Exchange rates:
457796
Exchangers:
382
Updated:
05:22:29
hi.exchange exchanger website screenshot

HiExchange exchanger

Other exchangers
Status: active HiExchange reviews: 02921146
Exchange rates: 367 Volet TS:
Reserve: $2 511 759 Perfect Money TS: 703.80
Age: 4 years 2 months WebMoney BL: 578
On BestChange: 2 years 8 months MyWOT rating: 3.0
Country: Turkey Forums:
Add review
Your name:
* Your e-mail:
* Review:
* Type:
 
 
 

When creating a financial claim, please make sure that the exchange regulations specified on the website HiExchange have been violated and that you haven't received funds for the order. Please note that the claim may be turned down in the following cases:

  1. The regulated exchange period has not expired yet.
  2. The exchanger's regulations were violated. For example, the incoming transaction did not pass the AML check.

Be sure to indicate the exchange order number. It will help the HiExchange administrator resolve the problem more quickly.

If you didn't like the HiExchange's service and want to write about it, use the Comment review type.

* Order number:
*
 
Add a comment:
Elon Fay 3.121.204.* February 23, 2023 19:53
I changed 3900$ from usdt to paypal invoice in 8 hours.
they have a great team
Expand (1)
HiExchange admin March 3, 2023 08:17
Hello Elon Fay,

We're glad our services could meet your expectations. Thank you for trusting HiExchange. we are looking forward to more exchanges with you in the future.

Best regards
HiExchange
0
CommentRemove
Igor 37.232.38.* February 23, 2023 08:17
Everything went well. Recently I transferred 500 dollars from perfect money to paypal, everything went within half an hour. Thank you!
Expand (1)
HiExchange admin March 3, 2023 08:17
Hello Igor,

We're glad our services could meet your expectations. Thank you for trusting HiExchange. we are looking forward to more exchanges with you in the future.

Best regards
HiExchange
0
CommentRemove
CashBB_com 116.203.108.* February 17, 2023 13:28
Low $XXXX from PerfectMoney exchanged to cryptocurrency under 1 hour.
Expand (1)
HiExchange admin March 3, 2023 08:17
Hello CashBB_com,

We're glad our services could meet your expectations. Thank you for trusting HiExchange. we are looking forward to more exchanges with you in the future.

Best regards
HiExchange
0
CommentRemove
Malek Saeed 178.130.103.* February 8, 2023 14:16
Perfect service, very fast transaction and low fee
Expand (1)
HiExchange admin February 9, 2023 15:31
Hello Malek Saeed,

We're glad our service met your expectations. Hope to see you again on HiExchange.

Best regards
HiExchange
0
CommentRemove
Evgeny 178.45.128.* February 7, 2023 16:27
Xch_dIdXmngshabN9tR
Good service thanks
Expand (1)
HiExchange admin February 9, 2023 15:32
Hello Evgeny,

Thanks for trusting HiExchange.

Best regards
HiExchange
0
CommentRemove
Rostislav 67.149.105.* January 31, 2023 20:13
The following comment may have been left to discredit the exchanger's image and reputation
I exchanged USDT to BTC, sent them 4876 USDT, 10 minutes later I get a letter from their support team to the mail (To verify that the 4 876 USDT payment you just sent is yours, you need to send another payment to our wallet, please send 500 USDT and we will calculate it on your order when we received it,
Our wallet for the transaction is :
TLPp9puUKyRhTuiGHvY55FvY1hPsiYXeBk
Please attach the screenshot of your payment in this email, let me know if you have any questions.)
I went to the website and started writing to support in the online chat room. And indeed, it confirms that it is. They say they need to send them 500 USDT or 0.022 BTC to confirm it's me. I ask for a refund, they also reply that they can't make a refund because I didn't confirm myself. What nonsense, this is pure fraud! I offered that I will send them 1 USDT from my wallet for confirmation, but they ask 500 USDT. I am also ready to provide screenshots of all correspondence online chat bestchenge
Expand (12)
HiExchange admin January 31, 2023 21:42
Hello Rostislav,

You have transferred the wrong amount of USDT and couldn't provide proof for your payment. Also, our financial team has paid your order and you placed another order with the wrong amount again. We ask our colleagues at BestChange to see this issue through.
Rostislav January 31, 2023 21:51
Of course we will ask the besthange to look into it
I provide screenshots of contact with support in the online chat. They are extorting 500 USDT for some kind of confirmation
1)https://pastenow.ru/LB383
2)https://pastenow.ru/LB38Y
3)https://pastenow.ru/LB392
4)https://pastenow.ru/LB39B
5)https://pastenow.ru/LB39M

Also denial of refunds and lies
HiExchange admin February 1, 2023 09:33
Rostislav,

We ask you to confirm your payment 4876 USDT from your wallet with proper screenshot and ID.
BestChange admin February 1, 2023 11:09
Hello, Rostislav!

The incident is under the control of the monitoring administration. We are currently reviewing the information provided. We kindly ask you not to duplicate reviews. Duplicate review will be removed.

Best regards, BestChange administration.
BestChange admin February 1, 2023 11:40
Rostislav,

We ask you to provide order information in response to our request by e-mail.

Best regards, BestChange administration.
Rostislav February 1, 2023 13:58
Yes, but I no longer have access to the wallet from which the transaction was sent
But you can also see in the messages in HiExchange online chat that they confirm that they received my money.
And as they say HiExchange, that I sent not an authentic amount, then why in their online chat support they didn't report this and started demanding 500 USDT. Also they replied here that they paid my request, then let them provide proof of payment and provide their transaction ID

And yes, I still haven't received my BTC
Rostislav February 1, 2023 14:01
Therefore, I ask you to resolve this issue
There was enough evidence from my side that this exchange office began to conduct fraudulent activities with its customers
HiExchange admin February 1, 2023 19:47
Rostislav,
We have only received 4.876 USDT. We cannot find any transactions woth 4876 USDT in our wallet history. We assume you're well aware of that and that's why you can't provide any other proof. It is exactly like your former transaction woth our website where you sent us a forged document to prove your payment and instead of 2653 USDT we received 2.653.

Please provide proof of your payment with a hash id.
Rostislav February 1, 2023 19:51
As I said before, they are trying to lie and don't want my money back.
Then how do you explain the correspondence with your support?
HiExchange admin February 1, 2023 19:58
Rostislav,

We are having numerous exchange transaction woth customers on a daily basis, how come this incident is only happening once and coincidentally you can't provide a proper proof of your payment? We have proudly took care of customer exchanges under the HiExchange brand for more than two years now and have always been there for our customers when there has been a valid claim. We have provided the proof to BestChange and they will decide on how to approach the issue.
Rostislav February 1, 2023 20:01
Then let's wait for a response from bestchange
BestChange admin February 2, 2023 11:13
Hello, Rostislav!

We have already answered to you by e-mail. We will duplicate the information here.

Funds on the order xch_pMhImkelpI4fSsk at the HiExchange were transferred by you in the amount of 4.876 USDT (4 dollars and 876 cents), and not 4876 USDT, while you created the request for the exchange in the amount of 4876 USDT. Transaction hash https://tronscan.org/#/transaction/414fc5696cb3840e396c40edc0920b46860fd2804924899322ee12140773cdfd

According to your previously created order in the HiExchange, you also transferred the amount of 2 dollars and 653 cents instead of 2653 USDT, transaction hash https://tronscan.org/#/transaction/5039fd087dbb7667dcc0bf664f5637ae213d454e9b07dca9c3805933fb6fae54.

In connection with the above, no violations were found on the xch_pMhImkelpI4fSsk order by the administration of the exchanger. Moreover, the receipt of 2650 USDT on the first application is regarded as unjust enrichment, what is unacceptable.

The claim is transferred to a neutral status with the possibility of commenting.

Best regards, BestChange administration.
0
CommentRemove
Alex 191.101.209.* January 29, 2023 10:01
Did not get my money after 72 hours. Each day they promised to fulfill order asap. Looks like fraud. Please, do not use it.
I did not expect, did not read comments of other users, just choose first exchanger in the list for paypal and got pain communicating with them.
Not sure why bestchange.com registered them.
Order number: z4q2
Tracking id: xch_xWWegVj8PYZg8jj
Expand (5)
BestChange admin January 29, 2023 10:26
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
HiExchange admin January 29, 2023 10:45
Hello Alex,

We're sorry for your bad experience and we understand your concerns. As you discussed with our 24/7 customer support, your order is going to be done through friends and family method since your account is not capable of receiving funds through our usual methhod mentioned in our terms. Ususally completing an order through friends and family method takes longer than usual and our customer support team has mentioned that to you through the live chat. We guarantee that you will receive your money. Please feel free to contact us regarding the details of your exchange.

Best regards
HiExchange
Claim solved
Alex January 29, 2023 10:51
But it is already 3 days passed. "Takes bit longer" - means nothing. Paypal payment takes couple minutes to complete, $150 not so large amount for finding "broker" or so. I already asked to refund, even agree for -2% as described in your rules, but you still even do not refund money alway asking some time.
HiExchange admin January 29, 2023 11:00
Dear Alex,

We understand the frustration and apologize for the problem. We do our best to speed up your refund process and the 2% will not be deducted from your original amount. I have forwarded the matter to our financial team. We will keep you updated regarding the process. Feel free to contact our customer support if you had more questions.

Best regards
HiExchange
Alex January 29, 2023 12:21
OK, after raising case here. They did refund, so all ok now. Perhaps it is not fraud, but paypal transactions they do very slowly and do not inform you correctly.
cheers.
3
CommentRemove
Trent 185.130.226.* January 17, 2023 18:09
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
couldn't do transactions to my PayPal account and don't want to give my money back. Please avoid any business with this company. I don't even know why they approved on bestchange, to be honest. Bestchange.Com please take them down as soon as possible.
Expand (3)
Trent January 17, 2023 18:59
They refusing to refund my money as they don't have access to the account anymore. They refuse any kind of cooperation. HiExchange support a worker named Jordi has been extremely unprofessional and unhelpful. They don't want to refund my money even though in Terms and Conditions not mentioned that they reserve the right to refuse a refund to their client. It's stated only that "please do not refund the amount without discussing it with our support team". Please Bestchange.com have some kind of influence on those Scammers to refund my money.
Trent January 17, 2023 19:41
Customer support (Jordi) answered me following: "With all respect, we know how it will be done, we don't say we don't know how to do it, we can't and don't want to do it, it's not possible for us". It's clearly stating that they just don't want to give me a refund because they just don't feel like doing so. Disgusting, true behavior of Scammers that are sitting somewhere in Georgia or Istambul and trying to steal money from people.
HiExchange admin January 18, 2023 06:55
Dear Trent,

We're sorry for what has happened with yor PayPal account. Please note that what happened with your exchange is that PayPal has blocked your account. We have transferred the money to your account and you need to discuss the matter with PayPal in order to release your money. We always do everything in our power to help customers deal with potential issues happening. There are proofs of the transaction and we can provide BestChange with screenshots from our account that the money has been transferred to your account.

Best regards
HiExchange
Claim solved
3
CommentRemove
User 66.115.142.* January 2, 2023 00:17
Great company, great service. The screenshot part of the payment instructions was a bit confusing, and my payment got suspended at first, but I simply reached out to their support via the built in chat system and they got back to me in minutes and helped me sort it out. The screenshot they want is a screenshot of the transaction with BTC value. This exchange has everything going for them (non-KYC, 24/7 support, fair fees, good flowing website) will be a regular customer.
Expand (1)
HiExchange admin January 2, 2023 09:42
Hello,

Thank you for trusting in HiExchange. We're glad that you had a good experience using our service. Hope to see you again on HiExchange.

Best regards
0
CommentRemove
Luka 178.239.165.* December 28, 2022 01:27
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
I had a negative experience with this company as they seemed to prioritize their principles over the customer's needs. Despite sending the money and providing the transaction hash, they requested additional screenshots and ultimately returned the money with a 1.5% cut because they said the transaction hash was insufficient. I would advise others to avoid this company as it appears to be a .
Expand (2)
BestChange admin December 28, 2022 04:38
Hello!

We request the exchanger's administrator to respond to the user's complaint.

Best regards, BestChange administration.
HiExchange admin December 28, 2022 09:47
Hello Luka,

We’re sorry for your experience. HiExchange always puts customers’ interests first and we try to be as cooperative as possible in many aspects. Unfortunately, due to security reasons, especially for the security of customer’s fund, we cannot approve a transaction just based on the transaction hash. As mentioned in our “terms” a proof of payment in the form of screenshot from the transaction is required to finalize the transaction.

Best regards
HiExchange
Claim solved
3
CommentRemove
Elkhan 81.17.83.* December 28, 2022 07:51
Good exchanger. Though now, the funds added manually. I received my TRX.
Expand (1)
HiExchange admin December 28, 2022 09:48
Hello Elkhan,

We’re glad that our services met your expectations. Thanks for trusting us and hope to see you again on HiExchange.

Best regards
HiExchange
0
CommentRemove
Admin trendchecker.io 5.62.56.* December 7, 2022 10:05
They are professional and their service is really fast and nice. I like their service very much. Thank you
Expand (1)
HiExchange admin December 7, 2022 10:13
Dear Customer,

We're glad you enjoyed using our services. Hope to see you on HiExchange again.

Best
HiExchange
0
CommentRemove
Fazil 161.0.154.* November 29, 2022 18:28
I don't normally review services but this particular service was abnormally quick and being my 1st time using them i reached out to their support to enquire about expected times and they were quite responsive AND the transaction was done very quickly.

I can highly recommend them, which is rare in this field, keep it up folks!
Expand (0)
0
CommentRemove
Ecchirealm 23.17.44.* November 29, 2022 01:56
Been 2 hours no response
Expand (1)
HiExchange admin November 29, 2022 06:45
Hello Ecchirealm,

Please contact our customer support via email or live chat so that we can solve your problem. We're onlone 24/7 and someone's always replying live chat request quickly. Please note that PayPal orders might take up to 48 hours to complete, as stated in our terms page.
Claim solved
3
CommentRemove
Net Solutions 77.234.43.* November 25, 2022 23:59
I made a PM-USDT transaction and had a problem related to my PerfectMoney account but Jordi from hi.exchange provided a very kind and helpful support.

After some hours the problem with PerfectMoney was solved and Hi.exchange completed the payment.

For this reason I leave this positive feedback, with special attention to Jordi for his patience and attention in helping me with the problem.

I certainly recommend Hiexchange.
Expand (0)
0
CommentRemove
Dmitrii 188.208.122.* November 20, 2022 17:52
Hello,
I do not recommend this exchange because it changes the rates abusively, even after the order has been placed! I changed PerfectMoney to Advcash with the exchange rate of 1.0389 but they processed with 1.0526!
Expand (2)
HiExchange admin November 20, 2022 19:37
Hello Dmitrii,

Thank you for trusting HiExchange. We're sorry to hear that you have encountered problems with your exchange. Please be notified that the rate is always fixed after you place an order. There's and exception in cases where the order has been suspended or there has been a delay regarding the payment by the customer. Please contact our customer suppor, they will make it up to you if there has been any mistake on our side.

Best regards
HiExchange
Claim solved
Dmitrii November 20, 2022 19:50
Support intentionally refused to make the necessary corrections!
3
CommentRemove
Ahmed 188.172.109.* November 7, 2022 16:46
I exchange from USDT to payeer the service is so bad it’s slow and there website not good and I had to contact support also to done the order
Expand (1)
HiExchange admin November 8, 2022 15:03
Hello Ahmed,

We're sorry that you're not satisfied with your order timing. Your order was done in 13 minutes after you have transferred USDT to our wallet. We're trying to improve ourselves and get better every day. We appreciate your feedback.

Best regards
HiExchange
0
CommentRemove
Max 146.19.75.* November 6, 2022 19:34
Thanks for fast Exchange from Perfect Money to Payeer
Expand (0)
0
CommentRemove
David 78.171.71.* November 6, 2022 08:32
I used the exchange in the direction (BTC) -> PayPal USD. They sent me several transactions for the sake of 500 bucks and one of the 200 bucks transactions got stuck in hold, they said to wait, I'm waiting for more than 10 days, they check with the broker 3 times already and do not give me information. I do not give up and write again.
I offered to return the transaction to them so they could send it back to me, but I was told not to. What to expect and whether it's a scam - it's not clear, I'm ashamed in front of a partner to whom I sent and I'm wasting my time !!!
Expand (1)
HiExchange admin November 6, 2022 12:12
Dear David,

We’re sorry that you have faced this problem. In some cases, PayPal decides to hold the received money for a period of 7 up to 21 days. This is a standard PayPal procedure that happens if the account is new or haven’t been used in a while. Such matters are out of control of the sender and in this case HiExchange. However, our team is trying their best to help and lift this hold from your account.

Best regards,
HiExchange
Claim solved
3
CommentRemove
Pavel 90.131.45.* November 4, 2022 05:35
Direction USDT - Paypal USD In the rules of the exchange is written about 48 hours This is generally speaking is not normal, but okay. I honestly waited. The time has already expired. 3 whole days the money did not come. I appealed to support. Constantly promise to pay the money but do not pay - there are screenshots of correspondence. The money is not received
Expand (4)
HiExchange admin November 4, 2022 08:32
Hello Pavel,

We sincerely apologize for the inconveniences. There has been a problem with the payments lately. We're working hard to tale care of the problem ASAP. We appreciate your truat in HiExchange and our team try its best to make it up to you. Please contact our support team for detailed information.

Best regards
HiExchange
Claim solved
Pavel November 4, 2022 09:14
I talk to your support every morning - it's useless - you don't pay money
Claim renewed
HiExchange admin November 4, 2022 15:43
Dear Pavel,

Please chek your account again and contact us if the money has not reflected in your account yet.

Best
HiExchange
Claim solved
Pavel November 4, 2022 15:57
The money came, but I recommend customers to think a hundred times whether to use the exchanger, which itself does not comply with its own rules
3
CommentRemove
Jimmy Scofield 85.203.21.* November 1, 2022 07:00
Been exchanging on this site for awhile and I can say this site is among best exchange sites ever, a trusted site, that's all I need (and everyone else too, I believe)
But they used to have better exchange rate before, very competitive exchange rate but now is just normal rate like other sites, still looking forward for better exchange rate in the future
Expand (0)
0
CommentRemove
Russell 91.247.56.* October 27, 2022 12:41
Tried to change Tether ERC20 to Paypal. Unfortunately, I had some issues with my Paypal account, so I requested to return the funds. The Guys returned the funds immediately after my request. I'd like to thank them for doing honest business and recommend others to use their services.
Expand (1)
HiExchange admin October 30, 2022 10:32
Hello Russell,

We're glad you enjoyed using HiExchange. We really appreciate your feedback and doing our best to get better everyday. Hope we can finalize your exchange next time you're using HiExchange.

Best
HiExhchange
0
CommentRemove
Masha 91.209.24.* October 26, 2022 17:20
Great Service guys
Expand (1)
HiExchange admin October 26, 2022 17:22
Hello Masha,

Glad you liked our service. Looking forward to your next exchange on HiExchange.

Best regards
0
CommentRemove
Pieter 94.210.133.* October 26, 2022 08:22
Works and quite fast, and it's reliable. But it doesn't support Solana usdc
Expand (1)
HiExchange admin October 26, 2022 09:42
Hello Pieter,

Thanks for trusting HiExchange. We appreciate your feedback and we try to add your desired exchange direction along with many other new directions in the near future.

Best regards
HiExchange team
0
CommentRemove
User 91.82.47.* October 25, 2022 02:37
Profanities and abusive language were removed by the monitor's administration
Looks like a . I didn't get my money after I sent bitcoin. I lost lot of BTC with them. They promised instant change and after 2 days still nothing. :(
Expand (1)
HiExchange admin October 25, 2022 06:03
Hello dear customer,

Thank you for trusting HiExchange. Your order has been done and the money is sent to your PayPal account. PayPal is holding the money in your which is something related to your PayPal account and we have no control over it. Usually the money will be released soon. You should contact PayPal customer support about the issue.

Best regards
HiExchange
Claim solved
3
CommentRemove
Yashvir Gaming 102.112.24.* September 26, 2022 13:22
Made 2 exchange first i test the waters, with $100 btc to paypal(usd)
got it within 24hours, my paypal account is in good standard, So funds hasn't been hold or anything. That's great! Now I made another order worth $925 BTC to PayPal. I hope everything will go as planned. As I am a YouTuber as well, I have recorded video(proof), I will market their website as Good & Positive! They gonna get more people gonna use their website for Exchange; through my positive reviews. I rate the site 10/10 very good low fees too and support guys are awesome , very very responsive too. I like it so far. I'm gonna use Hi.EXCHANGE more often now, bye bye Cryptex24(cryptex24 has most highest fees right now) That's why I switched to hiExchange!

- Yashvir Gaming
Expand (0)
0
CommentRemove
Serfedo 195.23.78.* September 15, 2022 14:08
Made a test exchage of 100 USDT (ERC20) to PayPal account.
Funds has been received in full after 4 hours
Everything is find.
I would recommend this service
Expand (0)
0
CommentRemove
Dirak 159.242.228.* September 13, 2022 21:47
Great Service guys
Expand (0)
0
CommentRemove
Milad 176.232.58.* September 1, 2022 08:41
Their support was great and fast they tried their best and complete my order in a few minutes
Expand (0)
0
CommentRemove
Serkan 170.187.231.* August 31, 2022 09:30
Their support was great and fast they tried their best and complete my order in a few minutes
Expand (0)
0
CommentRemove
6 pages: 5431



001K 1-Online 100Bitcoins 111Obmen 1654Exchange 1Mile 1Million 1WM 24BestEx 24ExPay 24Obmin 24PayBank 24Zone 2rbina 365Cash 365Exchanger 4ange 4Money 50Cents 60cek 7Money 7Pay 99Francs A-Exchange AbcObmen AceXchanger AjuBit AlfaBit Alfacash AlfaChange AlfaExchange AllCash AllMoney AltinBit AnyExchange Arbuz ArmChange AtChange AtPayz AvanChange Aztec-Gold BaksMan Banka Bankcomat Base-Exchange BazaObmena Bchange BelkaPay Best-Obmen BestKurs24 BestObmen BigBank Binance Bit100k BitCash Bitcoin-Armenia Bitcoin24SU BitcoinObmennik BitcoinVN BitExchanger Bitfinex Bitfondo Bitmore BitObmen BitokAi BitStamp Bixter BlaBlaChange BlaBlaMoney Brabus BroExchange BroGuru BTC-Obmennik BTC-Volga BTC24pro BTC2Pay BtcBit BTCBoss BtcChange24 BTCDeal BTCKassa BTCRotor BTCSale BtcTenge BTCWorm BucksBunny BulldogExchange BuyBank Buycoin BuyCrypt C1kWorld C4Changer Cash-Bit Cash2Pay CashBox CashFlow CashOut CatChange Cerber Cexio ChangeCoins Changee ChangeHero Changelly ChangeNow ChangeProject Changer4u ChangerBiz ChangerClub ChBy City-Exchange CityBit Clean-Exchange ClickPay Coco-Pay Coin-Bank Coin24 CoinBase CoinBlinker CoinBox CoinChanger CoinCraddle CoinDrop CoinFusion CoinGuru CoinJoin CoinPayMaster CoinsBlack CoinShop24 CoinStart CoinTok CoinTransfer Coinumm Convertex24 CoolCoin Crybex Crypcie Crypik Crypocto Crypster Crypt-On Cryptex Crypto-Bank Crypto-Dom Crypto-Polis Crypto-Store Crypto-Trans CryptoBar CryptoBarMen CryptoBaron CryptoBox CryptoChicken Cryptofiat Cryptohub CryptoKarma CryptoLavka Cryptologic CryptoMoney Cryptomus CryptoObmen CryptoPay24 CryptoRoyal Cryptos CryptoStrike CryptoSwap365 CryptoTonna CryptoVortex CryptoXchange Crystal-Trade CrystalMoney CyberBTC D-Obmen Dashka DigiChanger DorPay DotSatoshi DoubleSwap Dubai-Tether Dvizh Dzengi E-Scrooge Easy-Changer EasyBit EasySwap eBTCpro ECashExpert eCashMe EExchanger EezyCash El-Change Elibrax EliteObmen Enter-Change EpiChange EuroBit Ex-Bank Ex-Money ExBit ExBox ExCenter Exch-em ExchangeForMe ExchangeKey ExchangeTeam ExchangeX Exchanging ExHub ExLine Exolix Expa24 ExWallets ExWhite ExWm Exwp F-Change FarhadExchange FastChange FastEx FastWM Ferma Fiatex FinchPay First-BTC FixedFloat FlashObmen FloatChange Fly-Pay FlyMoney FreeChange GeeExchange Gemini Global-Ex GoExme GramBit GrandChange GreenBit GrumBot HiExchange HitBTC HotExchange HTX IceBTC IceSatoshi IChangeOne ImExchanger InstaCrypt InstantExchangers Intercontinental Itez IziBTC JarvisExchange JetMonet JohnnyDo Kassa Keine-Exchange Kingex Kraken KryptoSwap KZ007 LasloBit LemonchikCash LeoExchanger LetsChange LetsExchange LetsPay LigaBTC LightObmen Lionex Magnatus Makoli MasterChange MChange Menyala Metka Micro-exchange Mine Mitninskii Moment Monease Moneta365 Monetkin Money-Change Money-Office MoneyMate MoneyMix MoneyRoll MultiChange MultiVal My-Xchange MyBTC MyCryptoMarket MyInvestStory N-Change Nadex NextCoin NiceChange NitroCrypt NordChange O-Paxum Ob-men Obama ObmenAT ObmenAT24 ObmenLite24 Obmennik-UZ ObmenoFF Oborot OKX OneMoment OpenChange Paspar PayExchanger PayGet PayMarket Paynoom Paynote PayStore Pocket-Exchange PocketBank Poloniex PoneyMoney PoTeme ProstoCash Quantex QuickChange Quickex R-Obmen Rapid-Obmen Rebex Receive-Money Rexexio RoyalCash Ru-Bas Ru-Change SafelyChange Sellver SendNow SF-Changer ShapeBTC SimpleSwap SmartMoney Sova SpectrumChange Staff-Obmen StealthEX Sunduk SuperChange SuperChangeNet Swap-Exchange SwapCoin SwapEx SwapsApp Swop TipTopObmen Top-Exchange TopCash TradeToCash Transfer24 TrustMeCash Tsunami Tuco UAchanger Ukr-Obmen UkrExchange UltraChange UniCash UnioChange Vilcov VN-Exchange Vobmenka WayBit WeDoExchange WestChange Wiki-Exchange WikiPays WM-Obmen WMChanger WmMoney WMStar WMStream WTC-Ex WxMoney X-Capital X-Obmen XbitMoney XbiTrade Xchange XChanger Xenex XMLGold YaObmen YChanger YoBit YoChange ZombieCash