, please make sure that the exchange regulations specified on the website SimpleSwap have been violated and that you haven't received funds for the order. Please note that the claim may be turned down in the following cases:

  1. The regulated exchange period has not expired yet.
  2. The exchanger's regulations were violated. For example, the incoming transaction did not pass the AML check.

Be sure to indicate the exchange order number. It will help the SimpleSwap administrator resolve the problem more quickly.

If you didn't like the SimpleSwap's service and want to write about it, use the Comment review type.

* Order number:
*
 
Add a comment:
Daniel 2.60.56.* April 9, 2023 21:39
SimpleSwap is a fast, efficient, and user-friendly service for exchanging cryptocurrency coins. With over 300 cryptocurrencies to choose from, SimpleSwap offers a vast range of trading options for its users.

One of the standout features of SimpleSwap is its ease of use. The platform is straightforward and intuitive, allowing users to quickly and easily complete transactions. Additionally, SimpleSwap is known for its fast transaction speeds, with most exchanges being completed within a few minutes. This makes SimpleSwap an affordable option for anyone looking to exchange cryptocurrency coins.
Expand (1)
SimpleSwap admin April 9, 2023 21:57
Hello Daniel,
Thank you for taking the time to leave a positive review!
Feel free to contact us with any questions, our support team is always ready to help you.
See you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Dave 65.21.62.* March 31, 2023 19:49
The best exchanger I've ever used! intuitive interface, excellent rates, fast exchange. I like it when I know exactly what to do and understand that I can trust. 5 stars, great service!
Expand (1)
SimpleSwap admin March 31, 2023 19:58
Hello Dave,
Thank you for the positive feedback, we appreciate it! Feel free to contact our support team with any questions.
We will be glad to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
31.133.239.* March 31, 2023 08:46
Issue has been successfully resolved by the exchanger's administration
Do not contact them under any circumstances. I wanted to use this organization to exchange stx. I transferred them 92stx with the hope of getting btc. I did not register an account and made a transfer indicating MEMO. But the support said that he needs an Exchange ID. I did not have time to write it down and closed the page. MEMO:ALf1rmErU3GrNZ5 https://radikal.host/i/X2XVqW
https://radikal.host/i/X2XrdD
Expand (4)
SimpleSwap admin March 31, 2023 09:36
Hello,
According to our database, you provide an invalid recipient wallet address. Our support team has already contacted you by mail. Please provide right recipient wallet address, so we will be able to send you your coins.
Thank you in advance and looking forward to your reply.
Claim solved
BestChange admin March 31, 2023 11:15
Hello!

Dear user, we kindly ask you to confirm the receipt of funds from the administration of the exchanger.

Best regards, BestChange administration.
March 31, 2023 12:00
Received money. True, not at that rate, but thanks anyway!
SimpleSwap admin March 31, 2023 12:15
Dear customer,

Your coins were successfully exchanged at the current exchange rate as soon as we received them, after the exchange was created. But we were able to send them as soon as you provided the correct address.
Please let us know if you have any additional questions, our support team is available 24/7.
3
CommentRemove
Crystin 178.62.193.* March 15, 2023 21:36
Many thanks to Stephanie for helping with my exchange. I didn't notice an error in the MEMO when sending XLM coins, and I was afraid that I had lost my funds.
The refund was made promptly, and I got a new experience.
Expand (2)
SimpleSwap admin March 15, 2023 21:39
Hello Crystin,
Thank you for taking the time to leave a positive review!
Feel free to contact us with any questions, our support team is always ready to help you.
See you again on SimpleSwap!
SimpleSwap admin March 15, 2023 21:39
Hello Crystin,
Thank you for taking the time to leave a positive review!
Feel free to contact us with any questions, our support team is always ready to help you.
See you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Ra 178.62.193.* March 14, 2023 20:09
I tried to exchange coins and everything went well, but the last time I saw an error message saying there might be a problem, please contact support. I wrote an email to support and got an instant response. I have never seen such a fast response. The support service quickly resolved the error and I was very pleased with the service! Many thanks to SimpleSwap!
Expand (1)
SimpleSwap admin March 14, 2023 20:23
Hello,
Thank you for sharing your positive experience! Glad to know that your issue was resolved fast. Our support team is available 24/7 for any questions.
We will be happy to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Junho 211.186.131.* February 13, 2023 11:46
Hello, thank you for your efforts. I sent BNB without a note and later realized my mistake. Luckily, they were able to get a refund!
Expand (1)
SimpleSwap admin February 13, 2023 11:49
Hello Junho,
Thank you for your kind review. We'll be happy to see you again!

Best regards!
0
CommentRemove
Mia 87.101.94.* February 7, 2023 14:27
I have been using this service for a year now and I am very satisfied. Support service is prompt as always.
Thank you SimpleSwap!
Expand (1)
SimpleSwap admin February 7, 2023 14:39
Hello Mia!
Glad to know that you enjoyed our service! We will be glad to see you again on our platform!
0
CommentRemove
Katherine 85.114.138.* February 1, 2023 20:33
I'm really glad that i found this service. Always fast, simple, without problems. I'm accidentally send USDC to the wrong network and the support team immideatly help me. This service is definitely trustworthy.
Expand (1)
SimpleSwap admin February 1, 2023 20:40
Hello Katherine,
Thank you for the positive review, it's really important to us! Feel free to contact us with any questions, we are always ready to help you.
Hope to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Daniel 90.188.178.* January 21, 2023 19:37
Amazing exchanger I'm very happy,
Thanks to their support, I learned new things and in general, they are so cute
Special thanks to David and Miko, keep it going, guys
Expand (1)
SimpleSwap admin January 21, 2023 19:42
Hello Daniel,
Thank you for sharing your experience! We highly appreciate your feedback. See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Marcos 103.14.26.* January 14, 2023 14:51
Trusted service! I didn't add a memo by sending my bnb, but David from support was able to fix my mistake. I received eth 15 minutes after contacting support. That's great!
Expand (1)
SimpleSwap admin January 14, 2023 14:55
Hello Marcos,
Thank you for sharing your experience! We highly appreciate your feedback. See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Samandar 92.63.204.* December 28, 2022 05:49
Make exchanges through them recent 2 months. Almost no issues, simpleswap is my trusted service now. It is worth to recommend!
Expand (1)
SimpleSwap admin December 28, 2022 05:52
Hello Samandar,
Thank you for your positive review. We highly appreciate it. We are glad to know you enjoy using our platform. Hope to see you soon back on SimpleSwap.
0
CommentRemove
Alex Jones 207.244.89.* December 23, 2022 01:51
My experience with SimpleSwap is completely positive. I never got any serious issue with it. Always fast and with a good coin rate. There is no secret how to use the platform. And in case of any difficulty its possible to contact the support team. Just awesome!
Expand (1)
SimpleSwap admin December 23, 2022 02:19
Hello Alex Jones,
Thank you for sharing your positive review about our services with other customers. We highly appreciate it. We are glad to know you enjoy using our platform. We are always ready to help you with any doubt you have. Hope to see you soon back on SimpleSwap.
0
CommentRemove
KitH 91.242.229.* December 15, 2022 20:01
SimpleSwap is the best cryptocurrency exchange service. The main advantages are simplicity! I just need to enter the recipient's address and send the deposit. that's it! Then I can safely wait for the exchange to be completed. I recommend it for sure!
Expand (1)
SimpleSwap admin December 15, 2022 20:08
Hello Kit,
Thank you for the positive feedback! Your opinion is important to us. Feel free to contact our support anytime, our team is available 24/7.
See you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Rob 5.62.58.* December 2, 2022 22:04
The first swap with you took place in just a few minutes and my USDT appeared in my wallet. I regret that I didn't use you earlier. I'll get back to you for the next swaps.. I recommend it!
Expand (1)
SimpleSwap admin December 6, 2022 12:10
Hello Rob,
Thank you for sharing your experience! We will be glad to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Victor 94.206.198.* November 18, 2022 21:33
Nice experience with the exchanger!
Expand (1)
SimpleSwap admin November 19, 2022 06:26
Hello Victor,
Thank you for the 5star feedback. We highly appreciate it. Our support team is always online to help you with any issue.
0
CommentRemove
User 88.204.56.* November 9, 2022 12:26
Issue has been successfully resolved by the exchanger's administration
Tried to swap RUNE to ERC20 USDT, the exchange is stuck for more than two hours, the support can't give any estimations. All they say is that their partner didn't confirm the transaction, but the funds left the wallet already. They're saying they can't give me my RUNE back too.

I didn't trade with their partner, I traded with them and I want either my RUNE or USDT. I don't really care about their internal business at all.
Expand (8)
SimpleSwap admin November 9, 2022 14:40
Hello dear customer,
Thank you for leaving your feedback!

Unfortunately, your exchange is stuck on the side of the liquidity provider. We are working on your problem, and you will receive your coins as soon as possible. Please don't worry, your funds are safe. As soon as the withdrawal resumes, we will notify you with hash. We sincerely apologize for the inconvenience.
User November 9, 2022 16:37
Don't you have like an emergency fund for these kinds of situations? I'm not interested in the reason of the issue, I'm interested in getting my funds as soon as possible, but instead you locked them for me. In a market situation like this.

Needless to say, it's the last time I use your service. And I encourage other users to consider the risk of your coins being blocked without any estimations if you use this exchanger.
SimpleSwap admin November 9, 2022 17:19
We understand your dissatisfaction, but we need to clarify why your deposit was suspended on our liquidity partner side. Right now we are actively communicating with the partner and doing our best to resolve this issue as soon as possible.
We apologize for the inconvenience this situation has caused you. We will get back to you with updates as soon as possible.
Claim solved
User November 9, 2022 17:30
I did not cancel the claim, will do so when I get my funds. Please leave it as is, thank you.
Claim renewed
SimpleSwap admin November 9, 2022 17:35
Hasten to inform you that we are ready to issue a refund. Please contact our support team by live chat and provide us with the refund address.
Looking forward to your reply.
SimpleSwap admin November 9, 2022 17:52
Thank you for waiting! The refund was issued successfully!
Once again we apologize for the delay and inconvenience.
Claim solved
User November 9, 2022 18:00
Can confirm I received the coins. Thank you.
SimpleSwap admin November 9, 2022 18:02
Feel free to contact us with any questions, our support team is available 24/7!
3
CommentRemove
Aayush 5.62.34.* October 26, 2022 21:52
I am grateful to you that you returned my BNB that I sent without a memo. It's my fault, but you're being honest. David from customer service was polite to me and solved my problem. Thanks to you David and thanks to the Simpleswap team! Complete trust!
Expand (1)
SimpleSwap admin November 1, 2022 10:54
Hello Aayush,
Thank you for taking the time to leave positive feedback, we really appreciate it. We will always be happy to help you with any questions.
See you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Daniel 178.62.193.* October 18, 2022 19:38
I really enjoy working with this service. If you haven't tried it yet, you definitely should. This exchanger has a long list of cryptocurrencies. I have all I need. No more necessity to look for billions of these. It operates super fast. No hidden rocks here. These guys do amazing job.
Expand (1)
SimpleSwap admin October 18, 2022 20:04
Hello Daniel,
Thank you for sharing your experience with our service! Feel free to contact us anytime, our support team is available 24/7.
We will be happy to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Soff 23.108.96.* September 20, 2022 15:16
I am so glad that i've find this exchanger at the right time for me! The exchange was quick and without problems. I have successfully recieved BTC to my wallet. Great experience, i will defenitily use this service next time. Thank you!
Expand (1)
SimpleSwap admin September 20, 2022 15:33
Hello Soff,
Thank you for the positive review! Your opinion is important for us. Please let us know if you have any questions, our support team is available 24/7.
See you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Andy 31.14.75.* September 15, 2022 11:43
It is difficult to find a service that will work without problems. Simpleswap is the one who gives quality services, the support is super! Thank you for returning my coins that I sent to the wrong network by mistake. I appreciate it and recommend it!
Expand (1)
SimpleSwap admin September 15, 2022 11:51
Hello Andy,
Thank you for the positive review! Feel free to contact our support team for any questions. We will be glad to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Albert 178.62.193.* August 22, 2022 07:08
I want to thank their support team for resolving my issue, I accidentally sent my XLM deposit with the wrong tag, which I've never missed before.
I thought my coins were lost, but luckily I contacted their team via live chat, and imagine, my issue was resolved quickly. They reimbursed the XLM to my wallet and I made another successful swap. Extremely happy with the customer service.
Expand (1)
SimpleSwap admin August 22, 2022 07:12
Hello Albert,
Thanks for sharing your feedback! We are so glad that you liked the work of our support team. Feel free to contact us with any questions!
0
CommentRemove
Harshall 23.106.56.* August 15, 2022 12:59
It was a realyy nice experience in using this service. I fast got DOGE to my wallet, also before i had no problem with ethereum swap. I will continue using simpleSwap because i appreciate the speed and simplicity.
Expand (1)
SimpleSwap admin August 15, 2022 13:34
Hello Harshall,
Thank you for taking the time to leave a positive review! Feel free to contact us with any questions. We will be glad to see you again on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Mike 5.62.60.* August 15, 2022 09:42
I was pleasantly surprised by the speed and rate. This is what I have been looking for for a long time. There is no mandatory registration, nothing more, just sent and received. Thanks guys, you are the best!
Expand (1)
SimpleSwap admin August 15, 2022 11:23
Hello Mike,
Thank you for sharing your experience. We are very grateful for your feedback! See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Divid 162.210.194.* July 8, 2022 12:47
I and my friend recently found that exchange platform and this is really good! My swaps completed fast and without any questions! I can say that we gonna use that platform very often. Thank you, good job!
Expand (1)
SimpleSwap admin July 8, 2022 12:55
Hello Divid,
Thank you for your positive feedback.
We highly appreciate it. We will wait for you back on SimpleSwap. Feel free to contact us for any question.
0
CommentRemove
Alanis Peras 178.62.193.* July 7, 2022 01:56
Very satisfied with the platform. Highly recommend!
Expand (1)
SimpleSwap admin July 7, 2022 04:11
Hello Alanis Peras,
Thanks for your positive review! We really appreciate the feedback of our customers and always try to improve our service. We will be happy to see you again on SimpleSwap.
0
CommentRemove
John 197.210.226.* June 7, 2022 11:28
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
Pls guys beware of this people, they are pure . I made an exchange with them 11 days ago. I exchanged STX with them 99.9 stx which is 50$ 11 days ago. They received the money and didn't credit me any LTC bcos that's what I wanted. I contacted their live support and they told me to wait for 5-7 days that they will refund me back my money bcos I didn't add a memo "that's their reason of not funding me LTC" I checked back after 11 days, only to see their reply that I should send them another 50$ in usdt so that I can receive the 50$ in STX I sent. They are pure scammer. I have all the chats and proof and ID transaction. I have the video. They said in chat that I should go ahead and report them in bestchange or any website that they don't care. Pls guys beware. Try and Read feedbacks before doing business with them. Cheap scammers.
Exchange ID no: SIva2AHQEnZ
Expand (39)
John June 7, 2022 11:36
This is what they told me to do to resolve the issue, that I should send them another 50$ in usdt. This is there reply "will require a processing fee of 50 USDT.
Kindly note that USDT is developed on a different chain (USDT-ERC20 / USDT-TRC20) so please kindly check the type of your USDT first and then send 50 USDT to the relative address firstly:
USDT-TRC20: TQm9De49aXmvzqBSaTd1iVHtEN2egSGw2C
USDT-ERC20: 0x156f4f224ccf2f67855cc067d3182d65c5830302
Kindly Notice:
1. If you agree, please give us the relative transaction screenshot and the tx id of the fee after you have paid it. Please note the processing fee is 50 USDT. If the paid fee is less than that, certain difficulties will be caused in the process.
2. Our only solution to this issue is returning the token to the sending address without Memo.
SP22R17J3NM5545Q8T9NGXJ9T40C9BDP9RXDKK23Q
3. Before you take our solution, please ensure the receiving party could credit the token to your account without Memo/Tag/Message. They may charge you a commission fee."
BestChange admin June 7, 2022 11:59
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
John June 7, 2022 12:06
Bestchange Admin,
They are asking me to send them another 50$ usdt as a transaction fees to refund me back money which is just 50$. Pls which exchange company do a thing like this?
SimpleSwap admin June 7, 2022 13:44
Hello John,
Thank you for sharing your experience.
Unfortunately, the issue appeared because your deposit were sent without the required MEMO. You can see on the exchange page that MEMO is mantadory in order to complete the swap. As the coins were sent without MEMO - the deposit came to our liquidity partner that requires a fixed fee for a refund (50 USDT).
We understand your dissatisfaction, but without MEMO we dont have any access to your coins and the additional fee is the only way to issue a refund.
Thank you for understanding!
Claim solved
John June 7, 2022 14:01
Everyone did you see their reply? I should send them 50$ usdt to be able to get my refund of 50$ back. Bestchange Admin did you guys see the kind of exchange company you approved? Guys be careful, you will surely loose your money if you use this people to make an exchange
Claim renewed
John June 7, 2022 14:41
I will keep pasting my LTC address in every website I opened this case to refund me back my money
This is my LTC address: ltc1qf0x24ncg8awlekhxm96s7p7nq4lvdvz4h26qk9
Refund me back my money
SimpleSwap admin June 7, 2022 15:56
Dear John,

Please note the warning on your exchange page: "To not lose your funds please enter the memo while sending your deposit".

Unfortunately, your current deposit has not been credited due to the fact that you did not put the corresponding tag (MEMO) when you made the deposit. Due to the missed MEMO, your deposit did not reach our account, but went directly to our liquidity provider.

We are sorry that this issue happened to you. However, the only thing we can do in this case is to request a refund of your deposit from our liquidity provider. Unfortunately, we do not have access to your deposit and we cannot influence this situation otherwise.

Considering the time and effort involved in manual retrieval of untagged deposit, our liquidity provider requires a 50 USDT processing fee. The payment of this commission is mandatory to start the refund process.

Should you have any questions or need any additional info, please feel free to contact our support team at (support@simpleswap.io).
Claim solved
John June 7, 2022 16:32
Hello, can you listen to yourself. I made an exchange of 50$ and you claim that because of memo you didn't receive the money I sent to you, that for you to refund me back my money, that I should send you another 50$ to refund me back the 50$ I exchanged. Please people which company ask for 50$ the exact amount of money you exchanged to refund you back? Is this not a pure scam? Anyone reading this should check this situation that am passing you through and judge it. I made an exchange of 50$, you received my money and claimed because I didn't add memo you denied the money I sent and requested another 50$ for you to refund me back the 50$ I exchanged. Bestchange Admin, I hope you guys are reading this? Follow and judge this issue.
Claim renewed
John June 7, 2022 16:34
This is small amount of money but I will make sure I expose you guys in a way possible for people to be away and no to fall victim because someone might want to exchange big amount.
SimpleSwap admin June 7, 2022 17:07
John,

The processing fee of our liquidity provider is fixed and does not depend on the amount of the swap. Regardless of $5 or $5000 you sent without the required MEMO, the recovery fee will be 50 USDT.

We are concerned that you are experiencing this issue with our service. However, MEMO is an important address feature necessary for identifying a transaction recipient beyond a wallet address. The address to which you send crypto can be equated to an airplane. The MEMO indicates which seat on that plane belongs to you. Therefore, due to the missed MEMO, the deposit was sent to the root address owner instead of being credited to our account.

Unfortunately, in this situation, we really do not have access to your deposit. We only inform you of the return conditions set by our liquidity provider. Please note that our liquidity provider interacts with a huge amount of transactions. The recovery and crediting of an untagged deposit is a manual and rather time-consuming process.

Hope for your understanding!
Claim solved
John June 7, 2022 18:01
Understand what? Your exchange website is a pure scam and I will keep reporting your website until I receive my refund back. If I don't receive my money back, I will keep reporting your website. Scammers
Claim renewed
SimpleSwap admin June 7, 2022 21:32
John,

Please note that we only work with reliable and trusted exchange partners, a list of which you can find here (https://simpleswap.io/about).

We are sorry that you found the deposit recovery option provided by our partner inconvenient. However, this is the only possible solution to your issue that we can offer.

If you have reasoned complaints or suggestions, we will be happy to hear from you.
Claim solved
John June 8, 2022 07:31
Refund me back my money you stole, scammer. I will keep reporting you in every websites and blogs until I get my money back. I should send you another 50$, so that I will get my money back. Petty Scammer
Claim renewed
SimpleSwap admin June 8, 2022 12:44
John,

Unfortunately, we are unable to refund your funds as they were never credited to our account due to a missed MEMO. Funds can only be returned by our partner, who requires a processing fee to recover funds.

We understand that offered solution is inconvenient for you and we are really sorry for this situation. We would like to pay your attention once again regarding the necessary MEMO. The most part of exchange platforms are require MEMO for STX deposit and in some cases, deposits sent without a MEMO might be permanently lost.

In order to make your experience a bit better we would like to offer you 2000 SWAP tokens as a free bonus. Using SWAP tokens you will be able to take part in our loyalty program and receive BTC cashback for every successfull swap. Hope our solution will make you good. Please let us know if you agree, looking forward to your reply.
Claim solved
John June 8, 2022 14:50
All I want is my 50$ LTC or 50$ STX I don't need any SWAP tokens, just send me my 50$ either in LTC or STX or even Bitcoin I will be glad and close this case, if not I will continue to let people know my situation so that they won't fall a victim.
Claim renewed
SimpleSwap admin June 9, 2022 08:42
John,
Unfortunately, we didn't receive your deposit as it was sent without the required MEMO. The refund can be made by our liquidity partner only. You can request it trough our support team or contact our partner directly. But in both cases the refund requires a processing fee.

If you have any additional questions, please contact our support team mailto:support@simpleswap.io
Claim solved
John June 9, 2022 08:51
How can you say you didn't receive the money I sent to you because I didn't add MEMO as you claimed. Your chat support have asked me many times to provide evidence of the payment I made, I provided all evidence and even the payment Hash link "let me add the hash link here also" https://explorer.stacks.co/txid/0xb34f4484abbc0255a21f6a885e50065240538f180d3a8ee355f7883def20cbaa?chain=mainnet if you check with the Exchange ID no: SIva2AHQEnZ I provide in your website, you will see that the STX address provided by guys is the same with the payment hash link. You accepted in your chat support that you received the payment but because of the MEMO that it will take you guys 5-7 days to credit my LTC address, but only to come back after 5 days and started telling me that you work with a partner and the partner wants me to send another 50$ to get my 50$ back. Pls guys follow and help me look into this case, is this not a pure scam?
Claim renewed
SimpleSwap admin June 9, 2022 09:01
John,
As we said before, we dont have any access to your coins sent without MEMO, the coins came directly to our partner. Please note that on the exchange page you were notified about MEMO necessity: To not lose your funds please enter the memo while sending your deposit. You can check your exchange page once again and make sure that you were alerted: https://simpleswap.io/exchange?id=SIva2AHQEnZ
Sorry but we cannot offer any alternative solution.
Claim solved
John June 9, 2022 09:10
I have been exchanging with many website here through bestchange, I never encounter any exchange website that said someone will loose his or her funds if you don't add a MEMO when you want to send any crypto. I exchange many times with fixedfloat and there is nothing like MEMO. You received my money I sent to you guys refund me back my money since MEMO is what is important to you guys than to treat your customers well. I will keep tagging you guys scammer until I received my 50$ either in STX, LTC or Bitcoin. My money will go in vain. I will keep creating awareness so that other customers won't fall a victim of your scam. Mr MEMO are you not ashamed that you come publicly to deny a customer's money because of MEMO? Their are more than 200 exchange websites here on bestchange, none Denys a customer's money because of MEMO. Petty scammers
Claim renewed
SimpleSwap admin June 9, 2022 09:40
John,
We accept deposits to our account located on the platform of our exchange partner. Thus, the address that you see on the exchange page belongs to our partner, while the mandatory MEMO determines that it belongs to our account. This is a common type of deposits for a big exchange platforms.

As we mentioned earlier, your deposit went directly to our partner and is on their side because the mandatory MEMO was skipped.

Please note that we cooperate with different liquidity providers and depending on this, the procedure for recovering funds may differ. As a rule, each major platform charges a fee for this service - it is either deducted from the original deposit or paid separately. As mentioned above, the partner who provided your exchange has its own requirements and we cannot influence this, unfortunately.

If you wish to contact our partner directly and clarify whether the deposit is on their side, we will provide you with contact details. Please email us at support@simpleswap.io
Claim solved
John June 9, 2022 10:28
Listen to yourself who calls himself an exchanger, you received a customer's money without a MEMO and you seized the money. Scammer, like I said before I will keep creating awareness so that people won't fall a victim. Refund me back my 50$ or stand your ground as a Scammer. Cheap Scammer
Claim renewed
John June 9, 2022 10:33
MEMO or without a MEMO an exchange suppose take place, what is needed for an exchange is to make sure you sent the money and also put your crypto address where you want your money exchanged to be paid into. This is a normal procedure for any online exchange and not MEMO. MEMO is not necessary for any exchange to take place.
SimpleSwap admin June 10, 2022 11:21
John,
For some assets MEMO is necessary in order to send coins to their destination. In our case, STX requires a MEMO and its inalienable part of deposit address. As we said before, you were notified on the exchange page that MEMO is very important part of the exchange process.
We are still offering you to contact our liquidity partner in order to make sure that we dont have any intentions to hold your coins without any reason.
Claim solved
John June 10, 2022 11:26
Refund me back my money, MEMO is not necessary for Bitcoin, STX or any crypto exchange. You guys are pure scammers.
Claim renewed
SimpleSwap admin June 10, 2022 11:47
John,
Please note that MEMO is required on our platform. You can find the alert on your exchange page.
Claim solved
John June 10, 2022 12:19
Pure scam, no exchange company uses MEMO against their customers to steal their money. I will reporting you guys in every websites online, since you guys decided to be scammers. I will keep creating awareness so that people won't fail victim. Scammers
Claim renewed
SimpleSwap admin June 10, 2022 12:29
John,
We have explained you several times that as your deposit was sent without the required MEMO - your coins came to our liquidity partner and in order to refund the coins sent without MEMO they request the fixed fee 50 USDT. If you have any doubts - you can contact them directly. Please let us know if you need their contacts.
Claim solved
John June 10, 2022 12:33
Am not contacting anyone, I exchanged with your company, you guys have my money, refund me back my STX or credit me LTC I exchanged for. If not, I will keep protesting. This is pure scam to me. Refund me back my money and you are asking me to send you more money, scammers.
Claim renewed
SimpleSwap admin June 10, 2022 15:10
John,
Kucoin exchange is liquidity provider for your swap. You can contact them directly https://support.kucoin.plus/hc/en-us/requests/new and discuss your issue.
Claim solved
John June 11, 2022 14:02
I did business with your company, I didn't do any business with Kucoin. Refund me back my this scammers. Stop giving excuses and refund me back my money. Like I said, I will keep reporting you guys in all website I can be able to reach and voice out my complain so that others will learn.
Claim renewed
SimpleSwap admin June 12, 2022 09:24
Dear customer,

In order for the exchange to start automatically on our service, the STX deposit must come with a mandatory MEMO. In this case, the exchange is carried out according to the conditions specified initially within 60 minutes.

However, we are not responsible for deposits sent incorrectly. As we mentioned earlier, the MEMO is an integral part of the address. A missed MEMO is equivalent to sending crypto to the wrong address.

Due to the missed MEMO, your funds went to an address owned by the Kucoin exchange. Further recovery of funds can only be issued on their terms.
Claim solved
John June 12, 2022 09:38
Big Lie, adding a MEMO is nothing equivalent to wrong crypto address. Just listen to yourself as a company. MEMO is not necessary for crypto exchange, crypto exchange is done automatically and not by manually checking of MEMO. You guys are pure scammers. Please anyone reading this should beware of them because they are scammers. You will loose your money if you do business with them.
Claim renewed
SimpleSwap admin June 15, 2022 09:36
John,
Unfortunately, as youve been notified, MEMO is necessary in case to exchange STX on our platform. We sincerely apologise for the inconvenience.
Please let us know if you have any additional questions.
Claim solved
John June 15, 2022 13:23
You guys are pure scammers, I will keep alerting people on this, so that they will not fail victim like me. Cheap scammers. Refund me back my money or I will keep publishing your scam activities
Claim renewed
SimpleSwap admin June 16, 2022 12:49
John,
We have provided all necessary information, so you should understand that refund without requested fee is impossible.
Sorry for the inconvenience!
Claim solved
John June 17, 2022 11:23
You guys are scammers, I know you have scammed but I will keep creating awareness so that other people won't fall victim.
Claim renewed
SimpleSwap admin June 27, 2022 10:08
Hi John,

Please email us at support@simpleswap.io so we can provide you with proof that our partner requires a mandatory processing fee for recovering funds sent without a MEMO.

Otherwise, you can directly contact our partner https://support.kucoin.plus/hc/en-us/requests/new to verify that your transaction is currently on their side.

Thanks,
Claim solved
John June 27, 2022 10:52
Refund me back my money, my money is 50$ kindly refund me or else I will keep creating awareness of your ongoing scam on your website.
Claim renewed
SimpleSwap admin July 29, 2022 16:24
Dear John,

Unfortunately, in this case, a refund cannot be made by our side, since we do not have access to your funds.
Hope for your understanding!
Claim solved
3
CommentRemove
Rolf Muller 194.233.96.* April 29, 2022 14:43
USDT > SOL stuck for 2 days. Support says maintenance, but no warning message on site for new users. Refund not possible (support said that).

Promised me that fix would be available in 3h (on the second day), time has passed twice already!

Will update review when SOL is received.
Expand (2)
SimpleSwap admin April 29, 2022 15:03
Hello, Rolf Muller!

Thank you for sharing your experience. We will be grateful if you provide any additional data so that we can look into your issue and explain it. Could you please provide your ticket number?
BestChange admin May 4, 2022 15:57
We kindly ask you to provide us with any information concerning your exchange order ID so the exchanger could support you.

Otherwise, your complaint will be neutralized.

We're sorry for the possible inconvenience.

Best Regards,

BestChange Administration
0
CommentRemove
Felix 160.238.38.* April 18, 2022 12:02
Glad I found such service. The support is very good.
Expand (1)
SimpleSwap admin April 18, 2022 12:53
Hello, Felix!
Thank you for your positive feedback! We highly appreciate it! See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
Bjorn 37.120.194.* March 23, 2022 16:39
Trustworthy exchanger. The exchange speed is pleasantly surprising.
Expand (1)
SimpleSwap admin March 23, 2022 16:44
Hello, Bjorn!
Thanks for sharing your experience, we highly appreciate your feedback. See you soon on SimpleSwap!
0
CommentRemove
User 37.30.17.* December 28, 2021 06:28
Hello,
my swap ETH->XMR is frozen

please give my money back to my eth account.
Thank you.
Expand (4)
SimpleSwap admin December 28, 2021 06:36
Hello, dear customer!

Thank you for letting us know about your issue.

Please contact our support team (support@simpleswap.io) so we will be able to look into your issue in more detail.
If you have had contact with our support before, could you please indicate your ticket number? You can provide it as an update to this review. Our team will do our best to resolve your issue as soon as possible.

We will look forward to your reply!
User December 28, 2021 06:40
Request #41982
SimpleSwap admin December 28, 2021 07:11
Unfortunately, your exchange was selected by the system for verification by our partner, we apologize for the inconvenience, detailed information on how to pass the verification we sent you by email.

We will look forward to your reply!
SimpleSwap admin January 10, 2022 11:44
Hi, hasten to inform you that your refund has been issued.
Once again we apologise for the inconvenience. We will be glad to see you again on SimpleSwap!
Claim solved
3
CommentRemove
7 pages: 65431

SimpleSwap exchanger's most popular directions for the last 30 days:




001K 1-Online 100Bitcoins 111Obmen 1654Exchange 1Mile 1Million 1WM 24BestEx 24ExPay 24Obmin 24PayBank 24Zone 2rbina 365Cash 365Exchanger 4ange 4Money 50Cents 60cek 7Money 7Pay 99Francs A-Exchange AbcObmen AceXchanger AjuBit AlfaBit Alfacash AlfaChange AlfaExchange AllCash AllMoney AltinBit AnyExchange Arbuz ArmChange AtChange AtPayz AvanChange Aztec-Gold BaksMan Banka Bankcomat Base-Exchange BazaObmena Bchange BelkaPay Best-Obmen BestKurs24 BestObmen BigBank Binance Bit100k BitCash Bitcoin-Armenia Bitcoin24SU BitcoinObmennik BitExchanger Bitfinex Bitfondo Bitmore BitObmen BitokAi BitStamp Bixter BlaBlaChange BlaBlaMoney BlockTrade BroExchange BroGuru BTC-Obmennik BTC-Volga BTC24pro BTC2Pay BtcBit BTCBoss BtcChange24 BTCDeal BTCKassa BTCRotor BTCSale BtcTenge BTCWorm BucksBunny BulldogExchange BuyBank Buycoin C1kWorld C4Changer Cash-Bit Cash2Pay CashBox CashFlow CashOut CatChange Cerber Cexio ChangeCoins Changee ChangeHero Changelly ChangeNow ChangeProject Changer4u ChangerBiz ChangerClub ChBy City-Exchange CityBit Clean-Exchange ClickPay Coco-Pay Coin-Bank Coin24 CoinBase CoinBlinker CoinBox CoinChanger CoinCraddle CoinDrop CoinFusion CoinGuru CoinJoin CoinPayMaster CoinsBlack CoinShop24 CoinStart CoinTok CoinTransfer Coinumm Convertex24 CoolCoin Crybex Crypcie Crypik Crypocto Crypster Crypt-On Cryptex Crypto-Bank Crypto-Dom Crypto-Polis Crypto-Store Crypto-Trans CryptoBar CryptoBarMen CryptoBox CryptoChicken Cryptofiat Cryptohub CryptoKarma CryptoLavka Cryptologic CryptoMoney CryptoObmen CryptoPay24 Cryptos CryptoStrike CryptoSwap365 CryptoTonna CryptoVortex CryptoXchange Crystal-Trade CrystalMoney CyberBTC D-Obmen Dashka DigiChanger DorPay DotSatoshi DoubleSwap Dvizh Dzengi E-Scrooge Easy-Changer EasyBit EasySwap eBTCpro ECashExpert eCashMe EExchanger EezyCash El-Change EliteObmen Enter-Change EpiChange EuroBit Ex-Bank Ex-Money ExBit ExBox ExCenter Exch-em ExchangeForMe ExchangeKey ExchangeTeam ExchangeX Exchanging ExHub ExLine Exolix Expa24 ExWallets ExWhite ExWm Exwp F-Change FarhadExchange FastChange FastEx Ferma FinchPay First-BTC FixedFloat FlashObmen FloatChange Fly-Pay FlyMoney FreeChange GeeExchange Gemini Global-Ex GoExme GramBit GrandChange GreenBit GrumBot HiExchange HitBTC HotExchange HTX IceBTC IceSatoshi IChangeOne ImExchanger InstaCrypt InstantExchangers Intercontinental Itez IziBTC JarvisExchange JetMonet JohnnyDo Kassa Keine-Exchange KindExchange Kingex Kraken KryptoSwap KZ007 LasloBit LemonchikCash LeoExchanger LetsChange LetsExchange LetsPay LigaBTC LightObmen Lionex Magnatus MasterChange MChange Menyala Metka Micro-exchange Mine Mitninskii Moment Monease Moneta365 Monetkin Money-Change Money-Office MoneyMate MoneyMix MoneyRoll MultiChange MultiVal My-Xchange MyBTC MyCryptoMarket MyInvestStory N-Change Nadex NetEx24 NextCoin NiceChange NitroCrypt NordChange O-Paxum Ob-men Obama ObmenAT ObmenAT24 ObmenLite24 Obmennik-UZ ObmenoFF Oborot OkCoin OKX OneMoment OpenChange PartnerExchange Paspar PayExchanger PayGet PayMarket Paynote PayStore Pocket-Exchange PocketBank Poloniex PoneyMoney PoTeme ProstoCash Quantex QuickChange Quickex R-Obmen R2Exchange Rapid-Obmen Receive-Money RoyalCash Ru-Bas Ru-Change Sellver SendNow SF-Changer ShapeBTC SimpleSwap SmartMoney Sova SpectrumChange Staff-Obmen StealthEX Sunduk SuperChange SuperChangeNet Swap-Exchange SwapCoin SwapEx SwapsApp Swop TipTopObmen Top-Exchange TopCash TradeToCash Transfer24 TrustMeCash Tuco UAchanger Ukr-Obmen UkrExchange UltraChange UniCash UnioChange Vilcov VN-Exchange Vobmenka WayBit WeDoExchange WestChange Wiki-Exchange WikiPays WM-Obmen WMChanger WmMoney WMStar WMStream WxMoney X-Capital X-Obmen XbitMoney XbiTrade Xchange XChanger Xenex XMLGold YaObmen YChanger Yoa YoBit YoChange ZombieCash