Exchange rates:
323907
Exchangers:
243
Updated:
16:18:22
n.exchange exchanger website screenshot

Nexchange exchanger

Other
Status: active Nexchange reviews: 0/21
Exchange rates: 19 Advanced Cash TS:
Reserve: $965 189 Perfect Money TS:
Age: 5 years 9 months WebMoney BL:
On BestChange: 4 years 11 months MyWOT rating: 3.0
Country: Marshall Islands Forums:
Add feedback
Your name:
* Your e-mail address:
  You will receive an email for confirmation and managing your review
* Feedback:
* Order number:
  Please indicate your exchange order number
* Feedback type:
 

Use this type of feedback only if you get no money from the Nexchange exchanger after it is due. When the funds from an exchange or refund operation reach your account, the claim must be dismissed.

Make sure that you specify the exchange order number in this case – it will help the Nexchange administration solve the problem faster.

If you just do not like the service at Nexchange and you want to share your opinion – select the Comment feedback type.

 
Add a comment:
Ilya 31.170.22.* March 16, 2023, 16:48
I exchanged btc > usdc in Exodus and the operation was suspended. Since February 27, I have been trying to return my funds, I have provided all the documents at the request of N.exchange. They don't really answer questions, instead they ask for information on other exchanges that were previously held and are not related to the suspended exchange. At the moment, they have stopped responding altogether.

I ask the administration of bestchange to help in solving the problem.
Expand (4)
Admin BestChange.com March 24, 2023, 06:32
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Admin Nexchange April 5, 2023, 08:32
Hello Ilya,

https://n.exchange/ru/order/OFNWKA Your order is in the queue for a refund. Application status is updated automatically - as soon as funds are returned.

Thank you for your cooperation.

Best regards, n.exchange administration
Claim solved
Admin BestChange.com April 5, 2023, 08:34
Hello!

Dear user, we kindly ask you to confirm the receipt of funds from the administration of the exchanger.

Best regards, BestChange administration.
Admin Nexchange April 5, 2023, 13:48
Ilya,

Your order {OFNWKA } has been refunded to the following address:

d4a99cbc489237dd36e50466e136d021259539774a2b335ed5d4949f7390ceed

Best regards, n.exchange administration
3
CommentRemove
Jura505 185.212.111.* March 9, 2023, 07:39
I don't get $27,000 back!This is a [Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration]!
Expand (0)
0
CommentRemove
Jura505 45.86.200.* February 11, 2023, 12:11
I have a swap exchange in Exodus via the N BTC -> USDTTRX exchanger. They have received BTC, but USDT is pending. Support is not responding. Please complete the exchange or return the BTC.The amount is more than 1BTC!!!To ask the exchanger to go through KYC, to which I have already sent documents 10 times, in response I receive expect....Please help me!
Expand (15)
Admin Nexchange February 11, 2023, 19:36
Hello Jura505,

Your order is still under review. The verification and refund process might take up to 7 business days.

We will let you know once the verification is complete or if we need any additional information.
Jura505 February 12, 2023, 11:52
Dear exchanger. I can send a correspondence with your support service where you write to me that verification takes 1-3 days, then write that you do not have any rules for verification time at all.Now you write that 7 working days. So how many days do you have verification ????If anything, I can provide all the proofs of my correspondence with your employees.Further, I will not be surprised that the payment to me will be delayed until 21 working days, based on such situations.I wouldn't be surprised at all.Please solve my problem as soon as possible, I have bad thoughts about your service.Return the money.
Admin Nexchange February 13, 2023, 08:44
Jura505,

As we mentioned verification AND refund process takes up to 7 business days. Thank you for your time and understading.

n.exchange
Jura505 February 15, 2023, 07:30
After 5 days of reviewing my identification, my funds disappear from the exodus wallet. I start writing to the support service where is my money? The answer comes to me - Your money is in a safe place. Go through the check again! Are you bullying people or what are you doing ? They tell me everything is fine for 5 days in a row, then wait for 7 days, we will make a refund to you.What new verification link are you talking about? Return my funds back to the account!
Jura505 February 15, 2023, 15:19
Please return my money in the amount of 1.313198 BTC transaction number b35ae0ec3817ca2b0907cab217c07cd1be75860ce8af503444f40a91ba6e1e16 back to my account! it's no longer funny that you told me for 5 days in a row that KYC was being checked, now I'm asking you to fill out an application again! Give me my money back!
Jura505 February 16, 2023, 10:34
5 days in a row they said that the documents were for consideration.Today we said we will send you a link to download the documents!What's happening?Why are you cheating?!Return the money back.Stop covering your problems with our money!
Admin Nexchange February 17, 2023, 07:51
Dear client,

We do apologize for the delay and any inconveniences that you have been met during your verification process with us.
To clarify a few things for you :

We only review transactions that have high-risk labels in assets submitted by users. Due to the fact that we and the company you have chosen as your wallet provider, are required to investigate each such "high-risk asset" key under international AML/KYC regulation. We understand that this is a rather frustrating and time-consuming process, but we are doing our best to speed up the process.

Our automatic system could not recognize your local passport during the verification, that is the reason we have to do manual verification in your case which leads to additional delay. If you have an international passport or driver's license with English text on it - it would definitely speed up the process.

n.exchange
Jura505 February 17, 2023, 08:02
At the moment I do not have a foreign passport and driver's license.If I had known that such documents would be required, I would not have made the exchange.I have provided all the documents that you requested, I ask you to help me quickly.This is no longer possible.
Admin Nexchange February 17, 2023, 08:05
Jura505,

We are doing our best to finalize your verification.
We will keep You updated. You could also follow up with your order link https://n.exchange/order/OKC9EJ.

n.exchange
Jura505 February 20, 2023, 11:29
Respect https://www.bestchange.com / I ask you to help me with solving the problem.The exchange office writes for 10 days in a row that they are considering my documents, today they write we will give you a new link to upload a passport there.Even at the beginning of my pritensia, I said I do not have a passport and a driver's license.I provided them with my usual passport, took a selfie, provided deals where I bought a crypt.Let them return the money in full! They are deceiving people and stalling for time!Help!
Admin BestChange.com February 20, 2023, 11:35
Dear user,

This exchanger has been unavailable on our monitor for more than 2 months, so there is no chance you accessed it by a redirect from our website.
Unfortunately, we cannot help you with this problem. Please keep communicating with the administration of the exchanger to resolve the issue.

Best regards, BestChange administration.
Jura505 February 22, 2023, 09:20
It's been 13 days since the order and still no one is responding. Is this site a scam??
Jura505 February 23, 2023, 11:28
People be vigilant!This exchanger has blocked more than 1BTC from me!!!! 13 days in a row they demand to pass KYC , they have sent documents , they are dragging their time !They respond with phrases we need more time!There is no specifics !I don't have the strength to wait anymore, it's a [Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration]! They write the same message for 13 days in a row, "I'm sorry about this inconvenience. At this rate, we are waiting for the manual review of the documents that you have provided.

Rest assured that our team will get back to you right away once the result is done." And if you look at my transaction, they took my money and scattered it according to their needs! Write clearly when you will return my money?I will post all the proofs for people about your service!Never change money through the exchanger in exodus!
Jura505 February 28, 2023, 14:52
This is a [Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration] exchanger I lost more than 1.2 BTC.Be vigilant, let my loss of funds be a lesson to you.Don't be fooled by a good course and good conditions.For 18 days they have been holding my sredsva, more than 100 promises with their support service.Zero sense . https://www.bestchange.com / remove them and mark the [Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration], I am ready to provide all the data. I am writing all this because I no longer have the strength to fight them, take care of yourself and your money
Jura505 March 2, 2023, 08:40
[Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration] exchanger!
0
CommentRemove
Alex 78.135.11.* February 8, 2023, 13:26
[The AML case arose due to high-risk markers in the assets that the user had sent. Thus, the customer needs to undergo KYC procedures]

I have doing swap exchange in Exodus via N exchanger BTC -> USDTTRX. They got BTC, but USDT is in pending. Support not responding. Please finish exchange or send back BTC.
Expand (19)
Admin Nexchange February 9, 2023, 09:16
Hello Alex,

Thank you for reaching out to us. We are working on your case and will get back to you soon over email or chat.

n.exchange
Alex February 9, 2023, 23:54
Hey, when I will receive my money back?
Alex February 9, 2023, 23:55
Hey, when I will receive my money back?
Admin Nexchange February 10, 2023, 08:22
Alex,

The refund may take up to 21 business days according to our https://n.exchange/legal/terms
Please notice that completing the KYC procedure will lead to a much faster result with your refund process.

n.exchange
Alex February 12, 2023, 06:41
Problem not solved. I should not read your rules as I am not your user but use Exodus.
You received BTC instantly, but are you going to return them in 21 days? You crazy exchanger.
I see you block BTC not only me at swap exchange. It is normal for you to block users' money and not return it.
Admin Nexchange February 13, 2023, 08:43
Alex,

To clarify things, we would like to remind you that the Exodus wallet itself does not conduct exchanges, they use third-party API providers and ask for the customer's approval before using their exchange, also by using the exchange services you are accepting the terms of use. Please notice that completing the KYC procedure will lead to a much faster result than not cooperating on the matter. This is why we kindly ask for your cooperation to conclude the review process as quickly as possible.

n.exchange
Alex February 13, 2023, 09:09
I will not send you my personal info!!! return my money!
Alex February 14, 2023, 08:03
THIS IS [Obscene and abusive language was removed by the monitoring's administration]
Admin Nexchange February 14, 2023, 08:56
Alex,

We only review transactions that have high-risk labels in assets submitted by users. Due to the fact that we and the company you have chosen as your wallet provider, we are required to investigate each such "high-risk asset" key under international AML/KYC regulation. We understand that this is a rather frustrating and time-consuming process, but we are doing our best to speed up the process and that's we always ask for cooperation on this matter.

Best regards, n.exchange administration
Alex February 14, 2023, 09:35
You can say anything. Give me my money back!
Alex February 16, 2023, 00:57
There is my money???
Alex February 16, 2023, 01:01
Stop scam people! you want kyc verification but scam people yourself!
Admin Nexchange February 17, 2023, 07:38
Alex,

In able to move on with refunding your order. Please provide information about the following transaction: 3ea0b11d21f51ed1f4083f0aa6d1b321bd03b21f86e5570649b45883cda15f17
If you can help to identify this origin, that would help expedite the process. You can share the related documents with us as proof.

n.exchange
Alex February 17, 2023, 08:14
You stupid??? this is swap exchange transaction via your exchanger! this transaction was completed 10/14/2023 ! this is madness!
4,530
date
01/14/2023 4:24 am
transaction id
3ea0b11d21f51ed1f4083f0aa6d1b321bd03b21f86e5570649b45883cda15f17
amounts
0.22166698Btc for 4,530.00Usdt
order id
9457c06c-712f-3170-89b7-0e252567cef9
now
$5,244.26
Jan 14th
$4,652.49
Stop scam me and other people!
Admin BestChange.com February 17, 2023, 10:03
Dear user!

We have taken control of the incident.

Please send all the information you have about your application by email support@bestchange.ru.

Sincerely, BestChange exchange office monitoring administration.
Alex February 17, 2023, 10:46
Thank you. What kind information you need?
Admin BestChange.com February 17, 2023, 12:47
Dear user.

We are very sorry that this situation happened, and you did not notice the warning about AML verification when creating the application, and were not informed about the state of funds in the transaction you sent, including did not know the nuances associated with international AML \ KYC \ standards KYT.

However, ignorance of the law is no excuse, just as ignorance of anti-money laundering measures that apply worldwide will not indemnify the holder of funds that have been identified as potentially dangerous in any wallets, transactions or services subject to for testing, freezing and related procedures. You can see the results of the check at the link: https://prnt.sc/6O9a4c7ZhRSx

At the moment, the exchange office is doing everything possible to return the funds as soon as possible. Please send the requested data to the exchange office and wait for the verification to be completed. As soon as the funds you sent are unblocked, the exchange office will contact you to make a refund, and also inform us.

Best regards, BestChange administration.
Alex February 18, 2023, 10:01
Middle risk!!! Return my money back! That is all. I did not agree with terms, and not saw it in Exodus wallet!
Alex February 19, 2023, 02:35
But why they ask info about this transaction: 3ea0b11d21f51ed1f4083f0aa6d1b321bd03b21f86e5570649b45883cda15f17.
??? This is COMPLETED old swap exchange transaction. They promise sendback money via 21 days (Is that a lie?), but now they ask new and new requirements. Why you help him to scam people?
0
CommentRemove
Dimitri Badgerovich 185.253.162.* November 23, 2021, 09:34
It's been 8 days since I did exchange and they are still holding my coins. They said cancel order can take 7 days and still nothing happened. Im feeling worried for my money, why it takes so long? What they are doing with my coins?
Expand (6)
Admin BestChange.com November 23, 2021, 10:32
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Dimitri Badgerovich November 23, 2021, 15:24
I confirmed my refund address long time ago, still no refund.
Dimitri Badgerovich November 23, 2021, 21:41
9days since the order and still no refund and nobody answers.
Dimitri Badgerovich November 24, 2021, 13:37
This is not fair, the refund process takes forever.
Dimitri Badgerovich November 25, 2021, 07:56
10 days since the order is made and still nobody answers. Is this site a scam??
Admin Nexchange November 25, 2021, 08:58
Hello, Dimitri Badgerovich!

We do apologize for the delay on your refund. Upon further inspection, I am that seeing your order's refund has been concluded yesterday and the funds should have been moved back to your wallet already. The transaction hash of your refund is 45c3237dbbcc448d07e179c2522daea58735876fc6645c87fab09d997421987f. You can use this hash on any BTC blockchain explorer to see the details of the refund transaction.
Please let us know if you have any concerns or questions.

Best Regards,
n.exchange administration
Claim solved
3
CommentRemove
Valarie 104.232.37.* March 8, 2021, 11:25
Hello n.exchange it has been a day and half that you have took my payment and I d verification but you are yet to find my wallet, you inly left me at payment and verification received with nothing, I have tried to contact your support service , your phone number or telegram are not reachable, I doubt if your email are reachable either cause Iím yet to receive any mail from you yet , are you a fraud ?
Expand (16)
Admin Nexchange March 8, 2021, 12:49
Hello, Valarie!

In order to complete your order, you need to complete the verification, please refer to your reject reason.
https://n.exchange/en/order/OXFTYI
For more details please contact our live chat
Also as I can there is no missed calls and not message on our official telegram chat, same with our support@n.exchange, there is not pending tickets under your order reference number.

Best regards, n.exchange
Claim solved
Valarie March 8, 2021, 13:23
I have refer to my reject reason, I have uploaded I d and selfie more than 4 times as retrying, I canít find your telegram chat, your supposed phone number is not reachable either, I doubt your legitimacy at this point, kindly cancel and refund my payment for the order OXFTYI , the challenge to purchase bitcoin is too much for me.

Thanks
Admin Nexchange March 8, 2021, 13:27
Valarie,

Your order was submitted for refund, you can follow the refund status using your order page link. https://n.exchange/en/order/OXFTYI
We have support live chat on our main page, also here is a link to our telegram chat https://t.me/joinchat/F5JKfhGOMrzDKsJSmPbf9Q, don`t hesitate to contact us.

Best regards, n.exchange
Valarie March 8, 2021, 14:57
I appreciate you for initiating to refund my payment back to me, meanwhile the refund status appear as refund status failed, I donít know what meant, kindly take a look again and then refund my payment back to me, for order OXTFYI.
Valarie March 8, 2021, 23:34
Best Change administration do you condone this kind of non challant or mediocrity services, this is disappoint, Iím yet to get a refund the refund status also read failed.
Valarie March 9, 2021, 02:19
Dear Best change admin , kindly help and request my refund to be fixed please.
Admin Nexchange March 9, 2021, 08:34
Valarie,

https://n.exchange/en/order/OXFTYI Your order was resubmitted.
Please expect your funds back within the next 3-5 business days.

Best regards, n.exchange
Valarie March 17, 2021, 12:34
Hello admin it has been more than a week since I was supposed to get my refund back, please be informed that I have not received my money back as stated above. Kindly help to look in to this best change administrations.
Valarie March 18, 2021, 17:08
When exactly am I getting the refund for the order OXFTYI. best change admin why are you silent about this scam from n.excahnge.
Admin Nexchange March 19, 2021, 09:48
Valarie,

We do apologize for such delay, as I can see there was some error on our merchant provider`s side. We will send your funds back by the end of the next week.

Best regards, n.exchange
Valarie March 28, 2021, 16:27
Again I have not received my money back for the order OXFTYI, today is another week you promised last week, best exchange admin, your silence on this issues clearly prove that you are aware of the fraud that n.exchange committed on their client and you are backing them up .
Valarie March 29, 2021, 15:24
When are you refunding my $300 n.exchange admin ? Bestchange admin.
Admin Nexchange March 29, 2021, 16:22
Valarie,

Please contact us via chat or email directly, we will process your refund in manual way(we need more details from You)
Your refund was rejected 3 times already by the merchant.
We do apologize for such an experience.

Best regards n.exchange
Valarie March 30, 2021, 02:51
Whatís your chat or email contact, I couldnít find it.
Valarie March 31, 2021, 14:41
N.exchange admin I canít find your contact , refer
It on here and bestchange admin you have not been helpful so far on this issue, anyone that is trying to do business on this sites should be very careful with bestchange recommendations they are not to be 100% trusted.
Admin Nexchange April 14, 2021, 07:59
Valarie,

https://n.exchange/en/order/OXFTYI
Your order was refunded.

Best regards n.exchange
3
CommentRemove
Salar Ahmadi 5.202.234.* January 31, 2021, 03:52
Yes they do this.Yes they did. The exchange took place
thanks
Expand (0)
0
CommentRemove
Salar 5.119.160.* January 30, 2021, 03:27
This exchange is scam. I send crypto and confirmation was done but the exchange was not done, they were online, I sent a message, they wrote, we will be back on Monday,, their answer was a joke.
Expand (1)
Admin Nexchange January 30, 2021, 17:11
Dear Salar Ahmadi,

Your order will be released within the next 24 business hours https://n.exchange/en/order/OOOBLG
Due to the overloaded DOGE market all exchanges and trade platforms are experiencing the hard times with it.
We are doing our best to solve the queue and release all pending orders.

Best regards, n.exchange
Claim solved
3
CommentRemove
Mark Anthony 110.54.134.* December 20, 2020, 02:31
How long it will take to receive my Dogecoin almost 8hours waiting
Expand (1)
Admin Nexchange December 21, 2020, 12:04
Hello, Mark Anthony!

https://n.exchange/en/order/OGAQLW
Please go to your order page and set up your wallet address and your order will be released.
You did not complete the exchange steps so your order is still pending.

n.exchange
0
CommentRemove
Mark 85.10.56.* September 13, 2020, 07:56
My order from BTC to Dogecoin has not been processed even after confirmations in the blockchain, 24 hours have passed. ID TX for deposit: 683b7bae90b16537c3df8d0b2be0f7ce14cd9280621bf871c083f82c4aa1c409
Expand (4)
Mark September 13, 2020, 11:23
My problem is still not resolved! It has been 28 hours since the exchange.
Mark September 13, 2020, 20:30
How long can i wait? BESTCHANGE administration, don't you care about this at all?
Admin BestChange.com September 14, 2020, 07:01
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Admin Nexchange September 16, 2020, 13:58
Hello, Mark!

Your order https://n.exchange/en/order/OFXPZV was successfully completed
We do apologize for such a delay.

Best regards, n.exchange administration.
Claim solved
3
CommentRemove
Heinz Leuzinger 92.104.244.* August 18, 2020, 11:12
I have made the exchange EUR to BTC at 10-th of August. Today it's 18-th of August, but my order is still not released. At first they said they have problems with SOFORT (min 5 days), then they wanted me to have a conversation with them 3 times in English and German, finally they promised to release the money yeaterday "withing an hour". Nothing on my wallet. Please, speed up! Bitcoin's rate is floating all the time, the crypto exchange should never work so slowly.
Will never use their website again.
Expand (3)
Admin BestChange.com August 18, 2020, 16:21
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Admin Nexchange August 23, 2020, 17:16
Hello, Heinz Leuzinger!

We do apologize for such a delay. please accept my sincere apologies for any inconvenience caused.
Our backend team will resolve your issue within the next 2 business days.

Best Regards
n.exchange
Claim solved
Admin Nexchange August 24, 2020, 18:04
Heinz Leuzinger,

Your order was released
https://n.exchange/en/order/OZJUIQ

Best regards!
3
CommentRemove
Usman Choudhary 111.119.185.* August 5, 2020, 09:03
My order from BTC to Dogecoin not processed even after 6 confirmations on blockchain. TX ID for deposit: 6dc31fc2a930711e4d1ce0548c9dd7669f3e2036c2ced91725284150ee8c2217

I contacted online support (chat) but no help.
Expand (2)
Usman Choudhary August 5, 2020, 09:20
Order is released and payment is received after giving feedback here.
Claim solved
Admin Nexchange August 5, 2020, 13:25
Hello, Usman Choudhary!

We do apologize for such a delay, we were updating our system and it took a little bit longer to process your order.

Best Regards
n.exchange
3
CommentRemove
Noris 172.75.154.* July 19, 2020, 16:31
Everything is fine! the exchange went quickly, thanks
Expand (0)
0
CommentRemove
Fred Pe 190.10.8.* March 30, 2020, 16:07
Profitable rates, operations are fast and without problems
Expand (1)
Admin Nexchange April 8, 2020, 16:16
Hello, Fred Pe!

Thank you for your feedback!

Best regards! n.exchange.
0
CommentRemove
Sany 216.241.14.* March 27, 2020, 14:23
Crypto to crypto - was easy and fast , ty.
Expand (1)
Admin Nexchange March 27, 2020, 14:40
Hello, Sany!

Thank you for your review!

Best regards .n.exchange team
0
CommentRemove
Anthony 192.121.245.* March 25, 2020, 16:09
Received- what was ordered!
Expand (1)
Admin Nexchange March 25, 2020, 16:12
Hello, Anthony!

Thank you for your review!

We are always here for you in the future.

n.exchange team
0
CommentRemove
Lina 87.101.92.* March 25, 2020, 16:07
Save to use! Bought BTC with EUR.
Expand (1)
Admin Nexchange March 25, 2020, 16:12
Hello, Lina!

Thank you for your review!

We are always here for you in the future.

n.exchange team
0
CommentRemove
Anne 221.121.139.* March 24, 2020, 14:59
Verification is complicated , but exchange is fast.
Expand (1)
Admin Nexchange March 25, 2020, 16:12
Hello, Anne!

Thank you for your review!

We are always here for you in the future.

n.exchange team
0
CommentRemove
Petcas 192.121.247.* March 24, 2020, 14:57
Guys are doing well!Thank you!
Expand (1)
Admin Nexchange March 25, 2020, 16:12
Hello, Petcas!

Thank you for your review!

We are always here for you in the future

n.exchange team
0
CommentRemove
Merabi 212.72.146.* February 5, 2020, 13:36
Fasters excellent service nice people to deal with thank you nexchange
Expand (0)
0
CommentRemove
Reza 62.255.39.* January 28, 2020, 11:53
I did an exchange for DOGE to XRP about 1 hour ago
https://n.exchange/order/ODYZ7U
the DOGE Deposit has been confirmed long time ago but still, I did not receive the XRP into my wallet . have been contacting with support not help yet!
Expand (6)
Reza January 28, 2020, 11:57
Https://blockchair.com/dogecoin/transaction/94c483347c3ae3ee70fb0267570339f6704f8d621259bc61f4d4adf0a3c67272?from=coinpayments
Reza January 28, 2020, 11:59
Https://blockchair.com/dogecoin/address/DNHWiHWmvFkhySfdYRVB5H6aCPpPrM7ogb
Admin BestChange.com January 28, 2020, 12:47
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
Admin Nexchange January 28, 2020, 15:14
Hello, Reza!

https://n.exchange/order/ODYZ7U
Your order was successfully completed.
We do apologize if some delay may be caused.

Thank You.
Claim solved
Admin Nexchange January 28, 2020, 15:51
Reza,

https://xrpscan.com/tx/7CAFF5325F61F57676125F8D304822FF8567755E5F55632286EBBDEDE2C9D3EC
Reza January 28, 2020, 15:55
Thanks, I finally received the XRP after a huge delay and lots of arguing with the support member. Anyway, that is Ok, it was an experience!
3
CommentRemove
Salim117 188.70.18.* June 15, 2019, 13:02
The worst exchanger ever... I have a very bad experience with them... Still not getting my refund yet
Expand (4)
Admin Nexchange June 17, 2019, 16:11
Hello, Salim117!

Refund request was submitted , we do apologize for delay and issue that may be caused due to our technical issues.

Thank You.
Claim solved
Salim117 June 25, 2019, 09:24
The last email I have received from Andrey is below.
"Dear Zarie , our new accounting team will set up refund for You tommorrow , for refunds it may takes 7-8 days. We will keep You posted. We do apologize for delay and issues. Thank You"

Since then, 10 days passed and I haven't received the refund nor did I receive updates like they promised .. I lost hope but I will keep post negative reviews until I get my money
Claim renewed
Salim117 June 25, 2019, 13:59
Order# ogptbu
status : pending
refund was requested by : andrey a
reason for refund : "customer was not able to pass verification process , requested refund"
refund amount :$855

quotes of their replies are below.
"We had some technical difficulties with our service and our servers , all refund requests were delayed unfortunatelly"

"it was debit automatically by payment service , till last week we had a lot of issues with our service , maintanance work with old server , relocating data from old to new server , now we are working to raise up our wallets and on refunds for stucked orders , we do apologize for delay that was caused , but our team are working 24/7 to resolbe all current issues and make our service great again." Ps:i hope your service doesn't become great again.

"We will return your money in anyway , we are not interested to hold your money or scam you, but can`t do it right now due all issues that we had and are having right now . Please keep patience and we will keep you posted with updates and once refund would be processed we will more than happy to inform you about that"

return money "anyway".. Maybe he means on a cash basis... They will travel to my country and give me the refund hand to hand... Ha ha ha... Because that what it means anyway.

Advice to everyone coming to bestchange... Don't ever use this service
Admin Nexchange August 16, 2019, 14:20
Salim117,

Dear client , we processed full refund back to you credit card . It will be showed up on your bank account within next 3-5 days. Also our accounting department will send you ARN withing next 3 business days.

Thank You and once again sorry for delay.
Claim solved
3
CommentRemove
Salim117 94.185.29.* June 13, 2019, 15:45
The poorest exchange I have ever seen.. Initially I want to purchase ETH With my credit card... I failed to verify my card.. Hence i canceled my order same day that is 5 of May... They debited the amount before verification process confirmation!.. Since then I have trying to bring back my money with no use... Everytime they bring a new excuse..before they said they have a lot of refunds... Then it is stuck with the bank. Last time they said they will open a ticket for me with the exchange CEO!! are you kidding me?! Do you think I'm stupid.. And now they are ignoring me

I'm stolen money... I'm sure of it... Word of advise everyone... Dony use their service... They are only good at debiting and taking money... In refunds and cashing out they will show you their true skin color.
Expand (7)
Admin BestChange.com June 13, 2019, 16:30
Hello,

A request for the administrator of the exchanger to respond to this complaint from the user.

Best regards, BestChange administration.
Salim117 June 15, 2019, 13:04
Admin,, the exchanger hasn't resolved my problem yet, nor did he reply to you
Admin Nexchange June 17, 2019, 16:13
Hello, Salim117!

Refund request was submitted , we do apologize for delay and issue that may be caused due to our technical issues.

Thank You.
Claim solved
Salim117 June 25, 2019, 09:23
The last email I have received from Andrey is below.
"Dear Zarie , our new accounting team will set up refund for You tommorrow , for refunds it may takes 7-8 days. We will keep You posted. We do apologize for delay and issues. Thank You"

Since then, 10 days passed and I haven't received the refund nor did I receive updates like they promised .. I lost hope but I will keep post negative reviews until I get my money
Claim renewed
Salim117 June 25, 2019, 14:00
Order# ogptbu
status : pending
refund was requested by : andrey a
reason for refund : "customer was not able to pass verification process , requested refund"
refund amount :$855

quotes of their replies are below.
"We had some technical difficulties with our service and our servers , all refund requests were delayed unfortunatelly"

"it was debit automatically by payment service , till last week we had a lot of issues with our service , maintanance work with old server , relocating data from old to new server , now we are working to raise up our wallets and on refunds for stucked orders , we do apologize for delay that was caused , but our team are working 24/7 to resolbe all current issues and make our service great again." Ps:i hope your service doesn't become great again.

"We will return your money in anyway , we are not interested to hold your money or scam you, but can`t do it right now due all issues that we had and are having right now . Please keep patience and we will keep you posted with updates and once refund would be processed we will more than happy to inform you about that"

return money "anyway".. Maybe he means on a cash basis... They will travel to my country and give me the refund hand to hand... Ha ha ha... Because that what it means anyway.

Advice to everyone coming to bestchange... Don't ever use this service
Admin Nexchange August 16, 2019, 14:20
Salim117,
Salim117,

Dear client , we processed full refund back to you credit card . It will be showed up on your bank account within next 3-5 days. Also our accounting department will send you ARN withing next 3 business days.

Thank You and once again sorry for delay.
Admin Nexchange August 16, 2019, 14:20
Salim117,

Dear client , we processed full refund back to you credit card . It will be showed up on your bank account within next 3-5 days. Also our accounting department will send you ARN withing next 3 business days.

Thank You and once again sorry for delay.
Claim solved
3
CommentRemove
Salim 94.185.62.* June 2, 2019, 21:53
My order is #OGPTBU which I canceled later on 8th of may for failing to verify my identity... I got a confirmation from n.exchange of refunding $855 on 20th of May! ... Till date I have not received the refund! Very slow service

Please return my money, I'm in need of it.

Regards
Salim
Expand (13)
Admin BestChange.com June 3, 2019, 07:58
Hello!

A request for the administrator of the exchanger to respond to this complaint from the user.

Best regards, BestChange administration.
Admin Nexchange June 3, 2019, 10:36
Hello, Salim!
Thank you for your information. We will review it and get back to you shortly via email.
Best regards, N.exchange administration
Claim solved
Salim June 4, 2019, 10:47
Please define shortly, because sure I haven't received any email by now.. You should check a bank transaction. Where is the refund? Where is my money?!
Claim renewed
Salim June 6, 2019, 14:17
The following is the transcript with their support. Everytime someone new come and make a promise action then no reply.. Last time, Andrews claimed he has no access to the system!

Hello there , how may I assist You today?
Andrey sent this
Hello
Your order #OGPTBU is under review , it may take up to 10 minutes for verificaiton process. Thank You.
Andrey sent this
Thank you Sir
Appreciate the update ?
Can I ask you to provide photo of your ID and credit card in separate photos , so the text could be visible , you can send it over the chat and I`ll take care of them . Thank You.
Andrey sent this
Ok
One minute
Take your time.
Andrey sent this
Sir can I trust you with the credit card?!
You can cover middle 8 digits for safety purpose. I need to see the first 4 and last 4 digits. Thank You.
Andrey sent this
Ok
One minute
It is taking a long time to upload!
IMG_20190507_193407.jpg
Share with me email so I can send them
You can send it to andrews@nexchange.co.uk
Andrey sent this
Screenshot_20190507_190841.jpg
No need
You have them now
OK?
Do You have any ID in english ? driving license ETC? so we can make sure that the card holder and You are the same person. Thank You.
Andrey sent this
One minute
Screenshot_20190507_194143.jpg
Driving license
Thank You . forwarded your documents to verification department , it can take up to 10 minutes .
Andrey sent this
OK... Thanks for the support
? ?
Received request from our verification department. Please make selfie with your driving licence and card that was used for the purchase thank you.
Andrey sent this
Ok
Since First selfie has wrong card on it and ID photo didn`t match with photo of your driving licence.
Andrey sent this
I uploaded the new selfie sir
Thank You, I will let You know once status will be updated.
Andrey sent this
Hello sir
How is the approval?
Verification was rejected :
Andrey sent this
Card on selfie didn`t match the card that was used for purchase . Photo of ID didn`t match the photo of driving license.
Andrey sent this
Ok
Cancel the order please for now
I will try another time later
Ok I will submit refund request for You.
Andrey sent this
For refunds, it usually takes 3-4 business days and about 10 business days for it to reflect on the credit card statement
Andrey sent this
OK
Thanks dear
Have a great evening . Bye
Andrey sent this
You too
Thanks
Hello there , refund amount would be 855$ , since there would be transcation fee form bank. Thank You.
Andrey sent this
OK... Thanks Andrey... Appreciate your support
Regards Salim
Hi Audrey
I haven't received the refund yet in my card
Dear Sir
I haven't received the refund yet in my card!
Is there any problem?
Hi there
Oleg sent this
Let me look it up for you
Oleg sent this
Hi
Any update
Dear any update
Hello oleg
You are online but you are not replying to my messages
What happened to the refund? Where is my money?
Hello
Are you there
I've been waiting for 4 days now
What happened
Hi there
Andrew sent this
Let me check
Andrew sent this
Hi
Please sir.. This problem is pending for a month now
Just tell me why refund is not done yet
At the moment I don't have access to the system. Please give me some time and I will revert to you via email
Andrew sent this
I'm waiting for the email sir.. Please don't forget me
Salim June 6, 2019, 14:20
If you see above, you will notice that they will send email shortly.. Guess what, it's been 4 days since!

I'm still waiting.. I will keep posting here until I get my money. I'm starting to feel they are scamming
Salim June 10, 2019, 13:30
Still didn't get my money, they are saying that there financial department has a LOT of refunds transactions!. I mean, what kind of excuse is that?!.. Instead of a lot of processed transactions, a lot of refunds.

Dear bestchange Admin, please help me out and ask Nexchange Admin to resolve my issue, it is very frustrating
Admin BestChange.com June 10, 2019, 14:04
Hello!

A request for the administrator of the exchanger to respond to this complaint from the user.

Best regards, BestChange administration.
Salim June 13, 2019, 14:26
Dear bestchange Admin, still the exchange haven't resolved my situation and they are not replying by supporting, basically ignoring me.. They are also ignoring your comment to them... I think I'm scammed here and they are not willing to admit it... I advise everyone not to use their services... A scam service that is... I lost $855
Admin Nexchange June 18, 2019, 16:01
Salim, hello there

We do apologize for delay and issues that could be caused due to our technical issues , we`ve almost finished to restore our service and start releasing the orders , in your case we will request refund for You .

Thank You . We will keep You posted with refunds updates.
Claim solved
Salim June 25, 2019, 09:23
The last email I have received from Andrey is below.
"Dear Zarie , our new accounting team will set up refund for You tommorrow , for refunds it may takes 7-8 days. We will keep You posted. We do apologize for delay and issues. Thank You"

Since then, 10 days passed and I haven't received the refund nor did I receive updates like they promised .. I lost hope but I will keep post negative reviews until I get my money
Claim renewed
Salim June 25, 2019, 14:00
Order# ogptbu
status : pending
refund was requested by : andrey a
reason for refund : "customer was not able to pass verification process , requested refund"
refund amount :$855

quotes of their replies are below.
"We had some technical difficulties with our service and our servers , all refund requests were delayed unfortunatelly"

"it was debit automatically by payment service , till last week we had a lot of issues with our service , maintanance work with old server , relocating data from old to new server , now we are working to raise up our wallets and on refunds for stucked orders , we do apologize for delay that was caused , but our team are working 24/7 to resolbe all current issues and make our service great again." Ps:i hope your service doesn't become great again.

"We will return your money in anyway , we are not interested to hold your money or scam you, but can`t do it right now due all issues that we had and are having right now . Please keep patience and we will keep you posted with updates and once refund would be processed we will more than happy to inform you about that"

return money "anyway".. Maybe he means on a cash basis... They will travel to my country and give me the refund hand to hand... Ha ha ha... Because that what it means anyway.

Advice to everyone coming to bestchange... Don't ever use this service
Admin BestChange.com June 25, 2019, 14:07
Hello,

A request for the administrator of the exchanger to respond to this complaint from the user.

Best regards, BestChange administration.
Admin Nexchange August 16, 2019, 14:20
Salim,
Salim117,

Dear client , we processed full refund back to you credit card . It will be showed up on your bank account within next 3-5 days. Also our accounting department will send you ARN withing next 3 business days.

Thank You and once again sorry for delay.
Claim solved
3
CommentRemove
Vhan 128.199.198.* May 29, 2019, 14:17
They will accept purchases but will not process exchange coins telling their system is under maintenance. How come they still accept payment while the system is down?
Expand (1)
Vhan May 29, 2019, 17:14
They should paused accepting payments if they are experiencing sytem difficulty. That is unacceptable!
0
CommentRemove
Empty-Name 46.166.100.* May 10, 2019, 23:51
A good exchanger, I recommend. The interface is simple and intuitive. It took 5-10 minutes to exchange ETH-BTC, plus time to confirm the transaction with the Bitcoin network. There is a flaw in the exchanger - the number of confirmations is updated with a long delay, but the exchanger works, all transactions go through, the main thing is not to take the time to exchange and not be greedy with the commission when sending ETH.
Expand (0)
0
CommentRemove
Taha Jafar 37.238.176.* May 9, 2019, 15:21
This website support Iraq and it's really pay
The support are very helpful and fast to answer
i like this website
Expand (0)
0
CommentRemove
Vit 91.207.173.* April 28, 2019, 06:59
I tried to exchange crypto. The btc network was congested so I increased the network fee but their website did not pick up the second transaction. I messaged their customer support and the person said he is unsure when my order will get processed and their team is working on it. 24 hours have passed and customer support is saying the same thing. I see the btc that I sent has already been withdrawn from the address. The issue is very simple but they are making it sound like it is complicated. Let's see what will happen. I will update this if they are a scam or not.
Expand (3)
Admin Nexchange April 28, 2019, 08:58
Hello, Vit!
Our apologies, our system saw your actions as a double spending attempt.
After a manual check - your order is now processed.
Apologies.
Claim solved
Vit April 28, 2019, 10:34
My order has not been processed yet.

Other exchanges pickup RBF transactions without a problem. Also I explained it clearly to your customer support guy so I don't see why it should take more than 24 hours to resolve a very simple issue like this.

Next time you post here that order has been processed, make sure it is true.
Claim renewed
Admin Nexchange May 4, 2019, 16:29
Vit,
We have manually fixed the transaction ID on our server, with your new, non-double-spend trasnaction.
Our apologies.

https://n.exchange/order/OQ8FGO/
Claim solved
3
CommentRemove
Erik Horvath 188.6.46.* April 20, 2019, 07:18
After a little bit complicated authentication, a helpful support team helped me to complete quickly my transaction!
Thanks for it!
Expand (0)
0
CommentRemove
Mohamad Feairus Bin Azmi 175.139.104.* April 16, 2019, 03:17
Scam they delay and said day have the problem with their system. Been waiting so long for refund...Too many reason that is not logic!
Expand (4)
Admin BestChange.com April 16, 2019, 14:20
Hello,

A request for the administrator of the exchanger to respond to this complaint from the user.

Best regards, BestChange administration.
Admin Nexchange April 17, 2019, 06:08
Hello, Mohamad Feairus Bin Azmi!
Your refund is being processed. It usually takes 3 to 4 business days.
Admin Nexchange April 17, 2019, 10:28
Mohamad Feairus Bin Azmi, the order is now processed
Claim solved
Admin BestChange.com April 19, 2019, 06:38
Hello, Mohamad,

please tell me you got your money back?

Best regards, BestChange administration.
3
CommentRemove
2 pages: 12



001K 1-Online 100Bitcoins 1654Exchange 1Mile 1Million 24BestEx 24Obmin 24PayBank 24Zone 2rbina 365Cash 365Exchanger 4ange 4Money 60cek 7Money A-Exchange AbcObmen AjuBit Alfacash AlfaExchange AllCash AllMoney AllTrustMe AnyExchange Arbuz ArmChange AtChange AtPayz AvanChange BaksMan Bankcomat Base-Exchange Bchange Best-Obmen BestKurs24 BestObmen BigBank Binance BitCash Bitcoin-Armenia Bitcoin24SU Bitfinex Bitfondo BitHunter BitObmen BitokAi BitStamp Bittrex Bixter BlaBlaMoney BroExchange BTC-Obmennik BTC-Volga BTC24pro BTC2Pay BtcBit BTCBoss BtcChange24 BTCSale BtcTenge BTCWorm Cash-Bit CashOut Cexio ChangeCoins ChangeHero Changer4u ChangerClub ChBy Clean-Exchange CleanBTC ClickPay Coin-Bank CoinBase CoinBlinker CoinBox CoinChanger CoinDrop CoinGuru CoinJoin CoinsBlack CoinShop24 CoinStart CoinTransfer Coinumm Crybex Crypocto Crypster Cryptex Crypto-Bank Crypto-Dom Crypto-Polis CryptoBarMen CryptoHonest CryptoKarma CryptoMoney Cryptonex CryptoObmen CryptoPay24 CryptoStrike CryptoTonna CryptoXchange CrystalMoney Currency CyberBTC D-Obmen DorPay DotSatoshi E-Scrooge EasyBit eCashMe EExchanger EezyCash El-Change EliteObmen EuroBit Ex-Money ExBase ExBit ExBox ExCenter ExchangeKey ExchangeTeam ExchangeX Exchanging ExHub ExLine ExWhite ExWm Exwp F-Change FastChange FastEx FastExchange First-BTC FixedFloat FlashObmen FlyMoney GeeExchange Gemini GrandChange GrumBot HD-Change HiExchange HitBTC HoBit HotExchange Huobi IceBTC IceSatoshi IChangeOne ImExchanger Itez Kassa Keine-Exchange KindExchange Kingex Kraken KZ007 LasloBit LeoExchanger LetsChange LetsPay Lionex Magnatus MagneticExchange Matbea MChange Micro-exchange Mine Moment Money-Office MoneyChange MoneyMix MultiChange MultiVal MyBTC MyCryptoMarket MyInvestStory NetEx24 NewLine Nexchange NiceChange NitroCrypt NordChange Number1 Ob-men Obama ObmenAT ObmenLite24 Obmennik-UZ Oborot OkCoin OKX OneMoment OpenChange Papa-Change Paspar PayExchanger PayGet Paynote PocketBank Poloniex PoTeme ProstoCash Quantex QuickChange Quickex Rapid-Obmen Receive-Money RoyalCash Ru-Bas RuChange SCSObmen SimpleSwap Smart-Pays Sova Staff-Obmen StealthEX SuperChange SuperChangeNet SwapCoin TipTopObmen Top-Exchange TopCash Transfer24 Treddr Tuco UAchanger Ukr-Obmen UltraChange UniCash UnioChange Vobmenka WestChange Wiki-Exchange WM-Obmen WMChanger WMGlobus WMStar WMStream WMT WMZSale WxMoney X-Obmen XbitMoney XbiTrade Xchange XChanger Xenex XMLGold YaObmen YChanger YoBit YoChange ZB ZombieCash